Shet@work met zijn nieuwe verzorgstertje...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: Shet@work met zijn nieuwe verzorgstertje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:27

beter van die hoge gympen als lage dat wel!
hoe kom je aan dat zadeltje?? vind het wel gaaf namelijk en ik moet ook nog zoiets.

joepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:47

wat een leuke foto's zeg!
Het is wel een leuke combi saampjes!
En die strijklapjes van Florus...lief! Haha!

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:10

Ziet er lief uit! Lovers

Maar ligt het zadel niet een beetje verkeerd?

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:11

aaah wat een schatje Haha!
komt ook door de naam gnagna ... Tong uitsteken
((heet ook danique Nagelbijten / Gniffelen )

moonstone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:17

Ik vind het er super lief uit zien hoor passen goed bij elkaar allebij even klein. Pling
En ik vind het zadel wel goed liggen hoor want bij een shetje is da meestal best moeilijk. Ziek

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 16:27

het zadeltje, daar wilde ik ook even op reageren, want ik vind zelf eigenlijk dat het serieus te ver naar voren ligt. Het mag echt een heel eind naar achteren. En dat het zadel "wel goed ligt omdat het moeilijk is bij een shettie" vind ik een not-done-opmerking. Een shet heeft net zoveel recht op een goedpassend zadel als een groot paard. en daar moet gewoon moeite voor gedaan worden, zeker als er een kleintje op rijdt. Een shettie zal namelijk ook goed in verzet komen als hem iets pijn doet...
verder moet ik ook nog even kwijt dat ik het een ontzettend leuke combi vind! echt heel erg lief! leuk dat je zo'n jonge meid op die shet kan laten rijden (gaat bij die van mij niet, die gaan echt aan de haal) leuke combi, ga zo lekker door!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 16:33

wat mij opviel is dat de neusriem wel wat hoger mag.
maar verder helemaal toppie hoor ziet er echt leuk uit, en wat een schatje die pony Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:07

ziet er echt heel lief uit Lachen
leuk stel hoor Lachen
dat komt allemaal el goed Haha!

RRobijntjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 18:52

Erg bedankt voor de leuke en positieve reacties! Haha!

Verder even over het zadeltje. Floris heeft een hele moeilijke rug. Hij schommelt nogal met zijn bouw. Hij heeft in een paar jaar verschillende zadels gehad, en nu moest hij weer een nieuwe. Dat komt omdat het een heel lekker dik Shettertje was die amper hoefde te werken. Toen ben ik met hem aan de slag gegaan en is hij in kinderlessen gaan lopen. Daardoor viel hij af en kreeg conditie. Maar de lessen gingen hem vervelen. En hij werd heel erg vervelend. Toen ben ik met hem doorgegaan en hebben er 2 jaar lang geen kleine kinderen opgereden. Danique is weer de eerste, dus hij zal weer proberen haar voor de gek te houden. Hij heeft namelijk veel plezier in rijden en zeker geen pijn.
Maar weer even verder over het zadel. Hij is steeds meer afgevallen en hij kweekte steeds meer spiertjes. Daardoor veraderde zijn bouw en paste zadels ineens niet meer. Nu ook weer. Dit zadel heeft hij pas nieuw, maar hij is nog niet van zijn witte plekken af die je op de laatste foto ziet. Het zadel ligt al stukken beter, maar niet perfect. Het schuift, zoals vele al opgemerkt hadden erg naar voren. Vandaar de staartriem. Maar omdat ik een straartriem voor hem niet lekker vind zitten doe ik hem te los en kan het zadel toch schuiven. Maar mijn bonte onderlegger is onderweg Knipoog En als het goed is zijn we dan van de problemen af.
Over het hoofdstel. Het is heel moeilijk een passend hoofdstel te vinden voor de kleine aap. Hij heeft een ontzettend groot hoofd. Hihihi. Hij heeft nu het hoofdstel wat om een draver paste. Het zit op sommige plekken op zijn kleinst, maar op de meeste vrij groot. De neusriem valt misschien wat laag, maar die kan hiet hoger. En een ander hoofdstel is ook geen optie, want dat past niet. Dit is het best passende.

Hopelijk snappen jullie het nu een beetje Knipoog

Groetjes...