Haflinger @Dressuurwedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chica_lover

Re: Haflinger @Dressuurwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:34

hey dat bokken en stijgeren val best wel mee hoor! ik rij der nu ook als de baasjes er zijn en ze is supper braaf zelfs in de buiten bak hoor! het is een schat van een haffie nou doeii

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:09

Leuke beestje! Pling Als ik jou was zou ik de beugels een gaatje langer doen want je zat wel erg kort en als je beugels wat langer zijn zit je gelijk wat mooier en kom je niet zover uit je zadel en je mag ook wel wat meer op je kont gaan zitten, verder ziet het er goed uit.

chica_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:20

he! dat boken en srijgeren valt best wel mee hoor! ik rij der net pas op maar dat is niet waar wat ze allemaal doet een klein bokje misschien als je een tik geef maar dat voel je niet eens maar goed ze is een liefe en een leuk besje om mee terijden en je leert veel van der en de eigennaar is hellemaal TOPPY Haha! nou doeiii

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:21

Wat een prachtige haflinger, ik vind ze niet zo gauw mooi, maar deze zeker wel Lachen
Ik vind jou rijhouding relaxt, en niet storend voor het paard. Daar gaat het toch om..? Knipoog

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 22:46

Bedankt voor de reakties.... t is alweer een hele lange tijd geleden dat ik dr gereden heb...

@Chica_lover: als jij een oude, nooit bokkende of raar doen paard gewend bent (goh, wat klinkt dat weer lekker) dan is zij goed pittig Knipoog

chica_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 06:33

Bitterbal schreef:
Bedankt voor de reakties.... t is alweer een hele lange tijd geleden dat ik dr gereden heb...

@Chica_lover: als jij een oude, nooit bokkende of raar doen paard gewend bent (goh, wat klinkt dat weer lekker) dan is zij goed pittig Knipoog

dat valt best wel mee hoor Lachen