Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sipje schreef:Jullie zien er goed uit zo. Meneer/mevrouw heeft wel een 'lenige' voorhand waar je goed gebruik van kan maken. Oefening baart kunst, let maar op jullie komen er wel. Succes verder.
zit gelders bloed in, is wel moeilijk te rijden zeker met doorzitten. Met de uitgestrekte draf is het vooral heel moeilijk om uittezitten, maar dat gaat nu al stukken beter. ladyenpippi schreef:ik ben dus druk aan het trainen op mijn houding zo als je ook wel kunt zien aan sommige foto's gooi ik mijn linkerhand over de schoft en dat is ook zo met de traver ik denk dan dat het dan makkelijker gaat maar dat is niet zo dus daar ben ik ook heel hard mee bezig om me dat afteleren en ik denk dat er nog wel meer dingen zijn waar wat aan verandert moet worden.
en barbara_m ik heb privé les van Edwin Langevoort en op de vereniging krijg ik les van henny teselink waarom wil je dat eigenlijk weten?
en ze is trouwens een pony een grote E van 165.5 maar ik ga met haar ook naar de paarden.