wedstrijd foto's van afgelopen zondag (Z1)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sipje

Re: wedstrijd foto's van afgelopen zondag (Z1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:22

Jullie zien er goed uit zo. Meneer/mevrouw heeft wel een 'lenige' voorhand waar je goed gebruik van kan maken. Oefening baart kunst, let maar op jullie komen er wel. Succes verder. Ja

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 21:29

Sipje schreef:
Jullie zien er goed uit zo. Meneer/mevrouw heeft wel een 'lenige' voorhand waar je goed gebruik van kan maken. Oefening baart kunst, let maar op jullie komen er wel. Succes verder. Ja

Dank je wel. Bij deze mevrouw Knipoog zit gelders bloed in, is wel moeilijk te rijden zeker met doorzitten. Met de uitgestrekte draf is het vooral heel moeilijk om uittezitten, maar dat gaat nu al stukken beter.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 21:32

oh ik heb de foto's kunnen oploaden heb er maar een foto van gemaakt want de scanner wou niet helemaal mee werken.
Afbeelding
uitgestrekte draf
Afbeelding
schouderbinnenwaarts volgens mij hier kun je weer zien dat ik scheef zit

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 18:16

Is er helemaal geen commentaar op deze twee foto's?? ben wel nieuwschierig wat jullie hier van vinden?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:23

mooi! wat een mooi paard zeg! en wat zit je netjes!!! het paard straalt echt iets uit, en ik vind je er heel mooi op zitten, wat een combi! ga zo door:)

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:58

op de 1e van je nieuwe foto's lijkt het of je erg naar achter hangt. Probeer (als dit het geval is) rechterop te blijven zitten, ook in de uitgestrekte draf!

verder ziet het er netjes uit, succes in de Z2

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:19

ladyenpippi schreef:
ik ben dus druk aan het trainen op mijn houding zo als je ook wel kunt zien aan sommige foto's gooi ik mijn linkerhand over de schoft en dat is ook zo met de traver ik denk dan dat het dan makkelijker gaat maar dat is niet zo dus daar ben ik ook heel hard mee bezig om me dat afteleren en ik denk dat er nog wel meer dingen zijn waar wat aan verandert moet worden.

en barbara_m ik heb privé les van Edwin Langevoort en op de vereniging krijg ik les van henny teselink waarom wil je dat eigenlijk weten?

en ze is trouwens een pony een grote E van 165.5 maar ik ga met haar ook naar de paarden.

Mag ik je een tip geven?

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 20:24

ja dat mag je