! Lekker stevig ding, daar hou ik wel van
(niet jij hoor Samantha
). Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
! Lekker stevig ding, daar hou ik wel van
(niet jij hoor Samantha
).
Leuk, bokkkers uit de buurt 

erg mooi!
maare waar rij je ?? 
u_c_lover schreef:hahaha wat grappig dat jullie ook hier op zitten
leuke foto's hoor van orlando
wel grappig dat er ook een paar manege paarden op staan!!
groetjes anniek (van de bonte)

gsus schreef:ej...
ziet er goed uit ...alleen wat je zelf al zegt probeer iets rechter op te zitte..leuk paardje ook...
ff een vraagje is dit op stal van brenk?? komt me namelijk bekend voor..
groetjes daan

Pietra schreef:Leuk paard ga je er ook wedstrijden mee rijden? En op wat voor niveau loopt het paard?
Elsjuhh schreef:Hey samantha,
Leuke foto's... Wordt t niet eens tijd voor een andere avatar

samantha23 schreef:@ Lianne jantje: ja klopt bij van de brenk. Rijdt je daar ook? Ik rijd hem 2-3 keer per week. En nee geen les.
LianneJantje schreef:samantha23 schreef:@ Lianne jantje: ja klopt bij van de brenk. Rijdt je daar ook? Ik rijd hem 2-3 keer per week. En nee geen les.
Nee, heb jaren geleden daar gereden. Ik rij bij Sint Maarten, de ponyclub op de Groenekanseweg in Groenekan.
Een goeie vriendin heeft haar pony wel op Brenk staan. Tessa, ze heeft een haflinger Rocco. Daarom kom ik er nog wel eens.

LianneJantje schreef:samantha23 schreef:@ Lianne jantje: ja klopt bij van de brenk. Rijdt je daar ook? Ik rijd hem 2-3 keer per week. En nee geen les.
Nee, heb jaren geleden daar gereden. Ik rij bij Sint Maarten, de ponyclub op de Groenekanseweg in Groenekan.
Een goeie vriendin heeft haar pony wel op Brenk staan. Tessa, ze heeft een haflinger Rocco. Daarom kom ik er nog wel eens.
Op foto 3 zit je zweep wel errug hoog in de lucht, wou die weg ofzo? (betekend dat je dan veel druk op de teugel hebt)