Als jullie terugzoeken in mijn berichten op HAW, zul je zien dat ik normaliter best wel met kritiek om kan gaan, alleen sommige kritiek in dit topic is imo niet terecht. Ik vind dat ik dan best het recht heb om dat uit te leggen, of niet soms? Ik ben het zelf niet die erop zit, dus waarom zou ik persoonlijk mij aangevallen voelen? Ik vind alleen dat het niet waar is, dus vandaar dat ik weer reageer.
Bovendien heb ik de manier waarop er kritiek werd geuit inderdaad niet altijd als even prettig ervaren. Het is wel makkelijk om te zeggen dat men snel in de verdediging schiet, maar misschien is het ook een idee om de hand in eigen boezem te steken en te kijken naar de manier waarop jezelf de dingen opschrijft (typt). Wellicht is het niet zo bedoeld, maar ik ervaarde (zoals ik al eerder zei) de kritiek van sommigen niet als positief, waardoor mijn reactie w.s. ook niet even aardig was.
Nelis, ik zeg niet dat er geen mensen zijn die het beter zouden doen, ik zeg dat er weinig mensen zijn die het beter zouden doen. Iedereen die het paard irl kent is het hiermee eens. Dat van die prof. is wellicht wat ongelukkig uitgedrukt (tja, ben ook maar een mens
Ik wilde hier alleen mee aangeven dat ze niet supermakkelijk is.Ik sta op Amelisweerd met mijn paard en als je bekend bent in deze omgeving weet je dan als het goed is al wie er lesgeeft. Mocht je mijn instructrice niet kennen, dan hoeft dat nog niets over de kwaliteit van de lessen te zeggen.
Elmiran, dat bedoelde ik ook te zeggen met mijn bericht naar jou.
Misschien staan sommige dingen er ook wel anders dan bedoeld, of worden ze anders gelezen dan bedoeld, dat is het nadeel als je iemand niet IRL voor je hebt.