Primeur! nieuwe binnenbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Re: Primeur! nieuwe binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:07

Wat leuk weer loesje Lachen Leuke combinatie, ze hebben nog lekker de tijd Haha!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:19

als iemand zijn knieën in een hoek van 90 graden heeft lijkt het mij toch echt dat die te groot is voor een paard/pony!

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:22

ik blijf dit een super schattige combinatie vinden..volgens mij gaan ze het beide nog ver schoppen Knipoog

wendiiY

Woonplaats: op een stoel achter de computer in nederland, zuidholland, dordrecht ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:27

leuke combinatie hoor Lachen
erg schattig Tong uitsteken

kusss

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:30

AnneMieKe_89 schreef:
als iemand zijn knieën in een hoek van 90 graden heeft lijkt het mij toch echt dat die te groot is voor een paard/pony!

Als ik me niet vergis is dat wiskunde en hebben we het hier over een hartstikke leuke shet en een klein meisje dat er zeker niet te groot voor is Knipoog

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 22:05

De peesbeschermers zijn van protec maat S maar ook heb ik leren peesbeschermers mocht je ze willen ik heb 2 paar te koop in wit en zwart.

AnneMieke_89 te groot?? Gelukkig trekt op de foto haar hak omhoog wat niet hoort maar wel een goed voorbeeld voor jou is en dan heeft ze 90 grade hoek en dan zit ze heel kort! Maar dat zeg je er niet bij. Maar ik weet beter dus wat jij denk en vind mag je zeggen het intereseerd me alleen niks.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:52

Titsie schreef:
De peesbeschermers zijn van protec maat S maar ook heb ik leren peesbeschermers mocht je ze willen ik heb 2 paar te koop in wit en zwart.

AnneMieke_89 te groot?? Gelukkig trekt op de foto haar hak omhoog wat niet hoort maar wel een goed voorbeeld voor jou is en dan heeft ze 90 grade hoek en dan zit ze heel kort! Maar dat zeg je er niet bij. Maar ik weet beter dus wat jij denk en vind mag je zeggen het intereseerd me alleen niks.

met je eens loes

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:46

sommige mensen hebben ook geen enkel respect voor een anders mening
ik vind het niet mooi, en het lijkt mij ook zeer hinderlijk voor het beestje, vind jij het niet? nou dan niet, en je zegt dat het je niet kan schelen wat ik vind, waarom reageer je er dan zo heftig op? Verward
en je zegt ik weet wel beter, ken je me dan? denk je dat je er veel meer verstand van hebt als mij? en hoe zou je dat kunnen beoordelen als je me niet kent?

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:47

Ooh lekker schattig... Haha!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 16:47

AnneMieKe_89 schreef:
sommige mensen hebben ook geen enkel respect voor een anders mening
ik vind het niet mooi, en het lijkt mij ook zeer hinderlijk voor het beestje, vind jij het niet? nou dan niet, en je zegt dat het je niet kan schelen wat ik vind, waarom reageer je er dan zo heftig op? Verward
en je zegt ik weet wel beter, ken je me dan? denk je dat je er veel meer verstand van hebt als mij? en hoe zou je dat kunnen beoordelen als je me niet kent?

ik heb jou al bij meer topics gezein en ik krijg telkens het idee dat je op een manier kommentaar levert op een dusdanige manier om ee n reactie uit te lokken

Het meidje is obsoluut niet te groot ze is 1.32 lang en de shet is boven de 1 meter je weet dus niet waar je het over hebt

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:02

hoow ik wordt moe van mensen die er zo moeilijk over gaan zitten doen
en als je even zou willen laten weten via pb wat ik dan wel niet "uitgelokt" zou hebben?
tja ik kan wel heel hypocriet met de kudde mee lopen aaaach wat leuk!! kwijl kwijl jaaa echt tof!!
maar zo ben ik nou eenmaal niet, ik heb een eigen mening, en respect voor mensen die dat kunnen waarderen, maar blijkbaar zijn dat er maar heel weinig!
als ik iets goed/mooi/leuk of wat dan ook vind, zeg ik het ook gewoon.
waarom zet je dan eigenlijk foto's op bokt?
op alleen maar leuke reacties te horen?
als ik ergens commentaar op krijg, kijk ik of ik denk dat iemand daar gelijk in heeft of niet, hebben ze gelijk, dan geef ik dat toe.
hebben ze geen gelijk, en ben ik het er niet mee eens? okee dan trek ik me er niets van aan, dat is dan hun mening.
maar om er nou zo dwars tegen in te gaan, nee beetje vreemd Verward

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:35

AnneMieKe_89 schreef:
hoow ik wordt moe van mensen die er zo moeilijk over gaan zitten doen
en als je even zou willen laten weten via pb wat ik dan wel niet "uitgelokt" zou hebben?
tja ik kan wel heel hypocriet met de kudde mee lopen aaaach wat leuk!! kwijl kwijl jaaa echt tof!!
maar zo ben ik nou eenmaal niet, ik heb een eigen mening, en respect voor mensen die dat kunnen waarderen, maar blijkbaar zijn dat er maar heel weinig!
als ik iets goed/mooi/leuk of wat dan ook vind, zeg ik het ook gewoon.
waarom zet je dan eigenlijk foto's op bokt?
op alleen maar leuke reacties te horen?
als ik ergens commentaar op krijg, kijk ik of ik denk dat iemand daar gelijk in heeft of niet, hebben ze gelijk, dan geef ik dat toe.
hebben ze geen gelijk, en ben ik het er niet mee eens? okee dan trek ik me er niets van aan, dat is dan hun mening.
maar om er nou zo dwars tegen in te gaan, nee beetje vreemd Verward

Whaha, jij bent grappig dat je dit meisje te groot vind!!!!!

Nee, alleen al daarbij kan ik opmaken dat je er idd geen verstand van hebt Rolleyes

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:48

en hoe zou jij dat moeten weten?
ken je me dan?
weet je wat ik doe dan?
weet je hoeveel ik weet of juist hoe weinig dan?
en het is mijn mening dat ik haar te groot vind!
ik vind het niet staan!
maar respect voor iemands mening ontbreekt tegenwoordig nog al eens!! Clown

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 20:01

Dank je wel voor jou mening! Beter zo??

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:04

wat jij wil Gestoord

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 20:13

ja jij zegt dat ik raar reageer ze ik dank je wel is heet weer niet goed, soms he weet ik het ook niet meer.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:14

misschien volgende keer gewoon niet reageren als je toch denkt dat je het toch beter weet? Slapen

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 20:24

ja of jij Lachen ik bedoel ik mag toch ook reageren of is dat verboden?? en jij vat het zo raar op meteen en of ik het ook zo bedoel? kan je me gedachten lezen nee. maar lekker off-topic weer allemaal maar ja

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:25

meidje jij weet het allemaal zowwwww goed ik heb fotos met je paard en je pony gezién je bent gewoon zo'n verwaande muts die niet eens zelf op haar kont kan blijven zitten je word door je eigen paard het zadel uitgesleurd

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:36

hee loes
wauw wat doet frits het goed zeg met renske,petje af hoor ook voor renske.
voor de zeurders onder ons:: ik ken dit meisje persooonlijk en zij is zeker niet te groot,ze heeft dit verdiend en ik vind dat ze het super doet toppie hoor!!!!!!!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:03

Annemiek_89 waarom blijf je doorgaan 1x zegge is wel genoeg hoor, en het meisje is zeker niet te groot voor frits, ze past er netjes op ze mag zelfs nog wel wat meer groeien.
er zijn veel ergere fotos met shets van andere mensen, geef daar commentaar op, en laat dit met rust..

McLaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:31

Kijk dit vind ik nou een mooie combinatie: een lief schattig pony'tje met lief schattig meisje en als je naar het plaatje kijkt is het precies goed. Niks te groot. Ik heb hier mensen van 1.70m op shets gezien, tja dat ziet er ook een beetje raar uit, maar dit ziet er gewoon hartstikke mooi uit. Ik vind het een hele leuke combi OK dan!

star_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 11:10

ziet er hartstikke leuk uit!!
ze is helemaal niet te groot!!
en je ziet toch dat ze er allebei plezier in hebben!!
iemand omlaag brengen dat die te groot is maakt jezelf niet beter hoor!!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 11:12

@ AnneMieKe89: Dit meisje te groot voor die Shet..? Verward
Doe even normaal zeg.. Verward Ik was 1.65 m. en ik reed nog op mijn Shet van 1.08 ze kon mij nog makkelijk dragen alleen ik vond het niet fijn meer rijden op zo'n kleine pony.
En zie je bij die meisje d'r benen die onder de buik uit steken? Nee.. Zie je dat de pony moeite heeft met lopen,en er geen plezier in heeft? Nee.. Zie je dat het meisje de pony niet goed uit kan zitten omdat die zo klein is? Nee..
Dus waar doe je moeilijk over? Dat meisje dat kan makkelijk nog jaren op die pony rijden.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 11:31

Pff.. het is typies weer zon bokt reactiezeg,
Dit meisje denkt mm leuk foto's van mij en mijn lieve shet erop zetten, en er beetje mee willen zeggen van kijk het gaat al steeds beter met mij.. en dan krijg je dit commentaar naar je hoofd gelsingerd wwat helemaal nergens op slaat, zij is echt NIET te groot, en te zwaar al helemaal niet !

SOH.Tong uitsteken