. Ik was ook blij met het mooie weer, ik vond het erg leuk om te doen en het was gezellig met Armando erbij. (en handig om de lens uit te testen
).Daarna ben ik trouwens toch nog even de tulpenvelden ingedoken met mijn camera
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
).

!PePpeRL0vE schreef:enne; die witte pony op de eerste foto, en op de laatste foto, is dat dezelfde?
.none schreef:Laat je de manen groeien of vallen ze gewoon zo scheef?
. Dat is namelijk echt een hele ramp! Ze vallen vreselijk, afscheren heb ik zelfs al eens gedaan, dat was net een WC-borstel en toen het weer iets langer was, kreeg ik dit
. Ach, we oefenen vrolijk verder met knippen, wie weet wordt het nog eens wat
.vinci schreef:dat jasje wat je aan hebt is die van HH, hij ziet er nice uit!
. Finny schreef:Ik ben zelf ook erg blij met de foto's!!
Met veel plezier heb ik afgelopen zondag Astrid bewonderd tijdens het rijden. Zo'n mooie combinatie is al de helft van mijn fotokwaliteit!
Ook de foto's van Sannah zijn helemaal top! mijn complimenten.Was ook erg gezellig om met z'n 2n foto's te maken
Finny (armando)

patsur schreef:Probeer te letten op je handen in sb, je buitenste hand laat je een beetje openhangen..
.Paljassofie schreef:wat start je met hem ( als je hem start natuurlijk )
!Sannah schreef:Nou As, ik ben blij dat jij er zo blij mee bent.
Ik was ook blij met het mooie weer, ik vond het erg leuk om te doen en het was gezellig met Armando erbij. (en handig om de lens uit te testen).
Daarna ben ik trouwens toch nog even de tulpenvelden ingedoken met mijn camera
. Tot snel!Watch_Me schreef:Je kunt hier dus echt spreken van een mega goede verzorging.
Mijn complimenten meis

. Onwijs bedankt!
Maar niet scheef gaan zitten met de keertwending en je handen naast elkaar vlak boven de manenkam. 

)

Zeker weten!!

Sannah schreef:Daarna ben ik trouwens toch nog even de tulpenvelden ingedoken met mijn camera
IngridM schreef:Sannah schreef:je hebt weer je best gedaan, maarre.........die tulpenvelden-foto's wil ik ook wel zien
Finny schreef:IngridM schreef:je hebt weer je best gedaan, maarre.........die tulpenvelden-foto's wil ik ook wel zien
ehhhh?? is dat on topic??
Of doen we dan paarden in bollenvelden, daar heeft astrid er namelijk ook een van................... PLAATSEN SVP................
Daar heb ik er een paar van geschoten en Sannah volgens mij ook
Finny (armando)