Ozzy en ik weer eens een keer @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Re: Ozzy en ik weer eens een keer @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:36

Barbara_m schreef:
Ik zeg maar nixxx... straxxx kwets ik je...

1) Praat normaal Nederlands.
2) Je kan ook op een positieve manier commentaar geven op haar foto's.

Ik ga met Lacuna mee, probeer je paardje eerst actiever te krijgen in de voorwaartse drang, en dan met dat hoofdje gaan spelen.
Iigv vind ik je houding niet bijster slecht, probeer alleen meer op je kont te gaan zitten (zit je automatisch rechter) en je tenen vanuit je knie naar voren te draaien (dus je bovenbeen aanleggen en je onderbeen draaien), anders kan het zijn dat je je enkelbandjes overbelast als je alleen je enkels draait.

Succes!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:17

Ik vind het nog best wel meevallen met het voorover zitten...
Foto's zijn een moment opname in een beweging... Hoe ziet het er uit op video? Zit je dan ook voorover?

Gewoon lekker ontspannen rijden en met een fijne instructeur aan jezelf werken. Je rijdt voor je plezier toch toch?!!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 14:59

Dioxide schreef:
Barbara_m schreef:
Ik zeg maar nixxx... straxxx kwets ik je...

1) Praat normaal Nederlands.
2) Je kan ook op een positieve manier commentaar geven op haar foto's.

Ik ga met Lacuna mee, probeer je paardje eerst actiever te krijgen in de voorwaartse drang, en dan met dat hoofdje gaan spelen.
Iigv vind ik je houding niet bijster slecht, probeer alleen meer op je kont te gaan zitten (zit je automatisch rechter) en je tenen vanuit je knie naar voren te draaien (dus je bovenbeen aanleggen en je onderbeen draaien), anders kan het zijn dat je je enkelbandjes overbelast als je alleen je enkels draait.

Succes!

het probleem is dat k me knieen niet naar binnen etc. draaien maar kprobeer hem meer voorwaarts te rijden en dan pas hem laten zakken ..

Voorlopig kan k hem niet rijden en wil k hem met elastiek enz longeren .

Maar bedankt voor de tips Haha!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 23:48

Een ding:
Tijdens het lichtrijden in draf MOET je met heel je bovenlichaam in zijn geheel, iets naar voren zitten, anders blijf je achter in de beweging!
Je zit recht genoeg hoor Kimmetje! Clown

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 14:45

HOU JE HANDEN NIET ZO VAST...vreselijk is zo iets voor ee npaard.dan geeft het paard toch na en dan hou je nog vast!!
Huilen