(Filmpjes+Foto's)Nieuw spring record voor [naam]!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aman_

Re: (Filmpjes+Foto's)Nieuw spring record voor Virginia!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 07:41

Waauw Eva, wat kan je goed springen meid! OK dan! Ja

Clown

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:09

leuke foto's en filmpjes nou het meeste commentaar is al gegeven. dus een grondbal;kje de volgende x is misschien een goed idee he.
en verder een leuk paardje. probeer hem alleen iet sminder tegen te houden. Knipoog en die andere kan ook erg goed springen hoor. haha

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:16

gaaf man, kvind het nog steeds een super leuk paardje! tis grappig hoe ze in het eerste filmpje haar linker voorbeen net voor de sprong helemaal uitstrekt, is mooi hihi Knipoog .
En wat kan die Eva goed springen zeg! wow, ik wou dat ik dat kon!, ik kan toch nie geloven dat die Z2 springt die kan veel beter Clown Haha! Tong uitsteken hihi , nee leuk hoor Cool Pling

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:30

Ik zou idd ook geen stenen gebruiken. Waar ik rijd hebben we maar 2 staanders, dus als ik een parcoursje wil bouwen moet ik creatief zijn. Ik pak specitonnen, gerriekans (die geven mee als ze geraakt worden), of gewoon een emmer met een balk en een deken of ander eng iets erop.

Imo is hoogte meer leuk voor mij als ruiter dan als voor mijn pony. Mijn pony springt toch wel. Het is bij ons meer de manier van op de hindernis afrijden dat we oefenen en dan af en toe eens een hoogtesprong zodat ze haar benen blijft optillen Haha!

Commentaar is al gegeven, dus dat doe ik niet meer. Lekker blijven oefenen en probeer creatief te zijn met minder gevaarlijke dingen Knipoog

Owja ik vind het wel een leuk paardje Knipoog

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 10:08

Uhm, mja zoals hier al werd gezegt, grondbalkje zou idd goed zijn, en het lijkt ook hard dat je daar voor gaat hangen voor de sprong. Probeer te blijven zitten, tot je voelt dat je paard afzet..
Het is maar een tip hoor Knipoog Verder ziet het er leuk uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:50

Een stalgenootje (Dirkje) heeft woensdag voor haar verjaardag staanders en nog een paar balken gekregen Pling (Oef,,Die balken zijn echt zwaar Haha! )
Het probleem is alleen dat ze er niet overheen wil Clown Eigenwijs paard Haha!

Natural_Ride

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 13:08

Haha! hahahaha grappige vilmpjuhs hoor weigert ze/hij vaak voor de hindernis????? Knipoog mijn pony niet maar is ook heel goed in springen maar kan niet zo hoog omdat het een schet is Party!!
groetjes !

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 14:54

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 15:18

braaf paardje hoor.

voor de sprong meer naar achteren gaan zitten, na de sprong ook. en een holle rug maken. verder ging het wel leuk hoor

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 16:19

Ik ga niet alles herhalen wat hiervoor al is gezegt,
alleen ik moet toch wel echt even wat over je handen zeggen,
wat zit je met je handen te doen telkens?!
ze zitten veel te hoog en ze zitten zowat bij je bit
ik neem aan dat je paard beetje heet word (wat overigens op de filmpjes niet te zien is) en dat je haar daardoor kort bij je hebt, maar je gaat zelf echt heel erg "raar" zitten erdoor waardoor het een beetje een eruit gaat zien als een beginner die voor het eerst draaft (sorry Knipoog )
Iig, een erg leuk paardje!