Je kan idd goed zien dat het een uniform is! Kijk liesbeth is ook van uniform! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Je kan idd goed zien dat het een uniform is! Kijk liesbeth is ook van uniform!
Leuke combi...

en dat mogen jullie zeer zeker zijn.
Pregini schreef:Miss_Blimm schreef:Ziet er netjes uit. Moet zeggen dat hij in het topic van 'onder het zadel 09-04-05 er nog net iets meer bij loopt. Ziet er daar wat spectaculairder uit. Nu op deze foto's is het gewoon braaf en netjes. Maar wel knap hoor, 2 x eerste. Verder let idd op je houding, tenen naar binnen draaien. En been lang houden. Superleuk koppie heeft je paardje. Hij ziet er erg lief uit
Dat heb je goed gezien!! Ik heb de proeven erg braaf gereden. De foto's van 9-4-05 zijn van een dagelijkse training en dan rijd ik hem er veel meer aan. Alleen kan ik hem dan wel eens goed over de zeik krijgen (hangt er van af of hij met het verkeerde been uit stal komt) en dan kan ik er niets meer mee. Durfde dit nog niet op onze 2e wedstrijd te riskeren. Moet nog even wennen aan het wedstrijd rijden, als wij een beetje gewend zijn ga ik hem ook in de proeven wat meer er aan rijden.
Kornalijn is trouwens deze maand 13 geworden. Hij was al op vrij vroege leeftijd wit geworden. Nu komen er allemaal bruine stippen te voorschijn. Nog even en hij heeft weer de kleur waarmee hij geboren is.
maar snap het wel, zou zelf ook nog wat meer op safe gaan.
Je staat ook bijna alle keren vierkant ( zo lijkt het teminste op de foto's ), super hoor
Nog veel suc6 & plz met je volgende wedstrijden!!
! Heeft dit paard al eerder hoger in de wedstrijden gelopen??
! Heeft dit paard al eerder hoger in de wedstrijden gelopen?? ditchie schreef:wowie mooi paard zeg! wat een mooi voorbeen! Heeft dit paard al eerder hoger in de wedstrijden gelopen??