Ik wil je punten ook wel weten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

liza van loon schreef:Wat een gaaf paard zeg, was dit Z? Hoe groot is ie nou precies dan?
Lenn schreef:liza van loon schreef:Wat een gaaf paard zeg, was dit Z? Hoe groot is ie nou precies dan?
haha B ook goed?![]()
Nou komt ie aan hoor, de punten............. 152 punten!! hahah.. beetje laag gepunt wat mij betreft maarja moet ie zelf weten nietwaer![]()
oh hij is 1.80 iets in die geest
Eigenlijk is dat dekje ook niet te groot voor hem, maar ben ik te klein voor dat dekje
.

weet je ook wie 1ste geworden waren enzo? 

beautylover schreef:nog 1 ding...
op foto 4 was dat dus wel een man![]()
Lenn schreef:beautylover schreef:nog 1 ding...
op foto 4 was dat dus wel een man![]()
oh hahah ik kon er maar níet over uit of dat nou een man of een vrouw was!! Het was dus een man![]()
Ik weet niet wie er 1e was ik kijk altijd alleen de uitslag van bekenden.. weet alleen dat nr. 1 maar 162 pnt. had
Hoorde jij bij die schimmel die als eerste reed?
K heb je niet echt bewust gezien ben meestal alleen maar druk met mn eigen
hachje![]()

beautylover schreef:Lenn schreef:oh hahah ik kon er maar níet over uit of dat nou een man of een vrouw was!! Het was dus een man![]()
Ik weet niet wie er 1e was ik kijk altijd alleen de uitslag van bekenden.. weet alleen dat nr. 1 maar 162 pnt. had
Hoorde jij bij die schimmel die als eerste reed?
K heb je niet echt bewust gezien ben meestal alleen maar druk met mn eigen
hachje![]()
whaha was idd een man
ik hoorde idd bij die schimmel,die was van een meisje bij ons op stal
je was idd druk bezig
Zo van de foto's af zou je iig stuk meer dan 152 punten verwacht.
maar vind de combinatie wel mooi staan!

past vast beter voor iedereen
. Jammer van je punten maar zo op de foto ziet het er al heel fraai uit hoor
! Renske20 schreef:wow! hij blijft gewoon echt zooo gaaf![]()
zaterdag ben ik er zeker bij in Bergeijk, kan ik jullie IRL zien
dekje is trouwens voor tycho niet zo groot, alleen voor jou&je zadel is je dekje wel groot
enne had ik al gezegd dat ik mijn iets kleinere zwarte wel wil ruilen tegen Tychopast vast beter voor iedereen
) De acupuncturist vond hem iig weer gegroeid

Anoukie schreef:Hij blijft leuk![]()
. Jammer van je punten maar zo op de foto ziet het er al heel fraai uit hoor
!
Maar we hebben nou 4 wedstrijden gehad en op de eerste 3 hebben we telkens veel te veel punten gehad voor hoe het ging vond ik.. dus over een keer minder bedeeld moet ik dan ook maar niet mopperen.