Muffin (proefpony)@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KozieZ

Re: Muffin (proefpony)@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 19:44

Ik vind het een leuke pony om te zien, leuke naam ook. Dat verwacht je meteen een knuffelpony.

Dat het eerst een manegepony was kan ik er echt niet vanaf zien. Waarschijnlijk zal het karakter nog wel iets veranderen als hij merkt dat hij nu alleen voor jou hoeft te werken. (vaak in het positieve)

Heel veel plezier ermee!

Bke4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:08

Hele leuke pony hoor!!! Lijkt ook wel op een fell pony Knipoog

Wat zou er erg aan zijn om een manègepony te kopen? Die pony's mogen blij zijn dat ze bij een goed baasje terecht komen... Ze hebben het daar veel beter dan op een manège wat lessen toertjes te lopen hoor... En zelfs al staat een manègepaard of pony 5 jaar op een manège, als je er echt op werkt, krijg je daar alles mee gedaan na een tijd (ook al is dit na 1 jaar of nog langer)

Ik vind in ieder geval niet dat deze op een manègepony lijkt... Hier word zo gedaan alsof dat manègepony's echt minderwaardig zijn, tuurlijk dat die niet zo shiek/mooi lopen als een eigennaarspaard, maar daarom was het een manègepony he...

Meid succes ermee, en hopelijk volgen er al snel nieuwe foto's Knipoog

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 20:33

dank je wel voor alle leuke reacties. Tis inderdaad een kruising fries x fellpony ofzoiets. daar heeft hij in iedergeval veel van weg. Als ik terug ga rijden. (zondag dus) komen er meteen nieuwe fotos

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 12:29

Heey!
Ziet er super uit, bedoel je dat schimmeltje dat je me had laten zien op msn?
Ik vind dat je een zeer goede keus hebt gemaakt Knipoog
En Bingo is ook lang manege-pony geweest, en je ziet wat ervan is geworde hé Tong uitsteken
Nog veel succes met 'muffin' Knipoog

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 11:17

Ja Bingo is en blijft Super! ik kan het weten hè? Haha! Ik bedoel idd die schimmel van msn.

Aroree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 13:29

Het is echt een leukerd Haha!

Dat van of je kan zien of het een manege paard is onzin, dat zie je trouwens bij geen enkel paard.. Nagelbijten / Gniffelen Er stat geen 'manege' stempel op Haha! Het ene paard kijkt nu eenmal rustiger en het andere straalt een energie ontploffing uit Tong uitsteken Ook op manege's heb je die

Heel leuk, khoop dat je er veel plezier aan zult beleven Lachen

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 13:33

Wat een schatje! Trouwens een erg lieve naam Haha!
Veel plezier met je nieuwe pony.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 13:36

Leuk paardje! Echt mijn type Lachen Had je hem ook echt bij een manege vandaan of ergens anders? Voor als je hem bij de manege vandaan hebt; hoezo deden ze hem weg?

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 21:29

Hij stond op mijn manege, daar stond ik al met mijn vorig paard dat nu verkocht is. ik wilde wel een andere dus stelde men lesgever die voor, hij is nu bijna 9 maar als ze hem nog 2jaar laat meelopen is ie versleten. En iedereen gunt hem een goed leven dus heb ik 'm gekocht. Tis egt zo'n lieve

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:36

ok... bij ons zouden ze lieve manegepony's nooit zomaar voorstellen! Ik heb nu wel een oud-manegepony, maar daar moest ik echt om vragen enzo en hij was eigenlijk ook wel oud enzo voor de manege

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 21:37

Ze hebben het eigenlijk gedaan uit liefde voor Muffin, Hij is zo'n goede pony waar eigelijk iedereen mee kan rijden dan is 't zonde om 'm kapot te laten gaan in de manege.