Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Martine1232 schreef:Jeetje, wat ben je bang voor kritiek zeg....
verder wel leuk paardje
dat zijn alleen puntjes waar ik aan werk, en waar vorige keer toen ik mijn foto's plaatste enorme discussies van kwamen, en dat wil ik gewoon voorkomen
Tulandro schreef:Je mag best wat trotser zitten, borst naar voren! Wel grappig dat mensen niet zien dat het een tinker is.. Het zadel ligt toch over de schouder heen, dus als jij het goed hebt neergelegd, is het inderdaad gaan schuiven. Gewoon voor een goede 2ehands gaan sparen, tenminste, de eigenaar! Wanneer ga je nou KNHS starten?

? (ik bedoel dit niet aanvallend, maar ben gewoon benieuwd
) Tulandro schreef:Je mag best wat trotser zitten, borst naar voren! Wel grappig dat mensen niet zien dat het een tinker is.. Het zadel ligt toch over de schouder heen, dus als jij het goed hebt neergelegd, is het inderdaad gaan schuiven. Gewoon voor een goede 2ehands gaan sparen, tenminste, de eigenaar! Wanneer ga je nou KNHS starten?
MarJoo_ schreef:Even een vraagje aan de mensen die niet zagen dat het een Tinker is![]()
Hoezo zagen jullie niet dat dit een Tinker is? (ik bedoel dit niet aanvallend, maar ben gewoon benieuwd
)
Succes nog verder..
ShannaY schreef:Ziet er netjes uit hoor [***], ik dacht eerlijk gezegd dat je 1 Januari zou gaan starten met hem. Zonde dat je dat achterwege hebt gelaten, het formulier is zo opgestuurd hoor! Jullie zijn een leuke combinatie, en op deze foto’s zie ik toch al wat verbetering wat betreft je benen.
Hup die startkaart de deur uit en gaan met die banaan! Trouwens, even de zadelkwestie, het zadel ligt idd echt niet goed.. na het rijden (of voor, iig als ik even kijk) ligt het zadel helemaal tegen zijn been aan. Op deze manier heeft hij niet genoeg ruimte om zijn bewegingen af te maken. Misschien valt er nog wat met dit zadel te fixen, en anders zou een ander zadel wel fijn zijn, dat kan je zoveel problemen schelen!