Salmiak @ Work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KozieZ

Re: Salmiak @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:52

Leuk paardje, zat me bij de foto's al af te vragen wat voor ras het was. Tinker had ik er zelf niet uitgehaald.

Ziet er goed uit. Denk dat het je houding wel ten goede zal komen als je je (toekomstige) nieuwe zadel hebt.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:02

wat een knapperd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:09

Je mag best wat trotser zitten, borst naar voren! Wel grappig dat mensen niet zien dat het een tinker is.. Het zadel ligt toch over de schouder heen, dus als jij het goed hebt neergelegd, is het inderdaad gaan schuiven. Gewoon voor een goede 2ehands gaan sparen, tenminste, de eigenaar! Wanneer ga je nou KNHS starten?

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:16

Sallie ! Haha!
Leuke foto's Lachen
Ik vind je houding mooi hoor !
Leuke combi jullie Lovers

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:52

ziet er goed uit hoor Ja
sal loopt echt netjes Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 07:22

Martine1232 schreef:
Jeetje, wat ben je bang voor kritiek zeg....
verder wel leuk paardje Lachen

Nee hoor Lachen dat zijn alleen puntjes waar ik aan werk, en waar vorige keer toen ik mijn foto's plaatste enorme discussies van kwamen, en dat wil ik gewoon voorkomen Lachen

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 07:23

Tulandro schreef:
Je mag best wat trotser zitten, borst naar voren! Wel grappig dat mensen niet zien dat het een tinker is.. Het zadel ligt toch over de schouder heen, dus als jij het goed hebt neergelegd, is het inderdaad gaan schuiven. Gewoon voor een goede 2ehands gaan sparen, tenminste, de eigenaar! Wanneer ga je nou KNHS starten?

We zijn idd aan hard aan het sparen Lachen

Ik heb nog steeds mijn startkaart niet aan gevraagd Bloos

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 07:25

Even een vraagje aan de mensen die niet zagen dat het een Tinker is Haha!

Hoezo zagen jullie niet dat dit een Tinker is Lachen ? (ik bedoel dit niet aanvallend, maar ben gewoon benieuwd Knipoog )

Donna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 09:38

Tulandro schreef:

he dat zadel is onderweg maar aangezien ik weer plat op bed leg kan ik moelijk nu ff een zadel gaan kopen. zodra ik weer auo kan rijden ga ik een zadel halenvoor hem.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 13:29

MarJoo_ schreef:
Even een vraagje aan de mensen die niet zagen dat het een Tinker is Haha!

Hoezo zagen jullie niet dat dit een Tinker is Lachen ? (ik bedoel dit niet aanvallend, maar ben gewoon benieuwd Knipoog )

Ik denk eerder aan een Tinker als ik een helemaal bonte pony zie, niet bij een zwarte met 3 witte beentjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 13:44

Ziet er netjes uit hoor Marjolein, ik dacht eerlijk gezegd dat je 1 Januari zou gaan starten met hem. Zonde dat je dat achterwege hebt gelaten, het formulier is zo opgestuurd hoor! Jullie zijn een leuke combinatie, en op deze foto’s zie ik toch al wat verbetering wat betreft je benen.

Hup die startkaart de deur uit en gaan met die banaan! Trouwens, even de zadelkwestie, het zadel ligt idd echt niet goed.. na het rijden (of voor, iig als ik even kijk) ligt het zadel helemaal tegen zijn been aan. Op deze manier heeft hij niet genoeg ruimte om zijn bewegingen af te maken. Misschien valt er nog wat met dit zadel te fixen, en anders zou een ander zadel wel fijn zijn, dat kan je zoveel problemen schelen!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 16:17

helemaal zwart en 3 witte sokken Haha!
owh ik ken dat gevoel als ie zich sterk maakt.. pff dat is zoo zwaar he!! Maar ook dat komt allemaal weer goed Knipoog Succes nog verder..
Heej waar is trouwens je cap Clown

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 17:47

ShannaY schreef:
Ziet er netjes uit hoor [***], ik dacht eerlijk gezegd dat je 1 Januari zou gaan starten met hem. Zonde dat je dat achterwege hebt gelaten, het formulier is zo opgestuurd hoor! Jullie zijn een leuke combinatie, en op deze foto’s zie ik toch al wat verbetering wat betreft je benen.

Hup die startkaart de deur uit en gaan met die banaan! Trouwens, even de zadelkwestie, het zadel ligt idd echt niet goed.. na het rijden (of voor, iig als ik even kijk) ligt het zadel helemaal tegen zijn been aan. Op deze manier heeft hij niet genoeg ruimte om zijn bewegingen af te maken. Misschien valt er nog wat met dit zadel te fixen, en anders zou een ander zadel wel fijn zijn, dat kan je zoveel problemen schelen!

Dankje OK dan! ben blij dat je verschil in mijn beenwerk ziet Haha!

En idd dat formulier moet maar eens de deur uit!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:31

Super leuke foto`s meis .. Sal is echt een knapperd en je hebt hem echt goed aan het lopen.. En hup stuur die formulier is de deur uit .>!! best mooie kwaliteit voor binnen enzo Haha!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:46

Marjoo schiet is op met dat formulier voor KNHS! Knipoog

Ziet er goed uit hoor!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:20

Ziet er goed uit verbeterpunten en zadel kwestie zal ik niks meer op zeggen, wat voor zadel heb je er nu op liggen als ik vragen mag.

starten daar ben je al klaar voor hoor.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:28

Oow wat een knappe Tink heb je zeg, ik vind je houding heel netjes! Ja
Super dat je wedstrijden met 'm gaat rijden, succes alvast!

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:30

stoer beesje hoor
lekker ding