Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

marieken21 schreef:Bedankt voor de uitleg. Ik zag dat je met shanks reed, vandaar. Mooie stop. Over de uitleg die je geeft, mij is geleerd dat je bij het ingaan van de stop extreem diep gaat zitten, alsof je in z'n achteruit gaat. Wij leerden dat op de ranch met een stoel. De instructeur ging achter je staan en zei "zit" op dat moment haalde hij de stoel weg. Als je snel en diep genoeg ging zat je op de stoel omdat hij die niet zo snel kon wegtrekken dan jij kan zitten, als je niet durfde of te langzaam was, lag je op de grond met pijn in je stuit. Wel een goeie manier om de techniek goed te leren
.

Anya schreef:Er zijn veel manieren maar ik leer het zo...
draaf naar voren
stop met zo los mogelijke teugel
achteruit
draaf weer naar voren
stop
achteruit
etcetera
Als dat soepel gaat, nageeflijk en losse teugel... in verzamelde galop.(lan heeft iets steun nodig in galop nog)
XoNo schreef:Leuke foto
Maar de achterhand zou er nog iets beter onder moeten, dit komt behoorlijk hard op haar lendenen en rug aan.
haha nee ik heb hier dus echt geen verstand van, maar lijkt me erg leuk om eens te doen