Mijn nieuwe aanwinst onder het zadel.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Mijn nieuwe aanwinst onder het zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:33

Wat een leukert zeg. En die oortjes Haha! Die zijn kei lief. Iig veel plezier met je nieuwe aanwinst Haha!

mellylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:45

supppper leuk beesie joh !
niet zo negatief over je ponytje, want ik vind dr super tof !
en je hebt dr pas dus het zal over een teidje aleen maar beter gaan met rijden tog:)
(ik zij ook alteid dat me pony heel erg lelijk is enz. ! maar dat moet je niet doen Lachen
want je blijft alteid trots op je paardje ook al is het geen super mooi beesie. tog Lachen )

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 21:35

Negatief over mijn pony? Echt niet! Ze doet het juist super! Ik ben echt trots op haar Lovers Ik heb alleen gezegd dat het er niet geweldig uit ziet, en dat doet het ook niet, ondanks dat ze wel onstpant, maar dat koppie blijft in de lucht. Daar zijn we nu aan het werken.

Bedankt voor alle leuke reacties Haha! Zit helemaal te glimmen Bloos

Mijn tenen zijn echt best wel erg, op deze foto's valt het nog wel mee, maar er zijn een flink aantal foto's waar mijn tenen gewoon bijna recht naar buiten staan Bloos!

Cadish: ik zit over het algemeen netjes rechtop, ik heb hier een heel dik vest aan waardoor het idd lijkt alsof ik in elkaar zak. Ik krijg en kreeg van mijn instructrice(s) altijd positieve reacties op mijn houding Lachen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 21:38

Leuke fotos!
Leuk beestje! Ziet er heel erg lief uit

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:46

Cassidy schreef:
BlekkiieGirl schreef:
gaat hij vanzelf lager en meer ontspannen lopen!

Het is een IJslander, lager kan volgens mij haast niet, niet als je ook nog gaat toelten.

Ik heb pas een ijslander ingereden en deze kon gewoon zijn hals recht of lekker naar beneden houden hoor, dit ziet er uit alsof hij zijn rug nogal hol maakt.
En het tölten is hier toch nog niet aan de orde..

Verder leuke foto's, veel plezier met hem Lachen