Is dat niet heel erg anders? Lijkt mij namelijk dat je paard/ pony minder op je zou reageren, of zie ik dat verkeerd?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

geweldig
Breitling schreef:ik heb het ook niet over een hoogte van een metertje. Als het hoger word en hij gaat zo hard kan hij niet meer de lucht in springen en gaat hij er dus dwars door heen. Maar aangezien het een draver is zal je dus wel niet op die hoogte komen
En tja over dat tempo, met een draver zal dat vast niet verbeteren maarja een basis tempo zou wel beter zijn
baasje Saar4 schreef:Mooi filmpje van die sliding. Je hebt wel mazzel hoor. Die van mij kan ook zo stoppen maar dan met het hoofd richting de grond.
Dan is hetbaasje
hing er al een meter naast de 1ste keer
Maar kon er weer opklimmen
SplashIsLief schreef:Breitling schreef:haha grappige filmpjes, maar misschien is het handig om eerst een goed galop tempo te hebben voor je op de hindernis aanrijd. Kan de rest natuurlijk niet zien maar als ik die filmpjes bekijk gaat het veel te hard, als het iets hoger word kan hij de lucht niet inspringen omdat hij zo hard gaat. ook word het weigeren makkelijk voor hem als dat je hem in een normaal tempo (dus onder je) er op af rijd. wel knap dat je bleef zitten
Normaal tempo kennen wij nietKlinkt misschien heel raar maar voor haar is dit een normaal tempo! Splash is een draver en dus moeilijk te verzamelen in galop. De eerste paar sprongen gaan meestal nog wel, maar daarna word ze onwijs heet. Als ik der dan wil verzamelen valt ze terug in draf en gaan we nog harder omdat ze dan gewoon doortrekt. En met de hoogte hebben we normaal geen problemen
zou je ook eens moeten doen met mijn topic!
,
!
Ik heb ook niet gevraagd om commentaar hoe ik der terug moet rijden, maar ik reageer ook vriendliejk op het commentaar: zeg niet gelijk het is niet zo als heel bokt het is en voor de rest heb ik geen zin om hie rmet jou in discussie te gaan over jou topic

Frank schreef:
Alleen denk ik niet dat je 'm aan kan Breitlingetje!
Breitling schreef:sorry maar ik heb de balle verstand van dravers. Ik dacht idd dat ze niet zo hoog konden springen. (ik heb 1 keer een draver mee gemaakt op ponykamp en verder niet) Ik reageer ook normaal en netjes waarom kunnen jullie niet normaal reageren?
Naar mijn mening gaat dit veel te hard om normaal te kunnen springen maar zoals je kunt lezen is dat een mening!
Als je te veel vaart maakt kan je paard met de afzet niet voldoende de lucht in springen vandaar
En het was niet de bedoeling niet normaal te reageren maar als dat zo overkwam sorry
het is en blijft een gevoelig onderwerp