Arti @ work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Re: Arti @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 18:49

sammie, niet iedereen kan door lichamelijk blemmeringen even goed zitten zoals hij/zij zou willen. Dan kun je daar nog zo op doordrammen en 10 keer blijven zeggen, maar het word er echt niet beter op hoor! Iets wat niet kan, kan gewoon niet.. Ze kunnen tegen mij ook 10 keer zeggen dat ik m'n hakken moet uitdrukken , maar ik kan door medische problemen gewoonweg niet. Bij ineke speelt er ook iets mee, en dan kan je wel botweg zeggen dat ze rechtop MOET zitten, maar als dit nou niet kan?
Hoe zou jij het vinden als jij b.v. een rugvergroeing hebt (ik noem maar even iets) en iemand zegt steeds tegen jou, jeeeetje zeg, ga toch eens normaal rechtop zitten, of zit niet zo scheef...Beetje tactisch of rekening houden met zulke omstandigheden zouden toch wel zo aardig zijn!

Verder voor Ineke: Vind dat je een heel stuk ontspannender zit op Arti dan op Levi. Het ziet er nu netjes uit hoor!!

[Edit: Rare typo}

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:11

@t Ineke2: Sammie zei toch een normale reactie. Als iemand foto's plaats op HAW en dan op de foto's. naar voren hangt en de benen niet netjes recht heeft. Dan kan je daar commetaar op krijgen. Dat jij iets met je spieren hebt kunnen wij ook niet weten he Knipoog

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:13

hij ziet er echt heel lief en rustig uit...
idd wel een beetje op je houding letten Knipoog

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 21:21

hoi hier ben ik weer !!

maar die pony van mijn vriendin heette ook geen arti op de papieren!!
is het een ruin of merrie...?
en wat heeft hij of zei gelope of heeft ze niks gelopen?
groetjes maxime van loenhout (ksie dat je me al op msn heb teogevoegd dank je wel(K)) groetjes Tong uitsteken

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 22:19

Sammie schreef:
Zo keihard vond ik het niet. Het was simpelweg een vraag over het rechtzitten en je benen onder je lijf. Dat jij dat nu anders opneemt dan het is bedoelt is jou probleem.
Het was geen vraag zoals jij het neerzette, want er staat ook geen vraagteken achter. Het was een constatering, maar wel op een manier neergezet alsof het zelf niet zou weten dat ik niet netjes zit. Dat stoort mij. Ik weet het heus wel en dat heb ik eerder in dit topic al gezegd.

En ik heb volgens mij nooit ergens gezegd dat ik perfect ben en ik snap die eeuwige vergelijking met Anky ook niet echt Verward Als of zij alles zo super kan, iedereen doet net alsof ze top of crop is. En niemand is die het beter kan. Het is gewoon een amazone die rijdt. Iedereen doet z'n best en niemand is perfect. Maar laten we het er maar ophouden dat ik een stuk rechter zit dan jij.
jij komt met die opmerking die jij maakte over alsof jij wel supernetjes zit en dus geen bemerking hebt. Vandaar de vergelijking. En ja Anky is een topamazone...ze heeft immers 2x de OS gewonnen met 2 verschillende paarden, dat doe je niet zomaar.

En als je die commentaar of opmerkingen niet wilt, moet je het er simpelweg bij zetten. Kunnen daar ook geen misverstanden over ontstaan.
Ik vind commetaar niet erg, maar onderbouw die commetaar dan (als dat nodig is, in dit geval hoeft dat dan niet) óf geef tips hoe je het kan verbeteren. (dat kun je wel doen in dit geval) dan komt zo'n opmerking al een stuk minder hard aan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 22:24

Steffie89 schreef:
@t Ineke2: Sammie zei toch een normale reactie. Als iemand foto's plaats op HAW en dan op de foto's. naar voren hangt en de benen niet netjes recht heeft. Dan kan je daar commetaar op krijgen. Dat jij iets met je spieren hebt kunnen wij ook niet weten he Knipoog

Ik vind het geen normale reactie.
De feiten waar ze het over heeft die zijn normaal ja. Ik zit te ver naar voren en ik heb mijn benen niet recht. (alsof ik dat zelf niet weet Verward )

Het gaat mij meer om de manier waarop ze commetaar geeft.

Dat kan namelijk ook anders...maar dat heb ik al in een ander antwoord geschreven.

Dat ik iets met mijn spieren heb, heeft met zo'n antwoord iig niets te maken, maar ik zei dat om te laten zien hoe kwetsend zo'n opmerking kan zijn als je er verder niks aan toe voegt, wat betreft tips o.i.d.
Want tja met de constatering dat ik niet recht zit en mijn benen niet goed heb, daar kan ik niets mee. Simpelweg omdat ik dit allang weet.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 22:26

Maxjuh schreef:
maar die pony van mijn vriendin heette ook geen arti op de papieren!!
is het een ruin of merrie...?
en wat heeft hij of zei gelope of heeft ze niks gelopen?

Het is een merrie en ze heeft Z2 dressuur gelopen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 11:01

Sammie schreef:
Wat dacht je van rechtop zitten en je benen recht onder
je lijf?

Meer zeg ik er niet meer over Doei!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 13:15

Ik vind die reactie ook best bot overkomen, had je naar mijn mening best wat tactvoller kunnen brengen hoor.

ineke ik vind dat je erg voorruit bent gegaan hoor Ja

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 13:20

Sammie schreef:

Ach ja doe maar net of je neus bloed he

Ik hoop iig (ook voor anderen die foto's plaatsen waar jij op reageert) dat je er iets van geleerd hebt.
Namelijk opletten hoe je iets opschrijft.

Op internet kun je geen gezichten voor je zien, dus kan iets héél anders overkomen dan je bedoeld had.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:08

Ik vind dat je goed vooruit gaat Lachen
En Arti heeft een ontzettend schattige uitstraling!

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:09

Nou, er is al gezegt dat je naar voren zit.. Dus je zult het wel weten nu hé Knipoog Mooi paardje.. Haha!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:20

Ineke2 schreef:
Sammie schreef:

Ach ja doe maar net of je neus bloed he

Ik hoop iig (ook voor anderen die foto's plaatsen waar jij op reageert) dat je er iets van geleerd hebt.
Namelijk opletten hoe je iets opschrijft.

Op internet kun je geen gezichten voor je zien, dus kan iets héél anders overkomen dan je bedoeld had.

je kan zelf ook wel erg ver gaan in je verdediging Nagelbijten / Gniffelen natuurlijk weet niet iedereen dat jij iets aan je spieren hebt ofzo, maar Sammie geeft ook een normale reactie, hier heeft heel bokt het recht toe hoor! als jij geen commentaar op je foto's wilt dan kun je ze beter niet plaatsen...
maargoed dat was erg offtopic, ff ontopic dan: ik vind dat je een erg leuk paardje onder je kont hebt! veel succes er mee

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 18:12

commetaar is best Ja maar wel op een normale manier.

Het ging dus niet om dat ik iets aan mijn spieren heb. Dat zette ik er alleen bij omdat zij zei dat ik geen reden had om zo te zitten. Nou dat is dus niet waar.

Dat is niet alleen het geval bij mij, Ymke zegt ook dat ze vanwege een medisch probleem niet haar hakken kan uitdrukken.

Gewoon niet zo snel oordelen en mocht je dat wel doen, zorgen dat je het minder bot/onvriendelijk neerzet Pling

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:21

Sammie schreef:
Wat dacht je van rechtop zitten en je benen recht onder je lijf ??

Dit is het stukje lieverd en niet de vraagteken Knipoog Natuurlijk kan niet iedereen elke (medische) achtergrond van elkaar weten. Maar je kunt wel normaal een opmerking maken.

Goh heeft iemand al eens gemeld dat je naar voren zit, als je rechtop zit kun je makkelijker balans houden

Knipoog

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:09

Ineke, kieper Sammie lekker ergens tussen de foeis, ze zit misschien rechter maar zinnig commentaar geven lukt haar in elk geval stukken minder goed dan jou! (En paardrijden bestaat uit meer dan rechtzitten. Een goede band met je paardjes bv, en dat heb je ook!)

Aan de rest: ik vond de reactie van Sammie niet echt normaal te noemen, zeker niet qua toon. En dat Ineke reageert? Lijkt me logisch, ik kan me goed voorstellen dat ze het zelf ook niet altijd even leuk vindt dat je de theorie best weet, maar dat zo iets 'simpels' als rechtop zitten in praktijk veel moeite kost. Hoe voel jij je in dergelijke situaties? Wat heb je liever als je je ergens flink voor inzet en het lukt toch niet zo goed als je zou willen? Aanmoediging of een paar betweters die je even met een boel onvriendelijke taal laten weten dat je er toch niks van kunt?