IvysToeter schreef:Wat doe jij in vredesnaam met je handen? ik wil niet zeuren, maar volgens mij trek je haar enorm in d'r mond zo....
dit vind ik dus ook lijkt wel als of je een poging wilt doen om hem aan de teugel te trekken!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
IvysToeter schreef:Wat doe jij in vredesnaam met je handen? ik wil niet zeuren, maar volgens mij trek je haar enorm in d'r mond zo....

) aan de teugels loopt te trekken is niet zo dat kan je zo zien, dan zou je ook een heel ander beeld krijgen. 
Cowgirl schreef:alle anky's zitten weer duidelijk achter de computer.
Ik vind het wel meevallen.
Aangezien ik vaker dravers zie onder het zadel met een koers verleden komen deze houdingen me niet onbekent voor.
Met name dat open mondje . En nee dan wordt er absoluut niet getrokken in de mond.
Als je je handen iets meer naar voren doet ziet het plaatje er al beter uit.
Dat je VET(werd zo lekker overdreven vermeld) aan de teugels loopt te trekken is niet zo dat kan je zo zien, dan zou je ook een heel ander beeld krijgen.
ilovejuno schreef:Mooie foto's maaarr helaas moet ik u mededelen dat u niet erg gemotiveerd bent!
Probeer wat meer concentratie te vereisen!
Dat paard vind ik er trouwes ook niet echt in goede conditie bij staan.
Hoogachtend de koningin
sorry voor het stomme bericht haha slaat nergens op
maarjah het zijn wel leuke foto's hoor