Jaimie D draver @ work met haar baasje en mij!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Re: Jaimie D draver @ work met haar baasje en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 10:15

IvysToeter schreef:
Wat doe jij in vredesnaam met je handen? ik wil niet zeuren, maar volgens mij trek je haar enorm in d'r mond zo....

dit vind ik dus ook lijkt wel als of je een poging wilt doen om hem aan de teugel te trekken!!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 10:19

ehm dat doe ik normaal gesproken anders, ik ga een paard van een ander niet aan de teugel trekken. Ik kan mijn eigen pony's heel goed in de krul trekken, maar dat heeft toch geen nut. Maar bij een ander zijn paard zal ik dat echt niet doen hoor, en als het zo was had ik denk ik jaimieD wel op mijn kop gehad en had het paard me er wel af gelnceerd, ze is erg gevoelig wat dat betreft.

Maar dit is een beetje dezelfde discussie als dat het lijkt dat mijn fjord op je handen hangt, nou echt niet, hij is juist super licht alleen het lijkt misschien zo.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:44

alle anky's zitten weer duidelijk achter de computer.

Ik vind het wel meevallen.

Aangezien ik vaker dravers zie onder het zadel met een koers verleden komen deze houdingen me niet onbekent voor.
Met name dat open mondje . En nee dan wordt er absoluut niet getrokken in de mond.

Als je je handen iets meer naar voren doet ziet het plaatje er al beter uit.

Dat je VET(werd zo lekker overdreven vermeld Slapen ) aan de teugels loopt te trekken is niet zo dat kan je zo zien, dan zou je ook een heel ander beeld krijgen.

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:58

Cowgirl schreef:
alle anky's zitten weer duidelijk achter de computer.

Ik vind het wel meevallen.

Aangezien ik vaker dravers zie onder het zadel met een koers verleden komen deze houdingen me niet onbekent voor.
Met name dat open mondje . En nee dan wordt er absoluut niet getrokken in de mond.

Als je je handen iets meer naar voren doet ziet het plaatje er al beter uit.

Dat je VET(werd zo lekker overdreven vermeld Slapen ) aan de teugels loopt te trekken is niet zo dat kan je zo zien, dan zou je ook een heel ander beeld krijgen.

Ik kan aan de foto's niet zien of ze aan de teugels aan het trekken zijn, wel vindt ik het er personelijk bij de tweede ruiter
( meisje met lange blonde haar ) niet echt netjes uit zien.

Dit is niet poedersuiker bedoelt ( even voor de duidelijkheid ) want ik weet hoe rot het is om op andermans paard te rijden of op een paard die je niet kent.

Volgende keer beter, toch !

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:59

ik denk ook niet dat je loopt te trekken, het lijkt misschien zo van de foto's. Ik heb ook foto's dat het lijkt alsof ik in de mond snok. Maar er is iets waarom het paard zijn mond open heeft en niet echt lekker aanleuning zoekt naar het bit toe. Dravers hebben dit idd vaker. Ik vind hem er trouwens goed uitzien voor een draver! Lekker mollig ipv die ielige beestjes.

Over je handen...en dit commentaar is alleen van wat ik zie van foto's...Ze mogen iets hoger, zodat je ze gaat dragen. Binnenhand is in de wending altijd hoger dan buitenhand want achterbeen moet er onder kunnen. Als jij je handen hoger houdt, en ze bewust draagt als 2 kopjes water dan kun je het paard niet eens in de mond trekken. Maar dit wist je vast al...

_MijnTrots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 13:31

Mijn paardje is inderdaad niet illig, maar dat is ze ook nog nooit geweest. Ze is nu iets te dik, maar dat komt omdat ik iets minder tijd heb om te rijden, maar daar komt verandering in.

Het zijn moment opnamens, en wat al eerder vertelt is: ze heeft een bit in, dat ze niet accepteerde.
We wilde even iets anders proberten dan de tong lepel.
ze is hier duidelijk bezig met haar tong over het bit gooien.

Mijn handen moeten hoger, dat weet ik, maar ja...... je kan het nog duizent keer zeggen maar ik moet het zelf gaan doen.

Mandy is ponys gewnt te berijden, en zeker geen draverss!!! vind het eigenlijk knap dat ze haar tog nog netjes rond laag kon rijdne,
omdat jaimie erg eenkennig is.

als ze erg getrokken zou hebben, blijft mijn paard stil staan, ze is erg gevoelig.

daarom zeg ik, het zijn moment opnamens.

verder hoe vinden jullie de foto`s geworden. zelf vind ik er een paar erg leuk geworden voor in mn plakboek.
ze gaat namelijk verhuizen, en dit was een afschijts feestje.

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:01

Mooie foto's maaarr helaas moet ik u mededelen dat u niet erg gemotiveerd bent!

Probeer wat meer concentratie te vereisen!

Dat paard vind ik er trouwes ook niet echt in goede conditie bij staan.

Hoogachtend de koningin

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 15:13

Meer consentratie van een paard dat alleen maar bezig is smak smak schut schut, eruit met dat ding? Har haar natuurlijk ook even in de krul kunnen zagen of even een slof kunnen pakken ofzo, maar zou je daar haar aandacht mee krijgen en zal ze dan lekker lopen?

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:11

ilovejuno schreef:
Mooie foto's maaarr helaas moet ik u mededelen dat u niet erg gemotiveerd bent!

Probeer wat meer concentratie te vereisen!

Dat paard vind ik er trouwes ook niet echt in goede conditie bij staan.

Hoogachtend de koningin

ow, haha sorry men zusje had weer op me pc gezeten!! Boos! sorry voor het stomme bericht haha slaat nergens op Tong uitsteken maarjah het zijn wel leuke foto's hoor Lachen