M1 wedstrijd in Naaldwijk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pasha

Re: M1 wedstrijd in Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 12:22

Sjeetje Zeg!!!
Je hebt helemaal gelijk Wat staat dit hem ontzettend gaaf Kwijl
Een supper lekker ding is het zo, en hij toont nou idd veel meer als een dressuurpaard!
Al moet ik zeggen dat hij wel hele mooie manen had Tong uitsteken
en die voorpluk mag ietsjes korter... maar niet TE en a.u.b niet Recht dat is pas geen porum Clown

Maar super hoor mooie punten en prijzen Haha!

Ik zat zelf ook heel lang in deze discussie met mijn pony.. lange of korte manen.. maar bij mij zitten ze er nog steeds aan juist omdat ik het net zo makkelijk vind, geen gedoe met knotje maar huppake een vlecht erin Knipoog
En tjah,... die manen dat maakt haar apart Lachen

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 12:31

Coby10 schreef:
Ik was gister groom (en fotograaf...) Wel een leuk beest, die vos! Lekker stevig en solide. Wat voor afstamming heeft hij? Het zag er ook wel heel goed uit. Het viel me op dat vossen weer helemaal 'in' waren gister!

Dank je ben heel blij met mijn tankie Clown
Ja je ziet er weer veel vossen, mode grill denk ik!! Haha!
T is een Jetset x Kaiserstern en hij is 1.85+m de meet stok gaat niet verder Clown

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 12:37

olijfje25 schreef:
T is een Jetset x Kaiserstern en hij is 1.85+m de meet stok gaat niet verder Clown

Jee, is hij echt zo groot? Zo groot toont hij niet, maar jij bent waarschijnlijk ook heel lang... Het is toch die vos met die stoere bles?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 12:40

Pasha schreef:
en die voorpluk mag ietsjes korter... maar niet TE en a.u.b niet Recht dat is pas geen porum Clown

Ik zat zelf ook heel lang in deze discussie met mijn pony.. lange of korte manen.. maar bij mij zitten ze er nog steeds aan juist omdat ik het net zo makkelijk vind, geen gedoe met knotje maar huppake een vlecht erin Knipoog
En tjah,... die manen dat maakt haar apart Lachen

Zijn voorpluk is inmiddels al een stuk korter, maar ik ben er niet echt blij mee, het is nu net een ijslander. Hij heeft een beetje kroeshaar en nu het kort is, is het echt zo'n shetlanderpluk. Maar goed, als ik het invlecht is het wel handiger dan die superlange pluk.

Ik denk dat het bij Pascha ook wel heel gaaf zou staan hoor, dikke knotten. Maar, ik vind die hengstenvlecht die jij altijd maakt ook heel erg mooi staan! Je hebt ook weer top gereden zeg, dit weekend!

Deze manen besparen mij alleen maar tijd. Normaal was ik elke dag een kwartier aan het vlechten en nu alleen voor een wedstrijd 30 minuten voor de knotten zitten. Valt echt reuze mee.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 12:45

hahah hey jij kent pasha Clown
Ik heb Pasha wel eens bewerkt op de computer Clown met korte manen en ik weet dat het ook wel heel stoer zal staan.. want ze heeft nou een deel manen dat wat korter is ( was afgescheurd maar groeit nou weer bij ) maar als het los is valt het dus naar de andere kant en dan lijken het net korte manen..
en het is wel heeel stoer Tong uitsteken
Maar ja van die hengstenvlecht krijgt ze een aardig ronde hals tenminste dat lijkt dan nog meer en das wel handig Lachen

Maar ik vind echt op deze fotos Schitterend wat een paard zo die knotten staan hem echt fantastisch en dan nog dat voorknotje en dat hoofdstel wit onderlegt!!
Ja Goede Keus Ja

overigens is er van een lange voorpluk ook een knotje te maken... heb ik vorige week uitgetest (zie topic Clown )
He lange verhalen vandaag haha

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 12:55

Wat ziet hij er geweldig uit!
Fijn dat het lekker gaat! óp naar het Z!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:02

Prachtig paard, en ik geef je groot gelijk om hem kort in het haar te houden! Zou ik ook doen!

SJAKIETJUH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:16

hallo,

k vind fries met lange manen mooi, maar ik vind die van jou ook super mooi! het is cker een stuk makkelijker denk ik dat die manen eraf zijn, en een stuk schoner. de sokken lijkt me helmaal handig dat die eraf zijn.... want mok wat je al zei jah als ze dat gewoon snel hebben zijn die lange sokken erg oliebol. nou die manen en sokken mistaan m niet hoor! ik moest eerst even goed kijken, maar toen las ik dat t n fries was Haha! eg kei stoer hoor en ook coowl dat je goeie punten hebt gereden int m1 super...
grtz

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:44

Hey Marijn,gefeliciteerd met je wp.
Jullie hebben je dus weer van de goede kant laten zien Haha! Gaat wel hard zo hè?
Tjallie was er wel moe van geworden hoor,hij lag vanmorgen heerlijk te snurken Clown

Presley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:48

Leuk paardje! Pling
Ik vind het wel mooi staan, korte manen!! Haha!

eliaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:08

whoooow dat is idd een super de luxe fries zeg Kwijl
prachtig paardje echt heel mooi Pling

veer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:15

He Marijn, wat ziet je fries er geweldig uit! Ik had hem nog niet met korte manen gezien, maar het staat m beeldig. Lijkt me ook wel makkelijk, niet dat gedoe met klitten e.d. Mijn fries heeft nog steeds lange manen hoor, maar ik vind dit zeker ook niet verkeerd staan!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:26

jeetje wat een stoer paard!
echt super mooi

SharoOnN_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:03

Woow...wat een super mooie Fries !
Helemaal mijn type Kwijl
Groot gelijk dat je z'n manen kort houdt...veel mooier Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:04

Gave fries zeg, die schouderbinnenwaarts komt vanzelf wel goed denk ik. Echt super mooie knotten heb je gemaakt. Ben niet de enige die na blessure M1 start whaha! Haha! Ik had trouwens ook eindelijk een goede middendraf, toevallig. *LOL*

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:10

Gefeliciteerd...blijf hem gaaf vinden en helemaal zonder lange manen. Super...vind het echt heel knap op deze manier.
Startte je thuis?

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:10

[quote="Marijn4045"]Er is vorig jaar al een heel uitgebreide discussie (van 10 pagina's!) geweest waarom ik zijn manen en sokken kort hou quote]

om eerlijk te zijn vindt ik dat bij een fries in de wedstrijd sport ook het mooist (als het tenminste een slanke fries is) Bloos

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:45

Marijn4045 schreef:
He, was jij dat! Wat grappig, ik ken je naam wel van Bokt, maar had de link niet gelegd. Nu ik weer zie dat je paard Frank heet en een bonte is, weet ik het helemaal weer. Wat een dramatische locatie om te starten was dat he?

Het losrijden was niet echt heel fijn nee maar ja we hebben lekker gereden, die van jou was toch ook toen een beetje lui Haha! .

Ik heb nu een oplossing hoor, i k rij nog maar 5 a 10 minuten los. Stap draf galop 1 keer wijken links en rechtsom en tada de proef in.

Misschien zien we elkaar nog wel een keer.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:20

Wauw, ik moest wel ff 3 keer kijken of het wel écht een fries was Haha!
Wat ziet hij er super sjiek uit zeg Kwijl
Heel erg gaaf Ja

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:35

Woooooooooooooow *blijft hangen*

Wat een geweldige fries !!!!
Die knotten zijn echt geweldig.....het zijn echt van die mooie
grote roosjes of niet !
Gefeliciteerd ook met je punten !
En die SB die komt vanzelf !

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:16

Ben benieuwd hoe hij er op stand van dichtbij uitziet in wedstrijd-look!
Het ziet er super uit zo! Fedde is helaas niet zo luxe, dus ik laat al dat haar er toch maar aanzitten. (ik vlecht alles wel en zn benen scheer ik tòt zn sokken).

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 07:55

@Elady: Ik sta sinds januari niet meer bij Patrick, ben verhuisd naar Stal Polanerduin. Maar, de wedstrijd was idd wel op de Hoeve.

@Gabyfedde: zodra het een keer moi weer is, zal ik eens een shoot maken van mijn omgebouwde Fries

@Ienemienie: Tjalko is echt nooit lui, hij overviel me er echt mee in Dordt. M1 is in dat opzicht ook wel fijner hoor, je kan ze lekker bij elkaar houden en je mag op je krent blijven zitten Dromen Heb jij je punten al voor het M?

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 07:58

Marijn.. je brengt me aan het twijfelen Haha! .. wat zien die knotten er onwijs mooi uit joh!
Tjalko is een beauty.. mét en zonder manen..haha!
Op wedstrijd vlecht ik ninke's voorpluk/manen/staart en dan krijg ik al commentaar, dat ik em wél 'fries' moet laten }> !
Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen!
Die sb komt wel en dan hup naar et Z!

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 08:20

Marijn4045 schreef:
olijfje25 schreef:

Jee, is hij echt zo groot? Zo groot toont hij niet, maar jij bent waarschijnlijk ook heel lang... Het is toch die vos met die stoere bles?

Ja en ik met die hel blauwe helm Haha! dat was effe schrikken toen ik m uit de tas haalde zeg!!
En idd ik ben ook heel lang daarom valt t niet zo op, de meeste geloven t pas als ze ernaast staan!!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 09:24

Hij is echt gaaf!! Zag eerlijk gezegt ook niet dat het een fries was Haha! Maar die knotten staan hem echt super. Gefeliciteerd met je punten Ja