filmpjes Goldy (lang!!)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Re: filmpjes Goldy (lang!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 15:33

sophie_kurk schreef:
helaas helaas, bij mij doen zehet niet.. en ik was nou net zo benieuwd naar jou paard (jij had toch 206 in de B Tong uitsteken ? )

Ja, thats me *LOL* , maar niet met dit paard Bloos
Deze heb ik in januari voor het eerst gestart in de L1. We zijn nu L1 + 15, en aan het trainen voor de L2 volgende week zaterdag Tong uitsteken

Bedankt voor alle leuke reacties Kusje

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:14

Leuk filmpje hoor... ziet er lekker ontspannen en voorwaarts uit.. ga zo door Cool

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:24

206 in de B hoe doe je dat Bloos!
Vind dat je dit paard ook aardig aan het lopen hebt, mooie constante draf en aanleuning. In galop wil ze volgens mij soms nog een beetje onder je uit lopen, maar volgens mij komt dat wel goed. Haha!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:38

Chique paard hoor mooie combi!! Ja Hij loopt mooi ruim! maar probeer misschien hem ook eens verzameld aan elkaar te laten lopen. Als ie wat compacter loopt dat kan je ook wat beter blijven zitten Lachen loopt ie aan jou zit. Maar probeer dat gewoon een paar x want het voorwaarts lopen is ook heel belangrijk! Ja vooral in de klasses B t/m L2. maar kan geen kwaad om al vooruit te denken als je zo'n goeie combi bent!
Heel veel succes!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 18:01

Goh, heeft iemand in de geschiedenis zitten graven? Clown
Ik zal binnenkort was nieuwe foto's plaatsen, ze is namelijk letterlijk 2 klasses beter geworden Haha! Ze heeft zeer ruime gangen en een stap voor een 9 Tong uitsteken . Ik rij haar inderdaad nu meer bij elkaar en heb haar meer leren wachten Knipoog .

Het klopt dat ze dat nog niet goed kon. Vooral haar galop was zo groot dat ik net de bocht om kwam, hopenlijk zijn jullie net zo positief (of positiever) bij de nieuwe foto's. Cool

Bedankt voor de leuke reacties, het is inderdaad ook een heel fijn paard Bloos

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 17:46

Mooi paard met mooie gangen!! Haha!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's van hoe die nu ongeveer loopt..! Lachen ( Dat zit vast wel goed Tong uitsteken )

Welshcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 20:08

Ik wou dat ik ook zo goed kon doorzitten... Verdrietig Pling