Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mr_Mikey schreef:Leuke foto's! Ziet er netjes uit
Ir111 schreef:Hé wat onwijs gaaf zeg! Ziet er netjes uit hoor! Waarom lukt springen niet goed?
Tulandro schreef:Het eerste wat ik dacht was: pff.. dat lijkt me nou echt moeilijk te rijden. Een groot en lang paard! Wel aansprekend hoor!
Krato schreef:Tulandro schreef:Het eerste wat ik dacht was: pff.. dat lijkt me nou echt moeilijk te rijden. Een groot en lang paard! Wel aansprekend hoor!
Ja hij is ook moeilijk te rijden. Hij is ook best wel eenkennig, als een ander erop gaat doet ie t niet meer. Ook met rijden is het best moeilijk om hem bij elkaar te rijden.

Zazoutje schreef:Whaha idd! Toen ik erop ging kreeg ik hem niet eens vooruit
tot morgen
mooi koppie
doom schreef:je moet er op letten dat je je handen even wat hoger doet je heb de neiging om ze op je zadel te leggen!
tenminste wat ik van deze momentopname's zie...
en je vuisten omhoog ( alsof je je duim op steekt) je legt ze plat neer!
verder een mooi beesie hoor en succes met hem !
miesie schreef:Hey Sanne, ziet er goed uit hoor! Hij loopt echt goed! Ik zie je 1 mei wel weer, dan kom je toch bij ons starten?
Is je haar trouwens lichter? Met pasen was het toch heel donker?
En Mel, doe nou niet zo flauw, plaats die foto gewoon

Ze stonden op mn zus dr pc dus die zou dr vast niet blij mee zijn geweest, dus heb ze daarna gelijk verwijderd
Sorry!
Die van jou is tenminste lekker aan de maat zeg! Zazoutje schreef:Sorry, foto's zijn al verwijderd!Ze stonden op mn zus dr pc dus die zou dr vast niet blij mee zijn geweest, dus heb ze daarna gelijk verwijderd
Sorry!
patos schreef:Ruilen?Die van jou is tenminste lekker aan de maat zeg!
Krato schreef:patos schreef:Ruilen?Die van jou is tenminste lekker aan de maat zeg!
Hahaha, nou voor 1 keertje dan![]()
, ik heb ook geen reden tot klagen, maar Patos is met haar 1.65 toch niet zo opvallend als de jouwe. Hoe groot is ie eigenlijk? patos schreef:Helaas woon je een beetje ver weg, ik heb ook geen reden tot klagen, maar Patos is met haar 1.65 toch niet zo opvallend als de jouwe. Hoe groot is ie eigenlijk?