Explosion @ wedstrijd (5 winstp!!)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Explosion @ wedstrijd (5 winstp!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:33

Ik ben trots op je!!! geweldig gedaan!!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:37

Geweldig paardje zeg!! Ja Gefeliciteerd met je punten!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:46

je ponytje siet er heel schattig uit Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 20:54

kimdepim: dankje Lachen
Jallist: dank Haha!
alacairion: ben ook trots Bloos Weet nog mijn eerste wedstrijd, vroegen ze me of ik niet op een 'echt paard' durfde dat ik zon kleintje had genomen Hamer Explosion is óók een écht paard Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:03

zéker een echt paard!!! wat n uitstraling!

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:24

Ja, bij de VLP kan je wel degelijk wedstrijden rijden zonder startnummer, als ze zoals Pharagirlke zei, in slaap vallen in Brussel. Ik heb vorig jaar lang getwijfeld of ik een nieuw zou aanvragen, uiteindelijk gedaan en pas gekregen toen ik al een wedstrijd of 2 gereden had, maar mijn handicappunten hebben ze mij wel gegeven hoor.

En van de MSP trophy weet ik niet veel, omdat dat voor pony's is en ik met mijn 22 jaar al een tijdje niet meer mag starten bij de pony's met mijn pony. Amai, volgen jullie nog Clown

Wat ik weet:

Het zijn 5 wedstrijden (1 per provincie) en een finale. Je kan er geen handicappunten verdienen. De proeven zijn er hetzelfde als bij gewone wedstrijden. Je krijgt punten voor je behaalde plaats, 20 punten voor de eerste plaats bevoorbeeld en zo worden er punten gegeven tot plaats 15

Voor de data ben ik even gaan spieken:

VOR
Zondag 24/4
Brabo Hoeve
Schilde
Enkel MSP

HROV
Pinkstermaandag 16/5
Rijbaan Piet
Dendermonde
Enkel MSP

HGVBB
Zaterdag 2/7
Stoeterij Keyenberg
Ternat
Enkel MSP

KR
Zondag 17/7
Provahof
Zoutleeuw
Gecombineerd

WVUR
Maandag 15/8
Zilveren Spoor
Moorsele
Enkel MSP

VOR
Zondag 16/10
Azelhof
Lier
Finale
Enkel MSP

Je mag meerijden in de finale als je in drie proeven meegereden hebt van de trophy.

Hopelijk ben je er iets mee?

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:35

pharagirlke schreef:
dyyy: dit is inderdaad in manege m&m Lachen gelezen in het andere topic of wist je t? Haha! ik heb niet zelf iemand meegenomen. Ik kende de voorleze en ik zei dat ik der wat zou doen als ze me fout voorlas. En ze heeft netjes voor gelezen Schijnheilig Clown
marengo_82: ik stond echt versteld van de hoge punten. Ik was ook niet geheel tevreden over de jury. Hij zag echt dingen die er niet waren. Hij heeft bij mij 2 punten afgetrokken omdat ik zogezegd bij het herstellen van galop een voltetje had gereden (heb ik dus echt niet gedaan) en bij andere ook allerlei 'foute figuren' aan gerekend ie ze helemaal niet gemaakt hadden Verward er zijn ook veel klachten binnen gekomen over deze jury. Ik heb liever dat ze lager punten maar dat ze wel uitleggen wat je fout doet en eerlijk zijn. Hier heb je niets aan nl.

de e4 waren we met ehm 15 ofzo
en de e5 waren we ook met 15 ofzo. Dus er was inderdaad niet veel volk. De a proeven waren al een stukje voller. Ik rijd inderdaad voor de vlp. weet jij toevallig iets van de msp wedstrijd?

Ik zag het aan de foto's.. Mijn tante rijd ook wedstijden in België bij de paarden.. Gelukkig dat je je eigen voorlezer had Knipoog

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:38

woew ik vind jullie er gewoon geweldig uitzien, volgens mij vind Ex dit wel leuk. ik vind die vlecht nog mooi hoor. als je een hengstenvlecht maakt is het makkelijker als je iemand hebt die zn hoofd omhoog (eigelijk gewoon vast) kan houden. als ie naar beneden hangt met zn hoofd krijg je idd een los ding en goed aanspannen.
ik vind je op de foto's heel netjes rijden hoor (en veel verandert vergeleken met het begin), nuja het is en blijft een geweldige pony hoor, je boft maar (zo'n ding zou ik ook nog willen om op wedstrijd te gaan)
en idd proficiat met je wp (ze gaan vlotjes), veel succes nog.
wanneer is je volgende wedstrijd?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 13:47

zitake: de volgende wedstrijd is nu zondag op msp trophy. Ik mag, samen met wat clubgenootjes onze club gaan verdedigen met Exje Haha! Daar zullen ook wel fotos van gemaakt worden waarschijnlijk, tenzij mijn moeder zo nerveus is dat ze foto's vergeet te trekken Nagelbijten / Gniffelen ik heb gelukkig een goede vriend mee die me gerust zal stellen. wp gaan inderdaad vlotjes! veel vlotter dan verwacht. Maar of t zo blijft valt nog af te wachten, en exje vind al die aandacht heerlijk Haha! En ik leer hem ook kennen nu...We beginnen elkaar te vertrouwen en das toch belangrijk als je wil rijden.. Lachen Ben blij dat het beter begint te gaan. Ja
Dyyy: rijd je tante ook in m&m wedstrijden? (oeh rare zin Nagelbijten / Gniffelen)
Marengo_82: de datums staan op de vlp site samen met de startlijst Lachen Ken je toevallig iemand die heeft meegereden ofzo? Ik hoop alleen dat we in een 20 x 40 bak kunnen rijden...In een 20 x 60 zie ik niet zo zitten als b-ruiter Nagelbijten / Gniffelen
Alacairion: asltie geschminkt is heeft ie nog meer uistraling Lovers je hebt vast de 1ste foto's gezien? daar had ie dus make up op Clown

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 20:25

ok daar wacht ik dus op, zeker foto's plaatsen dus. veel succes in ieder geval