Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Gefeliciteerd met je punten!

Weet nog mijn eerste wedstrijd, vroegen ze me of ik niet op een 'echt paard' durfde dat ik zon kleintje had genomen
Explosion is óók een écht paard
pharagirlke schreef:dyyy: dit is inderdaad in manege m&mgelezen in het andere topic of wist je t?
ik heb niet zelf iemand meegenomen. Ik kende de voorleze en ik zei dat ik der wat zou doen als ze me fout voorlas. En ze heeft netjes voor gelezen
![]()
marengo_82: ik stond echt versteld van de hoge punten. Ik was ook niet geheel tevreden over de jury. Hij zag echt dingen die er niet waren. Hij heeft bij mij 2 punten afgetrokken omdat ik zogezegd bij het herstellen van galop een voltetje had gereden (heb ik dus echt niet gedaan) en bij andere ook allerlei 'foute figuren' aan gerekend ie ze helemaal niet gemaakt haddener zijn ook veel klachten binnen gekomen over deze jury. Ik heb liever dat ze lager punten maar dat ze wel uitleggen wat je fout doet en eerlijk zijn. Hier heb je niets aan nl.
de e4 waren we met ehm 15 ofzo
en de e5 waren we ook met 15 ofzo. Dus er was inderdaad niet veel volk. De a proeven waren al een stukje voller. Ik rijd inderdaad voor de vlp. weet jij toevallig iets van de msp wedstrijd?
Daar zullen ook wel fotos van gemaakt worden waarschijnlijk, tenzij mijn moeder zo nerveus is dat ze foto's vergeet te trekken
ik heb gelukkig een goede vriend mee die me gerust zal stellen. wp gaan inderdaad vlotjes! veel vlotter dan verwacht. Maar of t zo blijft valt nog af te wachten, en exje vind al die aandacht heerlijk
En ik leer hem ook kennen nu...We beginnen elkaar te vertrouwen en das toch belangrijk als je wil rijden..
Ben blij dat het beter begint te gaan. 
)
Ken je toevallig iemand die heeft meegereden ofzo? Ik hoop alleen dat we in een 20 x 40 bak kunnen rijden...In een 20 x 60 zie ik niet zo zitten als b-ruiter 
je hebt vast de 1ste foto's gezien? daar had ie dus make up op