flair schreef:Natasha schreef:Allemaal positieve reacties!
Jullie zouden toch echt eens moeten gaan starten!deze combi is toch een goede reclame voor je stal? Xena komt toch bij jou vandaan?
Jep, ze zijn zeker een reclame!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
flair schreef:Natasha schreef:Allemaal positieve reacties!
Jullie zouden toch echt eens moeten gaan starten!deze combi is toch een goede reclame voor je stal? Xena komt toch bij jou vandaan?
KellyenXena schreef:Bedankt voor de reacties weer!!Natasha schreef:Allemaal positieve reacties!
Jullie zouden toch echt eens moeten gaan starten!
Zou inderdaad heel graag willen starten..Maar zonder trailer (en paard dat de trailer zo 'gemakkelijk' op gaat,kom je niet ver![]()
Dus..Eh, Sponsers!!!

Bedankt voor het aanbod!!!

liberty schreef:Ziet er netjes uit hoor
Zag je vorige week nog met de trailer voorbij rijden 's ochtends, met de taxi zeg maar, ben zijn naam ff kwijt
De paardenvleugel heet 'ie!
Die hebben ook een nakomeling van onze hengst volgens mij
KellyenXena schreef:Bedankt!!![]()
Ik heb er inderdaad al over zitten te denken om haar te leren laden op dreamstables...Maar ben er voor mezelf op tegen om dat soort dingen door een ander te laten opknappen.. Toch denk ik dat ik het over een tijd toch serieuzer ga uitzoeken,want zonder eigen trailer valt er ook niet veel te oefenen natuurlijkEn ik wil starten!! ;)