Rebel en Demi, wedstrijddebuut.......

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_shirley_x

Re: Rebel en Demi, wedstrijddebuut.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:42

Jammer, maar als ze nog een uur had was het anders veel beter gegaan, dat weet ik zeker!!
Toch goed van dr dat ze de hoop niet opgeeft, en steeds terug de bak in ging!..Vind het een supergave combinatie Haha!
En het was natuurlijk wel superleerzaam!!....dat ze dan gewoon ff gewacht hadden, het is niet jullie probleem dat het inliep ..maarja, het was toch een onderlinge..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 13:56

super goed zeg! zo'n klein meiske en dan al zo'n mooie combinatie.
wel balen dat het nu door dat uur inlopen mis is gelopen. maar misschien moet je de volgende keer even aan de jury zeggen dat je er net bent en nog een kwartier wil inrijden.

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 14:32

Mag ik vragen wie de jury was? Dat verschilt daar namelijk nogal, de een geeft soms veel hogere punten als de ander.. Daar ben ik wel benieuwd naar omdat ik daar elk jaar wedstrijden rijd. Was wel benieuwd naar de nieuwe bak(was die een beetje om te rijden?) en was ook van plan om te gaan doen maar ik was te laat met inschrijven Verdrietig .. Later was ik er toch wel blij mee vanwege dat rotweer en mijn paardje had 2 dagen van te voren kou gevat. 's Middags werd er toch nog gesprongen, deed ze daar nog aan mee?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 14:46

Ach wat een schattige combinatie.....!
Ze gaan echt wel wat winnen hoor,... daar ben ik echt niet bang voor... Jammer dat het zo gelopen is... volgende keer beter...!

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 15:41

lizzy2 schreef:
Mag ik vragen wie de jury was? Dat verschilt daar namelijk nogal, de een geeft soms veel hogere punten als de ander.. Daar ben ik wel benieuwd naar omdat ik daar elk jaar wedstrijden rijd. Was wel benieuwd naar de nieuwe bak(was die een beetje om te rijden?) en was ook van plan om te gaan doen maar ik was te laat met inschrijven Verdrietig .. Later was ik er toch wel blij mee vanwege dat rotweer en mijn paardje had 2 dagen van te voren kou gevat. 's Middags werd er toch nog gesprongen, deed ze daar nog aan mee?

Ik ken ze daar niet zo goed, dus weet niet wie de jury was. En het weer was zo slecht, bak zo waanzinnig zwaar dat ik ze niet meer heb laten springen. Was wel de bedoeling. De bak is wel mooi, maar echt MEGA zwaar.
Verder erg leuk om alle reacties te lezen, ik heb ze aan Demi laten lezen en die vond het ook erg leuk. Vandaag maar lekker een buitenrit naar de ijssalon gemaakt. Was erg lekker!!!!

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 15:52

[/quote]
Ik ken ze daar niet zo goed, dus weet niet wie de jury was. En het weer was zo slecht, bak zo waanzinnig zwaar dat ik ze niet meer heb laten springen. Was wel de bedoeling. De bak is wel mooi, maar echt MEGA zwaar.
Verder erg leuk om alle reacties te lezen, ik heb ze aan Demi laten lezen en die vond het ook erg leuk. Vandaag maar lekker een buitenrit naar de ijssalon gemaakt. Was erg lekker!!!![/quote]

Staat dat niet bovenaan je protecol?
Pff is die bak zo zwaar, ze hadden eerst een veel minder mooie bak(die was ook loodzwaar, 1 voordeel mn paardje ging tijdens het springen niet crossen/bokken, ze kon haar benen amper uit het zand optillen Lachen ) en hadden gezegt dat deze veel beter zou worden. Hij ligt er nog niet zo lang dus ik heb nog hoop ... Komen jullie de volgende keer ook? Dan kan ik me voorbereiden op zware concurentie Haha! !

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 16:00

Nee, staat niks boven.....
Ja, in augustus is er cross geloof ik en dan is de bedoeling dat we weer gaan.. (wel als het beter weer is dan gister Haha! )

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:09

owwwww wat liefffffffffffffffff nou ze zijn heel gaaf samenhoor!!! en in moerkapelle is het een K U T terrein en dat mag ik best zo zeggen hele slechte ervaringen met robinnetje hier;) die vond die vrijheid ook fantastich maar wat een gave fotos van die 2 zeg! wowie

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:31

ik rijd daar ook 3 wedstrijden per jaar. De bak is echt *** maar de mensen doen wel aardig.. In juni is er ook weer een wedstrijd met dressuur en kur op muziek.. En idd in augustus dressuur en cross. Dat is wel heel leuk maar als je een fel paardje heb is het wat moeilijker omdat je dan in open veld rijd.
Rebel ziet er echt lief uit! HEt gaat zeker goed komen met de volgende wedstrijden!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:35

Aaah daar hebben we Rebel en Demi weer Haha!
Jammer dat het zo bagger ging zeg ! maar wel knap dat ze bleef zitten ! Ze zijn een leuke combi

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 17:19

lizzy2 schreef:
ik rijd daar ook 3 wedstrijden per jaar. De bak is echt *** maar de mensen doen wel aardig.. In juni is er ook weer een wedstrijd met dressuur en kur op muziek.. En idd in augustus dressuur en cross. Dat is wel heel leuk maar als je een fel paardje heb is het wat moeilijker omdat je dan in open veld rijd.
Rebel ziet er echt lief uit! HEt gaat zeker goed komen met de volgende wedstrijden!

Nou, wie weet komen we elkaar de volgende keer tegen!! Tegen die tijd zijn we denk ik wel meer op 'vreemd' terrein geweest en zal het denk ik wel lukken... Normaal is hij ook superbraaf. Was nu alles bij elkaar.. voor het eerst op ander terrein, zenuwachtige Demi, regen en niet losrijden... Was in ieder geval leerzaam!!

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:09

Wat gaaf zeg !
Jammer alleen dat je niet kon inrijden enzo!
Super dat Demi de moed heeft gehad om de proef uit te rijden!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:12

de jury zijn daar gewoon mensen van stal...geen officiele jury leden het is een onderlinge wedstrijd van moerveen!

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:36

dat weet ik, maar volgens mij zijn er soms ook andere juryleden die niet daar van stal zijn. Het zijn dan iig mensen die lager cijferen dan de rest. En als je bijvoorbeeld aan het einde van de morgen een proefje moet rijden en dat jurylid heeft al vanaf 8u gejureerd wil dat soms ook 'tegenwerken'. Ik vind het voor de rest wel heel goed geregeld en de mensen zijn er heel aardig!
(btw vorig jaar werd ik daar op de wedstrijd in april in de B ook laatste met gruwelijk lage punten Bloos )

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:37

lizzy?? wie ben jij dan van moerveen?

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:39

ik ben niet van moerveen, ik kom er wel eens en ik ken sommige mensen die daar op stal staan. Ik ben lid vd Eendrachtsruiters Lachen . Hoezo eigenlijk?

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:58

was benieuwd wie je was haha.. omdat ik ook altijd bij moerveen gereden heb.. en ik al die :"mutzen"daar ook ken haha

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 14:13

mesastamp schreef:
was benieuwd wie je was haha.. omdat ik ook altijd bij moerveen gereden heb.. en ik al die :"mutzen"daar ook ken haha

Mutsen???? en bedankt!! Haha!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:15

RoughRebel schreef:
mesastamp schreef:

Mutsen???? en bedankt!! Haha!

ik hoef geen namen te noemen.. ciska zegt genoeg.. vorige baasje en de hele gang daarvan whaha.! voel je niet aangesproken jij bent waddincveen moerveen das de goede kant;) maar ff serieus en ontopic die rebel is zooo onwijs chique die deken transportbeschermers knotjes en demi zo chique heerlijk gewoon

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:03

Wat een super foto's.. Nou ja, misschien niet het beste resultaat, maar wel een super combi die 2! Ze zien er heel mooi uit in wedstrijd outfit Knipoog!

_vOlblOed_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:36

achh wat een schatje en volgende keer beter he Knipoog

SJAKIETJUH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:20

aaahhh da vink eg coowle combi zo samen die 2
erg knap dat ze gewoon doorrijdt tijdens al die bokken... er zijn maar weinig van die kleintjes die dan blijven zitten en verder rije super doorzettingsvermogen