nameless met sovereign met nieuw zadel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Re: nameless met sovereign met nieuw zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:06

LiSSy schreef:
het is een kentaur medea II, is nageaapt van prestige

B*tch Haha!, ik heb hem in het zwart maar wil hem eigenlijk ook nog in het bruin Haha!
Droomt verder Dromen
Het ziet er echt heel netjes uit! Lachen

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:43

Wow super gaaf idd waar heb je dat setje vandaan? Haha!

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:47

Nadinetjuhh schreef:

Ik wil het ook zo graag weten!! en voor hoeveel??

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:55

zohee jullie gaan echt voorruit!!!

En tja het setje is nu op en top he Haha!

Ik ben gek van je hoofdstel maar wil hem dan in het zwart enkel die verkopen ze niet meer grrrrrrrrrrr

ennuhh ik heb al jaren mijn stijgbeugels onder me zweetbladen gaat altijd goed hoor.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:03

Heey!! wowie eindelijk je nieuwe zadel!! Ooh wat een mooi zadel zeg! en wat een superpaardje heb je toch!! ziet er super uit zeg!! nu mijn nieuwe zadel nog! Haha!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:26

Wauw wat een knap paardje zeg, en supermooi zadel!!
Ik ben normaal ook helemaal niet gek van bruin ..maar jou paard staat het super!!
En dat setje...
Dat maakt het echt helemaal af Lovers, Je hebt m lekker aan het lopen!! OK dan!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 07:06

Nadinetjuhh schreef:

Kentaur is gewoon een merk wat in ruitersportzaken verkocht word..... Dus gewoon even kijken of ze bij jou in de buurt verkocht worden *LOL*

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 07:31

mooie fotos zeg, ik had trouwens een vraagje, ikheb nl de zelfde bandages maar ik krijgdie er nooit entjes om omdat die niet meerekken, hoe heb jij die er zo om gekregen?

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:07

Ziet er goed uit op de foto's! Trouwens staat jouw oude paardje (als ik het goed begrepen heb) op mijn oude stal, Viktor?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:08

Mooi hoor , heel leuk plaatje zo !

Mij valt van de foto's wel op dat het zadel je een beetje bergafwaarts erop zet , heb je zelf dat gevoel niet ook beetje vraag ik me af , of vind je dat juist fijn ?

Viel me op ! Lachen

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:23

het blijft zo een gaaf paard echt ik blijf hem geweldig vinden.. *kwijl!!!!! enne je dvd is in de maak moest opnieuw gedownload worden want mijn eigen blijkt niet te coppieren of zoiets of vriend had geode proggie niet...

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:42

Wooow, jouw paard loopt echt super mooi vind ik! Lachen Echt superontspannen en voorwaarts! Vooral die eerste 2 foto's vind ik er heel mooi uitzien Kwijl

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:59

WOW.... Bloos ik ben jaloers...

Het ziet er echt super mooi uit. Ook het "burberry" chabrak en bandages zijn om te kwijlen Haha! (was t duur? of is dat een brutale vraag Bloos ) Kun je dat gewoon in de winkel kopen of was dat op indoor brabant alleen?

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 09:24

mooi zadel hoor Haha!
setje heb ik ook.. sjabrakje bandages.. heb er ook nog de zomerdeken en het halster bij gekocht Haha!..
voor de rest mooi paardje!!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 09:58

Mooi zadel Ja, je ziet ook duidelijk de vooruitgang in het rijden als je je vorige foto-topics ziet!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 17:49

3x in de week een halfuur priveles doet wonderen he Knipoog

setje is bij horselover te bestllen voor 50 euro meende ik.

vandaag had ze haar eerste wedstrijd met hem, meteen al mensen die hem wouden kopen Haha!:D maar hij gaat dus niet weg

lydia: hulsebos is met vik meeverkocht, had op deze nooit gepast

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:03

Hahaha, ik heb ook een Kentaur zadel en dat setje! Tong uitsteken Haha!
Maar leuk paard, kleur van t tuig staat gaaf!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:12

Geweldig zadel en setje.....dat paard vind ik ook zoooo geweldig !!!!!! Voor mijn kat heb ik een halsbandje gekocht ( hetzelfde printje als het setje ) Haha! Haha! Haha!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:45

Angeliek schreef:
Levensgevaarlijk? Miep niet zo. Half paardrijdend Nederland draagt zn beugelriemen onder het zweetblad. Er is geen verschil in beugels onder of boven het zweetblad.

Even ontopic: Wat een GAAF setje. Die wil ik ook!!! Ik had dat setje op indoor brabant gezien. Maar aangezien ik mn geld al aan andere spullen had uitgegeven, kon ik het niet kopen. maar ik was er helemaal ondersteboven van.

En wat een leuk beestje zeg! En hij loopt erg lekker.

Haha! Haha! Haha! Hahaha, inderdaad ben het ermee eens.Ik rijd ook gewoon met de riemen onder het zadel hoor!Ik denk dat dat in mijn geval zelfs veiliger is Clown Mijn paard haalde het een tijd terug in zijn hoofd om voor een merrie omhoog te gaan, toen schoten mn riemen los omdat ik compleet voorover op zn nek hing, doordat ze losschoten gleed ik achterover van mn paard af, (Moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ie in zn balorige bui ook nog had uitgehaald naar achter Ach gut )

Enne....Super leuk dier zeg, Je zit er ook netjes op.Ik ben zelf alleen niet zo kapot van de kleur.Met training vind ik het wel mooi maar voor wedstrijden zie ik persoonlijk liever zwart.Maar het zit wel lekker of niet Tong uitsteken ?

Edit : De kleur van het zadel Knipoog Haha!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 02:56

het zadel zit super, tja kleur is persoonlijk, ik vind het mooi...
was vandaag op concour ook wel heel blij dat ik het zadel aan binnen had, Volgens mij dacht hij dat ie 1.80 was , en hengst, an dat iedereen naar hem moest kijken...
( ik was na 10 minuten bek af..., maar ben wel trots op mijn kerel)

raffelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 07:47

Angeliek schreef:
Levensgevaarlijk? Miep niet zo. Half paardrijdend Nederland draagt zn beugelriemen onder het zweetblad. Er is geen verschil in beugels onder of boven het zweetblad.

Even ontopic: Wat een GAAF setje. Die wil ik ook!!! Ik had dat setje op indoor brabant gezien. Maar aangezien ik mn geld al aan andere spullen had uitgegeven, kon ik het niet kopen. maar ik was er helemaal ondersteboven van.

En wat een leuk beestje zeg! En hij loopt erg lekker.

Haha! Haha! Haha! Hahaha, inderdaad ben het ermee eens.Ik rijd ook gewoon met de riemen onder het zadel hoor!Ik denk dat dat in mijn geval.

Nou ik werk in een ruitershop en wij hebben dus al vaak mee gemaakt dat mensen met de voet zijn blijven steken, omdat ze de zweetbladen van hun nieuwe zadel zo mooi wouden houde.. het resultaat NOOIT MEER PAARDRIJDEN door een te ernstig letsel.... maar ja... gaan jullie maar vrolijk verder wie het laatst lacht lacht het hardst..... Haha! meer kan ik niet doen Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 10:48

Vroeg me trouwens even af hoe duur het zadel was (als ik dat mag weten Bloos ?)?

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 10:54

anoukie ik heb je een pb gestuurd....

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:42

dit zadel heeft speciale dingen over de clips zitten, ze gaan er heel makkelijk af hoor, en ze hebben genoeg ruimte om los te gaan...
en zodra een paard begint te bokken doe ik toch altijd mijn beugels uit op de een of andere manier.

bandages: ehh ja vakantiewerk doen bij een springstal, waar alles 4 kant in de bandages de wei in ging, en dan voor het werk weer andere bandages...dan leer je het vanzelf, iig schuin bandageren omdat je anders gaten krijgt, en ik heb een meter an de fleece afgeknipet

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:02

Lienemien schreef:
LEVENS GEVAARLIJK!! je zadel blijft er misschien mooier door maar je moet je stijgbeugelriemen niet onder het zadel dragen, want er zitten niet voor niets veiligheidshaken aan, die dienen ervoor dat als jij van je paard af valt en met je voet in de beugel blijft steken, dat de riemen los schieten en jij niet aan je paard blijft hangen terwijl die ervan door gaat .......... mooi zadel verder hoor en leuk paard!

ik heb hetzelfde zadel op proef alleen dan een artemis II.. en een rood bruinige.. (plaatst vanavond wel even een foto..)

en wil je toich veilig rijden met beugels onder het zadel (dat doe ik zelf namelijk ook.. koop dat die beugels die opklappen als je valt.. veel veiliger als die haken.. want die laten je wel eens in de steek..

(mooi paard trouwens!!)