LiSSy schreef:het is een kentaur medea II, is nageaapt van prestige
B*tch
, ik heb hem in het zwart maar wil hem eigenlijk ook nog in het bruin 
Droomt verder
Het ziet er echt heel netjes uit!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
LiSSy schreef:het is een kentaur medea II, is nageaapt van prestige
, ik heb hem in het zwart maar wil hem eigenlijk ook nog in het bruin 
Nadinetjuhh schreef:Wow super gaaf idd waar heb je dat setje vandaan?

..maar jou paard staat het super!!
, Je hebt m lekker aan het lopen!! Nadinetjuhh schreef:Wow super gaaf idd waar heb je dat setje vandaan?

Echt superontspannen en voorwaarts! Vooral die eerste 2 foto's vind ik er heel mooi uitzien
ik ben jaloers...
(was t duur? of is dat een brutale vraag
) Kun je dat gewoon in de winkel kopen of was dat op indoor brabant alleen?
..
, je ziet ook duidelijk de vooruitgang in het rijden als je je vorige foto-topics ziet! 
:D maar hij gaat dus niet weg
Angeliek schreef:Levensgevaarlijk? Miep niet zo. Half paardrijdend Nederland draagt zn beugelriemen onder het zweetblad. Er is geen verschil in beugels onder of boven het zweetblad.
Even ontopic: Wat een GAAF setje. Die wil ik ook!!! Ik had dat setje op indoor brabant gezien. Maar aangezien ik mn geld al aan andere spullen had uitgegeven, kon ik het niet kopen. maar ik was er helemaal ondersteboven van.
En wat een leuk beestje zeg! En hij loopt erg lekker.
Hahaha, inderdaad ben het ermee eens.Ik rijd ook gewoon met de riemen onder het zadel hoor!Ik denk dat dat in mijn geval zelfs veiliger is
Mijn paard haalde het een tijd terug in zijn hoofd om voor een merrie omhoog te gaan, toen schoten mn riemen los omdat ik compleet voorover op zn nek hing, doordat ze losschoten gleed ik achterover van mn paard af, (Moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ie in zn balorige bui ook nog had uitgehaald naar achter
)
?
meer kan ik niet doen
?)? Lienemien schreef:LEVENS GEVAARLIJK!! je zadel blijft er misschien mooier door maar je moet je stijgbeugelriemen niet onder het zadel dragen, want er zitten niet voor niets veiligheidshaken aan, die dienen ervoor dat als jij van je paard af valt en met je voet in de beugel blijft steken, dat de riemen los schieten en jij niet aan je paard blijft hangen terwijl die ervan door gaat .......... mooi zadel verder hoor en leuk paard!