Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.marije86 schreef:kan aan mij liggen maar ik vind hem uitelkaar vallen en op de kop lopen misschien da je hem opgerichter moet rijden en meer bij elkaar word het plaatje mooier...vind het trouwens een mooi beessie
Megantjuh schreef:marije86 schreef:kan aan mij liggen maar ik vind hem uitelkaar vallen en op de kop lopen misschien da je hem opgerichter moet rijden en meer bij elkaar word het plaatje mooier...vind het trouwens een mooi beessie
Viel mij ook op, hij lijkt heel erg te hangen in je handen want hij loopt erg uit elkaar en op de voorhand.![]()
Beestje ziet er wel gaaf uit, veel uitdrukking...
En het feit dat je zei dat je de slof er om deed om hem net effe door te trekken.. Krijg je hem niet rond zonder slof dan?
groetjes
het tegen deel is hier
blij dat ik het kon bewijzen met foto's op me computer!
groetjes[/quote]
leuk dat je er een kleinzoon van hebt

Oh My God!! Ik heb nog nooit zoiets(laat ik het netjes houden)ontwetends gehoord!!!
Voor de afwisseling ga je eens op buitenrit op maak je eens een sprongetje...
liejanne schreef:hooi domenique wat grappig dat k joui hier tegen kom;p en maaike rispens ook nog is, hoe gaat het met je? en met galaxy!
over de slf ben ik het eens, hulpteugels zijn waardenloos maar moet je helemaal zelf weten!
groetjeess lianne ( vant clusius;))
!!
.
doom schreef:ik krijg hem altijd rond zonder slof en het is wel eens goed voor je paard om met slof te rijden om hem even wat beter door te kunne krijgen en dat hij het even wat moeilijk krijgt is goed voor zijn rug en spieropbouw en natuurlijk is er dan ook afwissiling!
dat hij uit een gevallen loopt is onzin zijn moment opname's van foto's dat heb ik al eerder gezegt en als hij zo zou lopen zou ik geen foto's laten maken ik krijg heel goed les dan lijkt het me dat dan wel eens tegen me verteld had moeten worden dat dat zo was:D maar zo als ik al zeg het zijn moment opname's en hij was lekker ontspannen had op de foto alleen wat dieper gemogen maar hij hangt absoluut niet.
heb altijd mooie punten dan had ik dat van jury's ook moeten horen of heb ik het dan misgroetjes
SplashIsLief schreef:doom schreef:ik krijg hem altijd rond zonder slof en het is wel eens goed voor je paard om met slof te rijden om hem even wat beter door te kunne krijgen en dat hij het even wat moeilijk krijgt is goed voor zijn rug en spieropbouw en natuurlijk is er dan ook afwissiling!
dat hij uit een gevallen loopt is onzin zijn moment opname's van foto's dat heb ik al eerder gezegt en als hij zo zou lopen zou ik geen foto's laten maken ik krijg heel goed les dan lijkt het me dat dan wel eens tegen me verteld had moeten worden dat dat zo was:D maar zo als ik al zeg het zijn moment opname's en hij was lekker ontspannen had op de foto alleen wat dieper gemogen maar hij hangt absoluut niet.
heb altijd mooie punten dan had ik dat van jury's ook moeten horen of heb ik het dan misgroetjes
Dat bereik je niet doormiddel van een slof, je hoort dat ook zonder slof te kunnen!!
Ik zou zeggen denk is na over het commentaar dat de bokkers geven, zonder gelijk in de verdediging te schieten. Iedereen bedoeld het goed en als je geen commentaaar wilt moet je je foto's niet op bokt zetten
dus maar dat wil niet zegge dat ik het niet kan hoor haha
hahah
moest ik ff kwijt..!kissbambino schreef:heel mooi paardje geweldig dier
alleen ik vind het er wat gespannen uitzien
doom schreef:ik ben blij dat mensen commentaar geven maar jullie denken meteen dat ik niet zonder slof kan rijden tenminste zo lees ik het naja dat is dus niet waar ik rij alleen met slof om hem soms wat dieper te krijgen en op die foto's rijd hij ook niet goed aan de teugel maar me zussie heb ze gemaakt dus steeds de verkeerde timing dat was wel jammer![]()
dus maar dat wil niet zegge dat ik het niet kan hoor haha