Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dutselover schreef:hoi hoi,
Ik vind het een machtig mooie hengst. Met veel front maar niet te veel. Sommige hengsten hebben zoooo'n nek dat ze niet meer af kunnen buigen.![]()
![]()
Ik vind hem alleen op deze foto bar weinig rugspieren hebben. Heeft ie een poos niks gedaan ofzo?
en in het achenbach susteem heb je ook een dressuurhouding hoor![]()
groetjes
Max schreef:Ik heb een 2 jarige feitse merrie en hoop dat die net zo mooi voor de kar gaat lopen als jouw hengst ! Zij heeft trouwens nu al hele lange manen hebben ze dat van hun vader ?
Ania schreef:Max schreef:Ik heb een 2 jarige feitse merrie en hoop dat die net zo mooi voor de kar gaat lopen als jouw hengst ! Zij heeft trouwens nu al hele lange manen hebben ze dat van hun vader ?
Nee wybrun heeft het echt van zijn opa, feitse heeft dunne steile en "korte" manen. wie is de opa van jouw paard?
Max schreef:
Als je aan vaders kant bedoelt is het dezelfde als jouw paard![]()
Aan moeders kant is het Ygram.
Weekveul schreef:ik heb een goede tip veur mensen die graag de manen van hun fries mooi willen hebben je moet regelmatig een flesje bier in het voer gooien dat werkt egt...........verder leuk beestjuh maar hij is niet goedgekeurd als dekhengst of wel???
Ut valt me nog mee dat er geen BANDAGES om ze poten zitten ik vind dat egt zow lelijk das mijn bescheiden mening hoor maar je moet proberen dat ie ze nek niet zo laat hangen als hij rond loopt dan kan ie het bit vastpakken daars die van mij een kei indan is het afgelopen met de gein
Citaat:Ook vind ik het niet zo´n goed idee om zonder broek te rijden