Echt super stoere foto's
.Ik vind het echt mooie paarden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.Sylleke schreef:Waar was de wedstrijd dan?
Echt super stoere foto's.
Ik vind het echt mooie paarden.

. Mooie foto's heb je gemaakt.. Loolapelooza schreef:Nou ik kan m'n bericht blijkbaar niet meer bewerken ...
Maar hier staan voor de liefhebbers nog foto's van het event.(de reeks van mijn pa, bovenstaande zijn de mijne
)
http://www.infolder.com/~arno/index.php
en wat kan hij mooie foto's maken zeg!! Het is bijna kunst, die uitdrukking in sommige foto's! Ik wou dat ik ook zo'n mooie foto's kon maken
Sjietaatjuh schreef:Prachtige beesten.. Gelukkig heb ik dagelijk met ze te maken.. Ik werk dus met deze GVR's![]()
Zowel onder t zadel als voor de ploeg, zaaimachien, kar enz..
Ze luisteren geweldig en schrikken nl. nergens van! makkelijk op buitenrit
Maare ff over die staarten.. Deze paarden zijn denk ik allemaal ouder als 5 jaar.. Toen mocht het nog wel.. Of de eigenaren moeten ermee naar frankrijk gereden zijn..
Weet iedereen toch wel waarom ze die er vroeger afhaalden..? Ik denk het niet hé.. Maakt niet uit hoor..
Maare ze haalden ze er dus af (vroeger) om ervoor te zorgen dat deze paarden hun staartje niet over de leidsels slaan.. Een (lange, tot op de kogels) trekpaarden staart weegt zon 4 kilo meer dan een warmbloeden staart.. Krijg daar die leidsel maar weer eens onder uit.
Verder met zo'n gewicht kan zon paard amper ze staart optillen om zijn behoefte te doen.. met als gevolg dat de staarten keivies worden.. onderhouden is dan egt een fulltime werk, wassen ontklitten etc.. dus kort = betere hygiene
Zo kan ik nog wel even doorgaan.. maar daarom deden ze dat dus
Ik zal niet zeggen dat ik het niet zielig vind dat ze er af gehaald werden, integendeel. het hoort niet.. dus daarom hebbik ook liever lang..
Waar ik werk hebben we een trekpaardhengst met lange staart.. en die is nog blond ook.. dus dat kost veel tijd om hem schoon te houden.. daarom knippen we daar de staarten af tot net onder de staart wortel, dus ongeveer n 30 á 40 cm lang.. Toch een lange staart en toch kort
Verder egt beautie fotos hoor
Loolapelooza schreef:Al wel van gehoord, maar ben niet zo 'n held in straatnamen onthoudenSylleke schreef:Waar was de wedstrijd dan?
Echt super stoere foto's.
Ik vind het echt mooie paarden.
Bij de Kasteelbeemd (zijstraat Antwerpse steenweg)
Weet je dat zijn?
. Wsl ben ik er al wel een paar keer geweest. Lenn schreef:Loolapelooza schreef:Nou ik kan m'n bericht blijkbaar niet meer bewerken ...
Maar hier staan voor de liefhebbers nog foto's van het event.(de reeks van mijn pa, bovenstaande zijn de mijne
)
http://www.infolder.com/~arno/index.php
waaauw ik heb alle foto's op die site gekekenen wat kan hij mooie foto's maken zeg!! Het is bijna kunst, die uitdrukking in sommige foto's! Ik wou dat ik ook zo'n mooie foto's kon maken
nina62 schreef:Dit is pas echt @ work! Leuk he ieder beleeft op zijn eigen manier veel plezier aan de paarden.
Daphne18 schreef:
Verder wil ik je nog even een complimentje geven voor de onwijs mooie foto's! Kun je ze niet opsturen naar een of ander tijdschrift, ze zijn echt superrrmooi!