Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Das altijd zo op bokt..
Ze is erg leuk ook zo voor de wagen
Buxy schreef:hoe krijg je het voor elkaar om na 2keer een wedstrijd te rijden er al zo'n onderhals in te rijden..
met losse leidsel rijden lijkt me niet handig.. vooral als je paardje het nog niet zo vaak gedaan hebben je kunt hem dan niet genoeg steunen.. en door met een losse leidsel te rijden komt het er trekkering en plukkerig uit te zien..
Percy schreef:Een onderhals heb je erg snel bij een paard wat vrijwel uitsluitend voor de wagen loopt

Sjonniej schreef:Hier ben ik het totaal niet mee eens. David loopt nu al 8 jaar samengesteld en pas de laatste 2 jaar ook onder het zadel. Maar daar moet je toch hard zoeken naar een onderhals!!
Door veel dressuurmatig te trainen kan je dat wel zoveel mogelijk voorkomen maar sommige paarden hebben er ook meer aanleg voor dan anderen. Mijn Tinker heeft er bijvoorbeeld heel veel aanleg voor.
)
liberty schreef:
@obelix, Liberty is een ruin

Buxy schreef:hoe krijg je het voor elkaar om na 2keer een wedstrijd te rijden er al zo'n onderhals in te rijden..
met losse leidsel rijden lijkt me niet handig.. vooral als je paardje het nog niet zo vaak gedaan hebben je kunt hem dan niet genoeg steunen.. en door met een losse leidsel te rijden komt het er trekkering en plukkerig uit te zien..

Liberty doet ook echt gewoon alles he.. Ik blijf het een geweldig paardje vinden! snowdon schreef:Ik zie deze foto's nu pas...Liberty doet ook echt gewoon alles he.. Ik blijf het een geweldig paardje vinden!

Manuutje1990 schreef:Ik zie iig een pony die goed op de menner geconcetreerd is, en die fel en fanatiek door de hindernissen gaat.
En zoals anderen al zeiden, in een marathon gaat het er wat anders aan toe dan in een dressuurproef..