Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ulleke schreef:Teigetje schreef:Ik las even wat te snel en dacht dat je schreef dat jij moest aankomen waardoor ik dacht dat jij mij dik vond hihihihihi
dat maar jij ervan.. ik zou zoiets niet durven zeggen.. heb lucky trouwens vorig jaar gezien en toen was ze toch minder dik ...
Rocco1 schreef:van wie is dat eerste paardje? die ziet er goed uit zeg..
wat de rijfoto's betreft: probeer wat rechter te gaan zitten.. je zit zo ingezakt..
leuk paard
Teigetje schreef:Acilon schreef:mooie foto's Anja! niks op aan te merken !!
hoe komt het eigenlijk dat ze zo dik is?
Dat zit gewoon in haar aard eigenlijk. Alles krijgt hier evenveel eten en alleen zij is zo dik. Zij heeft dat van ruwvoer. Als je ze op stro zet en niks anders bijgeeft van ruwvoer, dan wordt ze mooi dun. Maar, ze is allergisch voor stof en moet dus op vlas en aangezien ik vind dat een paard zo veel mogelijk volgens zijn natuurlijke aard moet kunnen leven en dus ruwvoer moet kunnen eten, heb ik het dunner krijgen van Lucky opgegeven.
Ze krijgt slechts een kilootje krachtvoer per dag, een onderhoudsmengeling dus daar zal het niet van komen

ditchie schreef:ditchie schreef:
Ik doe ze altijd zo laag, wel maar een slagje op die lage plaats dus ze heeft er zeker geen last van, zijn ook fleece bandages dus
Fleece bandages voor het werk?? dat zijn dan stalbandages :S volgens mij kan je ze dan beter laten..

[/quote]
[/quote]
verder leuk paardje hoor! perdenslager schreef:je moet recht op zitten, en ik vidn persoonlijk het paard vrij dik, of is ie dragend?verder leuk paardje hoor!
[/quote]
daar zijn wij ook enig in
mooi paard en ze ziet er gezond uit !! 
sjemie schreef:Ziet er goed uit, probeer alleen je schouders naar achteren, borst naar voren, zit je ook rechterop.