Kootwijk gaat ze wsl ook mee 
Otje verbaast me keer op keer Antoinette

Ik geloofde altijd al dat het verslavend was Karin, maar nu weet ik het uit ervaring
Ik was wel verbaasd dat Ot zo relaxed was
(behalve dan even bij de finish
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kootwijk gaat ze wsl ook mee 

Ik was wel verbaasd dat Ot zo relaxed was
(behalve dan even bij de finish
) 
(wanneer breng je hem
Heb de Lux vanavond weggebracht, dus heb een box leeg
)
Gewoon een keer proberen.
wel top dat ie zo braaf was! Hij was gewoon in zn element
Dus als iemand mij aan zijn/ of haar hand mee wil nemen de volgende keer dan ben ik er zeker voor in
Ga eens wat topics bekijken op bokt, heb toevallig deze week nog uitgebreid gereageerd in een topic van iemand met veel vragen 
(wat ik ook altijd wel jammer vind voor knol, want Röskur is juist helemaal happy als er een ander paard meeloopt.
)
Maar je leert gaandeweg, ik o.a. door van te voren vragen op bokt stellen enzo, en eventueel de meer ervaren endurance-rijders (vooral anna lynn met haar klasse IV startgerechtigde fjord heeft me veel tips gegeven voor katwijk vorig jaar!
handig omdat dat dus ook een koudbloedpoownie is en dan is het gewoon net iets zwaarder allemaal...) pm-en met vragen of vragen om tips, en verder gewoon rijden, aanvoelen, enz.
Ik wilde het al vanaf de dag dat ik er voor het eerst een artikeltje over las...
Onderweg wordt hij vanzelf wel rustig 
) 

(ben jij die verdwaalde boomstam niet tegengekomen
Ik wel
)

(ik lijk wel een kleuter
) 
Heb de foto's gevonden, maar ik sta er niet bij
Wel een paar hele gave van Karin en Retje!
(dit begint trouwens aardig op slowchatten te lijken
)
Vind de paarden ook altijd leuker om op de foto te zetten