white horsie @ work, les van harm Dijkstra

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Re: white horsie @ work, les van harm Dijkstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 18:09

Het sluiten van deze topic lukt niet meer.. Verdrietig Ik hoop dat dit verder geen ruzietopic wordt ofzo...

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:09

PolosportJ schreef:
steffie4ever schreef:
jammer dat de laatste foto's zo wazig zijn want van wat ik zie kan ik niet echt zeggen dat het ontspannen is.... Lachen
de 1e losrijfoto vind ik trouwens wel weer netjes! Knipoog

nogmaals, ik ben in de trainingen bezig haar meer hogerop te krijgen, zodat ze meer zakt aan de achterkant. Dit om haar meer houding te geven en haar lichter te maken aan de voorkant. Ik krijg hier proffesionele hulp bij van mijn eigen instructrice en nu van Harm. We hebben nog een flinke weg t gaan maar t gaat al steeds beter! Ze vind het gewoon erg moeilijk vandaar het nog een beetje onnatuurlijk lopen.
Maar ik wil je niet aanvallen ofzo, maar door de kont heen zakken en lichter worden aan de voorkant is toch erg belangrijk in de Z! Dus beetje raar dat je dit dan zegt. Een paard kan gewoon niet van nature al Z lopen.. je moet ze echt alles aanleren..

Kijk, hier geef je zelf aan, dat je haar via haar voorhand omhoog probeert te krijgen, zodat haar achterhand zakt. Ik heb juist altijd het tegenovergestelde geleerd en gedaan, namelijk eerst van achteren activeren, dan komt het paard vanzelf van die voorhand af! Je zegt het zelf verkeerd! Ik krijg ook les van een grandprix ruiter, en ook dat zegt niet alles. Dit wordt geen ruzietopic, zolang jij normaal reageert op het commentaar.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:10

Mooierd hoor..!!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:20

Ik sluit het topic niet voor je, als het een ruzietopic wordt moet je even op het rode uitroepteken drukken dan kan er alsnog een moderator naar kijken. Dit is het 'gevaar' van foto's op bokt zetten, foto's blijven foto's, en van een afstand kunnen mensen minder goed zien wat jij wél voelt als je erop ziet. Als je zelf weet dat je goed bezig ben omdat je paard er beter onder wordt, dan moet je vooral zo doorgaan! Probeer je voordeel te doen met de tips waar je wel aan hebt, veel mensen wijzen je op bijvoorbeeld je handhouding , misschien kan je daar wel iets mee?