Ik hoop dat dit verder geen ruzietopic wordt ofzo... Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik hoop dat dit verder geen ruzietopic wordt ofzo... PolosportJ schreef:steffie4ever schreef:jammer dat de laatste foto's zo wazig zijn want van wat ik zie kan ik niet echt zeggen dat het ontspannen is....![]()
de 1e losrijfoto vind ik trouwens wel weer netjes!
nogmaals, ik ben in de trainingen bezig haar meer hogerop te krijgen, zodat ze meer zakt aan de achterkant. Dit om haar meer houding te geven en haar lichter te maken aan de voorkant. Ik krijg hier proffesionele hulp bij van mijn eigen instructrice en nu van Harm. We hebben nog een flinke weg t gaan maar t gaat al steeds beter! Ze vind het gewoon erg moeilijk vandaar het nog een beetje onnatuurlijk lopen.
Maar ik wil je niet aanvallen ofzo, maar door de kont heen zakken en lichter worden aan de voorkant is toch erg belangrijk in de Z! Dus beetje raar dat je dit dan zegt. Een paard kan gewoon niet van nature al Z lopen.. je moet ze echt alles aanleren..