30 jarige pony @ wedstrijd(Filmpjes)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Re: 30 jarige pony @ wedstrijd(Filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:47

pharagirlke schreef:
hoewel je bij ons op de manege echt nooit een 1ste prijs had gehaalt Bloos de stelling is niet helemaal gelijk t hoort Bloos

Wat zijn we weer lekker aardig Misselijk

ontopic: Ik vind het geweldig om te zien dat je een 30-jarige pony op een wedstrijd rijd. Lekker met dit beestje doorgaan. Zolang ie er plezier in heeft en het nog lekker aankan waarom zou je em dan nu al op pensioen zetten. Nergens voor nodig. Hij hobbelt nog in een aardig tempo door de bak zie ik op het filmpje

Ayasha
Blogger

Re: 30 jarige pony @ wedstrijd(Filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 22:59

Margon schreef:
pharagirlke schreef:
hoewel je bij ons op de manege echt nooit een 1ste prijs had gehaalt Bloos de stelling is niet helemaal gelijk t hoort Bloos

Wat zijn we weer lekker aardig Misselijk

ontopic: Ik vind het geweldig om te zien dat je een 30-jarige pony op een wedstrijd rijd. Lekker met dit beestje doorgaan. Zolang ie er plezier in heeft en het nog lekker aankan waarom zou je em dan nu al op pensioen zetten. Nergens voor nodig. Hij hobbelt nog in een aardig tempo door de bak zie ik op het filmpje

ik vind dat ik dit nog behoorlijk aardig zeg Ja ik had het groffer kunnen zeggen. De pony zelf ziet er geod uit zoals ik al zei. Maar de stelling is niet juist. Dat ís gewoon zo. Je hoeft het niet zo groot te zetten Knipoog ik zet het niet zomaar klein. En kun je het in het vervolg aub bij bokt houden?