hunter en ik @ eerste officiele Z1 wedstrijd!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyLuna

Re: hunter en ik @ eerste officiele Z1 wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:11

Ziet er leuk uit alleen zoals je met je hoofd kijkt lijkt je een beetje verwaand Bloos
Naja das dan mijn verbeterpunt om met je hoofd gewoon recht naar voren te kijken,
voor de rest ziet het er super uit meid gefeliciteerd! Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:21

Sorry, maar ik vind het eigenlijk niet zoveel punten waard. De foto's mogen dan momentopname's zijn, maar geen enkele foto zie ik een actieve en dragende achterhand, wat je toch zou verwachten in het Z.
Ook vind ik de hoofd-hals houding, niet zoals het hoort.

Het spijt me heel erg, maar als ik deze foto's alleen had gezien had ik gedacht dat het L niveau was....

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 17:22

@ladyluna
hmm dat zeggen er wel meer dat ik verwaand ben [soms] Haha!
en dat zeggen ze niet alleen als ik met m'n hoofd omhoog rij ofzo
Tong uitsteken maar iig bedankt Lachen

BTW; het Z2 zal nog wel even wachten want daar ben ik nog lang niet klaar voor Tong uitsteken

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 17:23

Sjonniej schreef:
Sorry, maar ik vind het eigenlijk niet zoveel punten waard. De foto's mogen dan momentopname's zijn, maar geen enkele foto zie ik een actieve en dragende achterhand, wat je toch zou verwachten in het Z.

Het spijt me heel erg, maar als ik deze foto's alleen had gezien had ik gedacht dat het L niveau was....

niet dragend zij je'? Haha!
en wat is er volgens jouw mis met de hoofd-hals houding als ik vragen mag...?
Afbeelding

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:29

Ziet er netjes uit hoor, gefeliciteerd Haha!
Maarruh, wat was er zo mooi daar boven in de lucht?? Een paars vliegtuig ofzo Tong uitsteken Als ik nou een beetje van jouw omhoogkijk neem, neem jij dan een beetje van mijn naarbenedenkijk, dan kijken we precies recht vooruit Tong uitsteken
Haha, maar ff serieus, ziet er netjes uit hoor, je kan trots zijn op die mooie pony, en ook op jezelf natuurlijk!

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 17:32

Kieffer schreef:
Ziet er netjes uit hoor, gefeliciteerd Haha!
Maarruh, wat was er zo mooi daar boven in de lucht?? Een paars vliegtuig ofzo Tong uitsteken Als ik nou een beetje van jouw omhoogkijk neem, neem jij dan een beetje van mijn naarbenedenkijk, dan kijken we precies recht vooruit Tong uitsteken
Haha, maar ff serieus, ziet er netjes uit hoor, je kan trots zijn op die mooie pony, en ook op jezelf natuurlijk!

dat lijkt me een heeel goed plan wanneer starten we met de cursus ''hoe kijk ik recht vooruit''? Haha!
ennum nog bedankt voor het compliment Schijnheilig

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:34

Citaat:
steffie4ever
dat lijkt me een heeel goed plan wanneer starten we met de cursus ''hoe kijk ik recht vooruit''?
ennum nog bedankt voor het compliment

Haha, we zouden er eigelijk een cursus voor moeten maken, zou veel mensen wel helpen, zeker bij mij!!
Ennuh, complimentjes heb je verdiend hoor Haha!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:38

steffie4ever schreef:
Sjonniej schreef:

niet dragend zij je'? Haha!
en wat is er volgens jouw mis met de hoofd-hals houding als ik vragen mag...?
Afbeelding

ziet er zo best wel leuk uit natuurlijk.. paardje buigt netje het been en lijkt trekt hem er mooi onder.. maar loopt hij Op de achterhand?
nee als je dat zo op de foto ziet niet.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:39

Wat super knap met je 'kleine' pony tussen al die grote paarden!!! Maar... ik vind jouw pony echt niet als een D pony eruit zien, als je zegt dat het een paard was, had ik je ook geloofd!!!

Dus er is hoop voor mijn 'pony' en mij Clown

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:55

Ziet er leuk uit Haha! Echt super punten zeg vooral voor de eerste keer!
Mooi hoedje Knipoog waar heb je m gekocht haha want ik wil ook op 'hoedjesjacht' Lachen Waar was dit trouwens?
Succes voor de volgende x Z1~!

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:04

Heey stef gefeliciteerd!
Beloofd wat voor de Rabo Trophy! Veel succes Haha!

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 18:20

dank jullie wel allemaal dit was op de appellaan in harmelen stal nieuwpoort...'
m'n hoedje hebik gewoon in de ruitersportzaak gekocht Haha!

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:28

Nogmaals gefeliciteerd! Echt goed hoor!

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:55

ziet er goed uit hoor Haha!
ik zal het maar ook niet zeggen ( je weet vast al wel wat er anders was gekomen Knipoog )
nog veel succes met de andere wedstrijden Knipoog Haha!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:58

Sjonniej schreef:

HALLELUJA...

Citaat:
Beter eerst even kijken of je het zelf beter kunt, beter hebt of beter doet.....voordat je kritiek levert....

*amen*

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 19:17

bedankt voor jullie reacties Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:20

Netjes!!

en super dat je zulke hoge punten had!!! heb je vast verdiend Knipoog

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:50

Citaat:

ziet er zo best wel leuk uit natuurlijk.. paardje buigt netje het been en lijkt trekt hem er mooi onder.. maar loopt hij Op de achterhand?
nee als je dat zo op de foto ziet niet.

Deze discussie hebben we n paar maanden geleden al gehad, dus zullen we hem deze keer niet beginnen? Heel waarschijnlijk loopt ie wel op de achterhand he, anders krijgt ze deze punten niet

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:53

bij die discusie van vorige maand ben ik niet geweest. maar ook al doet hij het niet dan ka je nog wel krijgen schijn noemen ze dat..
het lijkt wel zo op het 1e gezicht maar eigenlijk is het schijnbedriegt.. het komt eigenlijk op het zelfde neer als schijn stelling..

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:57

Melanie15 schreef:
Deze discussie hebben we n paar maanden geleden al gehad, dus zullen we hem deze keer niet beginnen? Heel waarschijnlijk loopt ie wel op de achterhand he, anders krijgt ze deze punten niet

Precies!!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:58

ben het met sjonniej eens maar ik kan het waarschijnlijk niet beter dus ik mag niets zeggen Rolleyes lekkere instelling heb jij Rolleyes

Pikolino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 19:59

Buxy schreef:
bij die discusie van vorige maand ben ik niet geweest. maar ook al doet hij het niet dan ka je nog wel krijgen schijn noemen ze dat..
het lijkt wel zo op het 1e gezicht maar eigenlijk is het schijnbedriegt.. het komt eigenlijk op het zelfde neer als schijn stelling..

ik geloof dat we hier al over ge pb't hebben...
daarom heb ik je een pb gestuurt om geze*k in dit topic te voorkomen Knipoog
nu weer even ontopic mensen nog tips ofzo? Lachen

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:04

Ziet er wel goed uit vind ik. Pony loopt keurig voor de loodlijn. Dat betekent geen trek werk en dat de pony zijn achterhand eronder gereden wordt. Dat ziet er wel wat anders dan het gebruikelijk trek en sjor werk in het Z. Misschien daarvan de verwarring. Pony treedt keurig, maar zou naar mijn mijn smaak wel iets meer mogen dragen van achter. Maar vergeet niet dat dit pas de eerste Z1 proef is. Dan kan ook geen ervaren Combinatie verwachten. Maar nogmaals pluim voor het RIJ werk van de ruiter

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:05

Ten eerste kan je beter geen foto's plaatsen wanneer je liever geen dingen wilt horen die je niet aanstaan.
Mensen zijn vrij om te reageren in welk topic dan ook. Je reactie kan ik dan ook niet helemaal begrijpen.

Ik vind het knap dat je Z1 licht. Verder zou ik je beugels een gat of 2 korter maken. Het ziet er op 1 of andere manier krampachtig uit en je onderbeen valt daardoor ook soms te ver naar voren. Probeer het eens.

En............adem blijven halen tijdens je proef, ontspan! Haha! Je doet het voor de lol! Clown

Margon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:06

pharagirlke schreef:
ben het met sjonniej eens maar ik kan het waarschijnlijk niet beter dus ik mag niets zeggen Rolleyes lekkere instelling heb jij Rolleyes

Kijk heh...!
Er zit daar een jury die op M/ Z niveau mag jureren dus jureerd uiteraard ook streng [hehe het is Z niveau]! Als die jury echt zo denken van "Nou die hoort in het L thuis" dan had ze stephanie met dr pony geen 191 punten gegeven en NATUUUUURLIJK weet jij het beter! Ga zelf gewoon lekker een jurycursus volgen dan spreken we elkaar weer Lachen