Naja das dan mijn verbeterpunt om met je hoofd gewoon recht naar voren te kijken,
voor de rest ziet het er super uit meid gefeliciteerd!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sjonniej schreef:Sorry, maar ik vind het eigenlijk niet zoveel punten waard. De foto's mogen dan momentopname's zijn, maar geen enkele foto zie ik een actieve en dragende achterhand, wat je toch zou verwachten in het Z.
Ook vind ik de hoofd-hals houding, niet zoals het hoort.
Het spijt me heel erg, maar als ik deze foto's alleen had gezien had ik gedacht dat het L niveau was....
Als ik nou een beetje van jouw omhoogkijk neem, neem jij dan een beetje van mijn naarbenedenkijk, dan kijken we precies recht vooruit
Kieffer schreef:Ziet er netjes uit hoor, gefeliciteerd![]()
Maarruh, wat was er zo mooi daar boven in de lucht?? Een paars vliegtuig ofzoAls ik nou een beetje van jouw omhoogkijk neem, neem jij dan een beetje van mijn naarbenedenkijk, dan kijken we precies recht vooruit
![]()
Haha, maar ff serieus, ziet er netjes uit hoor, je kan trots zijn op die mooie pony, en ook op jezelf natuurlijk!
Citaat:steffie4ever
dat lijkt me een heeel goed plan wanneer starten we met de cursus ''hoe kijk ik recht vooruit''?
ennum nog bedankt voor het compliment
steffie4ever schreef:Sjonniej schreef:Sorry, maar ik vind het eigenlijk niet zoveel punten waard. De foto's mogen dan momentopname's zijn, maar geen enkele foto zie ik een actieve en dragende achterhand, wat je toch zou verwachten in het Z.
Het spijt me heel erg, maar als ik deze foto's alleen had gezien had ik gedacht dat het L niveau was....
niet dragend zij je'?![]()
en wat is er volgens jouw mis met de hoofd-hals houding als ik vragen mag...?
Echt super punten zeg vooral voor de eerste keer!
waar heb je m gekocht haha want ik wil ook op 'hoedjesjacht'
Waar was dit trouwens?
)
Sjonniej schreef:Sorry, maar ik vind het eigenlijk niet zoveel punten waard. De foto's mogen dan momentopname's zijn, maar geen enkele foto zie ik een actieve en dragende achterhand, wat je toch zou verwachten in het Z.
Citaat:Beter eerst even kijken of je het zelf beter kunt, beter hebt of beter doet.....voordat je kritiek levert....
Citaat:
ziet er zo best wel leuk uit natuurlijk.. paardje buigt netje het been en lijkt trekt hem er mooi onder.. maar loopt hij Op de achterhand?
nee als je dat zo op de foto ziet niet.
Melanie15 schreef:Deze discussie hebben we n paar maanden geleden al gehad, dus zullen we hem deze keer niet beginnen? Heel waarschijnlijk loopt ie wel op de achterhand he, anders krijgt ze deze punten niet
Buxy schreef:bij die discusie van vorige maand ben ik niet geweest. maar ook al doet hij het niet dan ka je nog wel krijgen schijn noemen ze dat..
het lijkt wel zo op het 1e gezicht maar eigenlijk is het schijnbedriegt.. het komt eigenlijk op het zelfde neer als schijn stelling..
Je doet het voor de lol!
pharagirlke schreef:ben het met sjonniej eens maar ik kan het waarschijnlijk niet beter dus ik mag niets zeggenlekkere instelling heb jij
en NATUUUUURLIJK weet jij het beter! Ga zelf gewoon lekker een jurycursus volgen dan spreken we elkaar weer