talented schreef:Nee, daar mag je niet meer mee rijden. Dit wordt gezien als een hulpmiddel welke niet toegestaan is!
Als hulpmiddel??? Wat is er dan anders als dat je ze niet om hebt! ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
talented schreef:Nee, daar mag je niet meer mee rijden. Dit wordt gezien als een hulpmiddel welke niet toegestaan is!
ga zo door Margon schreef:talented schreef:Nee, daar mag je niet meer mee rijden. Dit wordt gezien als een hulpmiddel welke niet toegestaan is!
Als hulpmiddel??? Wat is er dan anders als dat je ze niet om hebt! ?

;) Dat heb ik namelijk, loopt hij voor mijn gevoel super heb ik lage punten en heb ik een ander zadeldek op dan heb ik hoge punten:P hahaha Succes
ik denk dat er wel heel veel mensen zijn die dat hebben met jury's en dat heb ik ook wel bij sommige jury's start ik gewoon niet meer of ze nou mijn pony niet mooi genoeg vinden ofzo ik weet het niet. maar ja volgende keer beter! op naar de Z!

Pony’s met de naam Soraya zijn gewoon goed
mijn pony heeft ook Z-dress & springen gelopen 
Soraya92 schreef:een naamgenootje !!Pony’s met de naam Soraya zijn gewoon goed
mijn pony heeft ook Z-dress & springen gelopen
Maar ik vind het er erg netjes uit zien , heel ontspannen en lekkere impuls .. maar balen van die jury dan !!
En 4e van heel NL wordt je ook niet zomaar... dacht ik zo
Lienemien schreef:misschien komt het door je zadeldek;) Dat heb ik namelijk, loopt hij voor mijn gevoel super heb ik lage punten en heb ik een ander zadeldek op dan heb ik hoge punten:P hahaha Succes