Danielle met Soraya in de M2 Dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Re: Danielle met Soraya in de M2 Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 19:27

talented schreef:
Nee, daar mag je niet meer mee rijden. Dit wordt gezien als een hulpmiddel welke niet toegestaan is Lachen!

Als hulpmiddel??? Wat is er dan anders als dat je ze niet om hebt! ?

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:36

ziet er heel netjes uit Ja ga zo door

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:18

Margon schreef:
talented schreef:
Nee, daar mag je niet meer mee rijden. Dit wordt gezien als een hulpmiddel welke niet toegestaan is Lachen!

Als hulpmiddel??? Wat is er dan anders als dat je ze niet om hebt! ?

Haha ik vind het ook onzin, maar ik heb ze onlangs af moeten doen op wedstrijd. Aangezien ik niet geloofde dat het echt niet toegestaan was ben ik het op gaan zoeken en het staat nu echt in het regelement!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:21

klopt er zijn ook een tijdje een aantal topics geweest over dat ze dat serieus afgeschaft hebben (de laarzenbeschermers) Ik zie het nut er eigenlijk ook niet zo van in, maarja....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:26

Heuh!! dat is echt raar.. een hulpmiddel??? spoorbeschermers?? oke dan.........

Wel n heeele strenge jury dan! Ik zou misschien ook wel flink pissed zijn, vooral als ik van de rest hoor dat het juist erg goed ging. Nouja. sta erboven zou ik zeggen, en wees trots op je paard! ben je ook vast wel Lachen
Nou veel plezier nog samen he!

Lienemien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 13:39

misschien komt het door je zadeldek Knipoog;) Dat heb ik namelijk, loopt hij voor mijn gevoel super heb ik lage punten en heb ik een ander zadeldek op dan heb ik hoge punten:P hahaha Succes Haha!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:16

je paardje loopt echt super mooi, maar je moet maar zo denken dat je de volgende keer wel goede punten haalt het kan ook idd niet elke keer 170 zijn he Haha! ik denk dat er wel heel veel mensen zijn die dat hebben met jury's en dat heb ik ook wel bij sommige jury's start ik gewoon niet meer of ze nou mijn pony niet mooi genoeg vinden ofzo ik weet het niet. maar ja volgende keer beter! op naar de Z! Haha!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:46

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!! Lachen

Ik baal nog steeds van die jury, maarja in mei weer wedstrijd (in Hoogland: viewtopic.php?f=29&t=396709) dus ik heb nog even de tijd om me pony te gaan trainen op: ''meer bergopwaarts rijden met me benen'' Schijnheilig Vork Haha!

X Daan

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:38

Jammer van je punten.. ziet er echt supermooi uit!
en mooi paard ook!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:45

jammer van je punten, maar het belangrijkste is toch dat het voor jouw gevoel goed ging *LOL*

het ziet er goed uit en je hebt echt een mooie pony Ja

op naar het Z !

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 01:11

een naamgenootje !! Haha! Pony’s met de naam Soraya zijn gewoon goed Haha! mijn pony heeft ook Z-dress & springen gelopen Haha!

Maar ik vind het er erg netjes uit zien , heel ontspannen en lekkere impuls .. maar balen van die jury dan !!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:02

Soraya92 schreef:
een naamgenootje !! Haha! Pony’s met de naam Soraya zijn gewoon goed Haha! mijn pony heeft ook Z-dress & springen gelopen Haha!

Maar ik vind het er erg netjes uit zien , heel ontspannen en lekkere impuls .. maar balen van die jury dan !!

Zover zijn we nog niet hoor!! Haha! Tong uitsteken
Vooral met springen niet (B) Gestoord

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:18

Aaah Daan, maak je niet druk, ik reed laatst ook een goede proef en ik werd weliswaar 1e, maar met 149 Tong uitsteken

Jij en Saar komen er heus wel hoor, ik heb je ook zien rijden op de Nederlandse! Knipoog En 4e van heel NL wordt je ook niet zomaar... dacht ik zo Knipoog

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:20

Lienemien schreef:
misschien komt het door je zadeldek Knipoog;) Dat heb ik namelijk, loopt hij voor mijn gevoel super heb ik lage punten en heb ik een ander zadeldek op dan heb ik hoge punten:P hahaha Succes Haha!

Hiermee ben ik het niet eens, ik heb namelijk ook n rabobank dekje, en ik rij gewoon dezelfde punten met dit dekje als met n ander dekje