xMarleeNx schreef:leuke foto's hoor!!
probeer alleen je teugels wat korter te nemen, zodat je je handen niet zover naar achter hoeft te doen om toch contact te houden met zijn mond...
ok bedankt voor de tip!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xMarleeNx schreef:leuke foto's hoor!!
probeer alleen je teugels wat korter te nemen, zodat je je handen niet zover naar achter hoeft te doen om toch contact te houden met zijn mond...
Jooske schreef:Wat een leuk paardje. Ik vind dat je er netjes op zit!
De 6e foto is mooi
LovesMaarte schreef:Volgens mij zakt de neusriem een beetje naar beneden omdat hij een soort hobbel op zijn neus heeft (best goed te zien op foto 8).. Verder vind ik dat er mooie nette foto's tussen zitten!

of is dat al gezegt Tahnee_ schreef:Wow wat een leuk beestje
Lekkere nek enz hihi
wat voor ras is hetof is dat al gezegt
en jullie zijn echt een super combinatie, ga zo door
verder heb ik eigenlijk niet veel commentaar..
kenso0wlover schreef:Ten eerste vind ik het echt een super leuke pony![]()
Wat een schatje zeg![]()
Verder valt me op dat hij op foto 5 en 7 wel naar binnen valt...
Maar verder vind ik het er leuk uit zien hoor
maar bedankt voor de tip Fionaatje schreef:Heey sgat
het zijn echt super mooie foto's vooral die foto waar Rowan haar koppie zo mooi op staat..en jullie zijn echt een super combinatie, ga zo door
verder heb ik eigenlijk niet veel commentaar..
rowan is gewoon een super sgattig ponytje![]()
groetjes -xxx- Fionaatje
Janneke18 schreef:wat een leuk dier is rowan toch![]()
dan wou ik dat ik ook nog een jaar of 12 was, zodat ik er ook nog op paste
paardentrut schreef:eeeey schat!
Ik vind jou echt super leuk bij Rowie staan![]()
En het gaat super goed zover ik heb gezien![]()
xxx
My

Annetje schreef:Doe eens niet zo ongeduldig! Daar is echt niemand van gedient en dan blijven de reacties juist weg. Als je zelf alleen maar blijft reageren in je topic, riskeer je ook nog eens een slotje
Je vraag over het uitvergroten staat er nu ook al vaak genoeg, ik heb ook netjes geantwoord, niet iedereen wil antwoorden op een vraag, dat kan, ze zijn ook niet verplicht om dit te doen.
En nee, te groot ben je niet, dit is (zo ver ik kan zien) juist een mooie maat voor je. Maar dit komt natuurlijk ook omdat deze pony best breed is. Staat nog goed hoor!
maylolover schreef:eey weiffiej
mooie pica's hoor en je past er nog makkelijk op hoor
ik zou foto 2 vergrote en met jou erop zou ik foto 3 kiezen
)