loveramona schreef:ik ben het er helemaal mee eensmaar ik ben niet degene die er telkens afvalt
en dat met het rollen zal ik ook niet meer doen
is het dan niet erg als je vriendin gewond raakt?!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loveramona schreef:ik ben het er helemaal mee eensmaar ik ben niet degene die er telkens afvalt
en dat met het rollen zal ik ook niet meer doen
)
Quidou schreef:ik vind dit filmpje er weer erg pony onvriendelijk uitzien...![]()
http://www.zippyvideos.com/166783919160035.html
En ehmm weet je dat grzen met een bit in niet mag?
en bovendien is het na het grazen ook niet altijd fijn voor het paard......stel je toch eens voor dat je beugel in hebt vol met spinazie
dat is niet erg fijn of wel
En ja losse teugel en dan rollen
oei dat kan flink mis gaan.
is echt veel prettiger voor de pony en jullie kunnen en ook lol mee hebben
ChingYi schreef:leuke filmpjes en leuke foto's, alleen zou ik toch eens wat minder gaan schoppenEn ehmm weet je dat grzen met een bit in niet mag?
en bovendien is het na het grazen ook niet altijd fijn voor het paard......stel je toch eens voor dat je beugel in hebt vol met spinazie
dat is niet erg fijn of wel
En ja losse teugel en dan rollen
oei dat kan flink mis gaan.
En waarom springen jullie zo veel??(het is niet zo erg) maar kijk nou, jullie zijn groot en Mogli is maar klein en al dat zware springwerk(ga lekker een paar keer wandelen ofzois echt veel prettiger voor de pony en jullie kunnen en ook lol mee hebben
![]()
en tegen beloved wil ik zeggen: het is idd wel een beetje zielig, maar daardoor hoef je het toch niet te verpesten, ze proberen iets leuks te doen en dat kan niet altijd goed gaan. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als je bijvoorbeeld iets leuks wilt laten en zien en het is niet goed, dat wij dan opoeens allemaal tegen jou zouden gaan schelden enzo![]()
En ehmm loveramona: Schelden is niet nodig![]()
Veel plezier nog
Groetjes Ching-Yi
Hermesdeux schreef:Quidou schreef:ik vind dit filmpje er weer erg pony onvriendelijk uitzien...![]()
http://
http://www.zippyvideos.com/166783919160 ... url]
Op dit filmpje is de reden en het gevolg duidelijk te zien.
Meisje schopt haar pony te hard, pony bokt, meisje valt en doordat de pony het goed zat is...SLAAT DIE NA...
Weet je wat dat betekent...naslaan?? Dat hij het duidelijk goed zat is of gewoon kwaad is op jullie...
was die schop maar raak, werd je tenminste wakker!![]()
ik moet wel toegeven dat ik het toch wel een beetje zielig vind, maar goed 

BeLoVeD schreef:En nu ben ik de enigste die zeurt ofzo?
BeLoVeD schreef:En nu ben ik de enigste die zeurt ofzo?

Hermesdeux schreef:
marloe schreef:Hermesdeux schreef:
idd. dat topic had ik ook gezien![]()
loveramona schreef:@ je bandages kunnen te strak of te los zittenn..ze kunnen knellen.. het kan enorm gaan broeien onder de bandages.. de ene bandage moet met onderlegger..de ander niet.. de ene over de kogel.. de ander niet.. ik heb het ooit allemaal gehad maar weet niet meer precies t zijn belangrijke spieren die eronderzitten.. moet je voorzichtig mee doen..
veel verstand heb ik er zelf ook niet van hoor.. gebruik ze dus ook niet.. vind peesbeschermers/strijklappen ed stuk veiliger!
ja, ik ga ook nog peesbeschermers kopen en strijklappen heb ik al, maar bijvoorbeeld met een rustig buitenritje kan het wel, of ff wandelen dat is ook meer de reden dat ik ze heb, maar ze kwamen bij een fleecedeken (gratis)
Sweety14 schreef:je kan wel tips geven maar dan wel een beetje vriendelijk aub
Kunnen mensen niet lezen ofzo!!
Naah ik vind dit commetaar echt waanzinniig gemeen!!
Het komt veel leuker aan als je het als een tip geeft hoor!!
Volgende keer minder schoppen??
Een cap is misschien handig(IvM een eigewijze pony)
Met die teugels hadden ze zelf al gezien...
En dat "springen" met het meisje erbij.. Dat kan iedere pony doen.. (als je me snapt)
Volgende keer een grotere bocht maken...
Nogmaals ik vind dit tegek voor woorden!!
Hermesdeux schreef:Zoek asjeblieft een andere hobby! Beter gezegd: een ander speeltje want als je zo met je pony omgaat is het geen hobby meer! Zie je nou wel wat je doet eigenlijk...je schopt je pony eroverheen, dwingt hem te springen en gaat er nog onverantwoordelijk mee om