mogli weer eens springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

Re: mogli weer eens springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:58

loveramona schreef:
ik ben het er helemaal mee eens Knipoog maar ik ben niet degene die er telkens afvalt Tong uitsteken en dat met het rollen zal ik ook niet meer doen Knipoog

is het dan niet erg als je vriendin gewond raakt?! Verward

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:59

Zoek asjeblieft een andere hobby! Beter gezegd: een ander speeltje want als je zo met je pony omgaat is het geen hobby meer! Zie je nou wel wat je doet eigenlijk...je schopt je pony eroverheen, dwingt hem te springen en gaat er nog onverantwoordelijk mee om (teugels tijdens rollen Gestoord )
Ik snap zelfs niet na jullie vorige topic, waar al het nodige commentaar is geweest, dat je nog fotos durft te plaatsen! Ronduit dom gewoon...!
En nee, ik zal je reactie voorzijn...ik houd mijn mond zeker niet, want zoals jij met je pony omgaat mag iedereen wel gaan schelden Cool

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:00

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:01

omg jullie schoppen dat beest letterlijk vooruit
als ik een styll neem uit het filmpje zie je dat je boven de spring je benen niet in normale houding kan houden. En volgens mij zweet dat beestje zich een ongeluk!? denken jullie ook even aan hem? want waarom denk je dat hij je eraf bokt?! waarschijnlijk niet omdat hij een 'lastige pony' is, maar omdat jullie er niet degelijk mee kunnen omgaan. Ik vind deze beelden eerder shokerend.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:04

Quidou schreef:
ik vind dit filmpje er weer erg pony onvriendelijk uitzien... Boos!
http://www.zippyvideos.com/166783919160035.html

Op dit filmpje is de reden en het gevolg duidelijk te zien.

Meisje schopt haar pony te hard, pony bokt, meisje valt en doordat de pony het goed zat is...SLAAT DIE NA...

Weet je wat dat betekent...naslaan?? Dat hij het duidelijk goed zat is of gewoon kwaad is op jullie...

was die schop maar raak, werd je tenminste wakker! Hamer

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:06

leuke filmpjes en leuke foto's, alleen zou ik toch eens wat minder gaan schoppen Knipoog En ehmm weet je dat grzen met een bit in niet mag? Clown en bovendien is het na het grazen ook niet altijd fijn voor het paard......stel je toch eens voor dat je beugel in hebt vol met spinazie Clown dat is niet erg fijn of wel Knipoog En ja losse teugel en dan rollen Verward oei dat kan flink mis gaan.
En waarom springen jullie zo veel??(het is niet zo erg) maar kijk nou, jullie zijn groot en Mogli is maar klein en al dat zware springwerk(ga lekker een paar keer wandelen ofzo Knipoog is echt veel prettiger voor de pony en jullie kunnen en ook lol mee hebben Haha!

en tegen beloved wil ik zeggen: het is idd wel een beetje zielig, maar daardoor hoef je het toch niet te verpesten, ze proberen iets leuks te doen en dat kan niet altijd goed gaan. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als je bijvoorbeeld iets leuks wilt laten en zien en het is niet goed, dat wij dan opoeens allemaal tegen jou zouden gaan schelden enzo Verward

En ehmm loveramona: Schelden is niet nodig Knipoog
Veel plezier nog

Groetjes Ching-Yi

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:07

ChingYi schreef:
leuke filmpjes en leuke foto's, alleen zou ik toch eens wat minder gaan schoppen Knipoog En ehmm weet je dat grzen met een bit in niet mag? Clown en bovendien is het na het grazen ook niet altijd fijn voor het paard......stel je toch eens voor dat je beugel in hebt vol met spinazie Clown dat is niet erg fijn of wel Knipoog En ja losse teugel en dan rollen Verward oei dat kan flink mis gaan.
En waarom springen jullie zo veel??(het is niet zo erg) maar kijk nou, jullie zijn groot en Mogli is maar klein en al dat zware springwerk(ga lekker een paar keer wandelen ofzo Knipoog is echt veel prettiger voor de pony en jullie kunnen en ook lol mee hebben Haha!

en tegen beloved wil ik zeggen: het is idd wel een beetje zielig, maar daardoor hoef je het toch niet te verpesten, ze proberen iets leuks te doen en dat kan niet altijd goed gaan. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als je bijvoorbeeld iets leuks wilt laten en zien en het is niet goed, dat wij dan opoeens allemaal tegen jou zouden gaan schelden enzo Verward

En ehmm loveramona: Schelden is niet nodig Knipoog
Veel plezier nog

Groetjes Ching-Yi

Was het maar leuk, dan was het nog wat Clown

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:08

Hermesdeux schreef:
Quidou schreef:
ik vind dit filmpje er weer erg pony onvriendelijk uitzien... Boos!
http://
http://www.zippyvideos.com/166783919160 ... url]

Op dit filmpje is de reden en het gevolg duidelijk te zien.

Meisje schopt haar pony te hard, pony bokt, meisje valt en doordat de pony het goed zat is...SLAAT DIE NA...

Weet je wat dat betekent...naslaan?? Dat hij het duidelijk goed zat is of gewoon kwaad is op jullie...

was die schop maar raak, werd je tenminste wakker! Hamer

idd en nog een filmpje:
http://www.zippyvideos.com/101643060160005.html
denk dat je hier wel kan zien hoe "leuk" je pony het springen vind...

tja waarom zou je eigelijk ook vriendelijk met je pony omgaan... Boos!
zoek een andere hobby aub... maar laat deze arme pony met rust Stoom uit je oren

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:09

hah nou opzich was het wel leuk hoor, maar ja een paar mispunten moet kunnen Clown ik moet wel toegeven dat ik het toch wel een beetje zielig vind, maar goed

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:12

eerlijk gezegd vind ik het niet zo gek dat die pony je niet op zijn rug wil hebben Lips are sealed
je trekt hem keihard om, schopt m vervolgens helemaal verrot, en ja nou sorry hoor.. ik zou ook zo doen als ik die pony was Ach gut
ik kan alleen maar zeggen: goed voor je Haha!
spijt me zeer
verder.. rollen met teugels om? Verward

nouja ok.. vind het niet echt leuke foto's/filmpjes...

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:19

En nu ben ik de enigste die zeurt ofzo?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:20

BeLoVeD schreef:

nee, het is geen zeuren, het is de waarheid Clown Ach gut

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:24

het enige wat ik kan zeggen is OMG Hamer

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:25

BeLoVeD schreef:

neej hoor je zeurt ECHT NIET ... hier is toch geen lol aan of wel??
arme, arme pony Verdrietig

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:28

Ik las dat jullie al meerdere topics hebben gehad, met dezelfde kritiek...
Blijkbaar hebben jullie er niks op uit gedaan Verward
Dus wees lekker eigenwijs en ga vooral zo door! Hamer

Ik heb iig heel erg veel medelijden met Mogli Ach gut

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:28

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:34

Omg.. zo ga je toch niet met een paard om! Boos!
Volgens mij is dat paardje blij als ie een keer een vrije dag heeft..

Als je paard je erafbokt en dan ook nog naar je trapt, en als je hem vast hebt hij heel hard van je weg rent, lijkt het me toch wel duidelijk dat hij je niet mag?? (zou ik ook niet doen maargoed..)

Nee.. dit vind ik echt niet kunnen

En trouwens.. waarom zet je weer zoveel filmpjes en foto's neer met dezelfde toestand, als je bij je vorige topic al zoveel commentaar (terecht!) hebt gehad dat je er bijna mee begraven kan worden?!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:35

Cassielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:35

ik vind dit ook heel erg zielig voor dit arme pony'tje... ik heb medelijden met hem. je laat je pony tog niet aan het hoofdstel grazen en rollen? verder sluit ik me bij de rest aan... Knipoog

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:36

Dit is nou echt zo'n voorbeeld van *verwende penny's gaan met shetje rijden, ouders bemoeien zich nergens mee..Op een gegeven moment gebeurt er echt iets ergs omdat de penny's gewoon gevaarlijk en lelijk met dat beestje (en zichzelf) omgaan en dan wordt het arme shetje verkocht aan wie hem ook maar wil hebben. En dat is dan nog het zieligst, want wie weet waar die dan heen gaat. Dan mogen we hopen dat dat naar een beter eigenaar is!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:38

Sweety14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:44

je kan wel tips geven maar dan wel een beetje vriendelijk aub
Kunnen mensen niet lezen ofzo!!

Naah ik vind dit commetaar echt waanzinniig gemeen!!
Het komt veel leuker aan als je het als een tip geeft hoor!!
Volgende keer minder schoppen??
Een cap is misschien handig(IvM een eigewijze pony)
Met die teugels hadden ze zelf al gezien...
En dat "springen" met het meisje erbij.. Dat kan iedere pony doen.. (als je me snapt)
Volgende keer een grotere bocht maken...

Nogmaals ik vind dit tegek voor woorden!!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:45

loveramona schreef:
@ je bandages kunnen te strak of te los zittenn..ze kunnen knellen.. het kan enorm gaan broeien onder de bandages.. de ene bandage moet met onderlegger..de ander niet.. de ene over de kogel.. de ander niet.. ik heb het ooit allemaal gehad maar weet niet meer precies t zijn belangrijke spieren die eronderzitten.. moet je voorzichtig mee doen..

veel verstand heb ik er zelf ook niet van hoor.. gebruik ze dus ook niet.. vind peesbeschermers/strijklappen ed stuk veiliger!

ja, ik ga ook nog peesbeschermers kopen en strijklappen heb ik al, maar bijvoorbeeld met een rustig buitenritje kan het wel, of ff wandelen dat is ook meer de reden dat ik ze heb, maar ze kwamen bij een fleecedeken (gratis)

tjsa die bandages, als je in de trailer gaat, dan doe je ze om de kogel anders niet. Ik gebruik ze ook gewoon hoor. Verder heeft een shetlander ze niet echt nodig, ik doe het ook wel eens bij mijn shet maar niet zo vaak Tong uitsteken

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:48

Sweety14 schreef:
je kan wel tips geven maar dan wel een beetje vriendelijk aub
Kunnen mensen niet lezen ofzo!!

Naah ik vind dit commetaar echt waanzinniig gemeen!!
Het komt veel leuker aan als je het als een tip geeft hoor!!
Volgende keer minder schoppen??
Een cap is misschien handig(IvM een eigewijze pony)
Met die teugels hadden ze zelf al gezien...
En dat "springen" met het meisje erbij.. Dat kan iedere pony doen.. (als je me snapt)
Volgende keer een grotere bocht maken...

Nogmaals ik vind dit tegek voor woorden!!

als je zulk commentaar minimaal voor de 2e keer krijgt, moet je toch eens bij jezelf gaan nadenken waarom men dit allemaal zegt. waarschijnlijk omdat hun GEMEEN tegen die pony doen, of ze het nou doorhebben of niet, zo ga je niet met dieren om

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:50

Hermesdeux schreef:
Zoek asjeblieft een andere hobby! Beter gezegd: een ander speeltje want als je zo met je pony omgaat is het geen hobby meer! Zie je nou wel wat je doet eigenlijk...je schopt je pony eroverheen, dwingt hem te springen en gaat er nog onverantwoordelijk mee om

hoe dacht je dat inrijden ging? Dan dwing je een paard toch ook? Met rijden dwing je een paard ook voor je te werken hoor..
jongens, moeten we nou echt met z'n alle zó aanvallen? We kunnen het toch ff normaal zeggen? Laat dat kind ook genieten van haar pennytijd, en leer haar dan wat. Maar roep niet meteen dat ze maarbeter kan stoppen met rijden