Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
(ja hoor, ik kan heus wel vriendelijk zijn, maar als een iemand een vraag stelt, hoeft deze niet herhaalt te worden, ik kan hem zo ook wel lezen! )

, ziet er netjes uit hoor! 

Nadinetjuhh schreef:vind nou niet dat we met ze alle lief en slijmerig moeten gaan vragen waarvoor die 2 teugels toedienen..... wij bleven toch gewoon redelijk, maar ja ieder ze keus het was maar een vraag
wat moet ik zeggen?
Hadden jullie ook die herrie van die machine? Naja iig ziet er wel goed uit hoor. 
DJQuarter schreef:De reactie van de topic starter vond ik echt heel erg arrogant, precies zoals je kijkt dus ja...
parouscha schreef:
Wel mee eens ja.
Het is een normale vraag, je hoeft niet bang te zijn op tig reacties net zoals op de slofteugel, dubbel teugel mankeert niets aan hoor, hoef je je heus niet voor te verdedigen!
Verder ziet het er goed uit.
Gefeliciteerd
... 150 is echt laag en 162 net an... dat maakt jou dus niet meer als een ander, Shanna!!!
!!
...
maar ik ben ook benieuwd hoor
hihi

Kaja schreef:Heb je het een beetje HOOG in je bol Shanna???
Last van ster-allures...???
Laat me je uit de droom helpen... 150 is echt laag en 162 net an... dat maakt jou dus niet meer als een ander, Shanna!!!
Dus als mensen je een vraag stellen kun je die ook NORMAAL beantwoorden....!!
Wat een arrogantie zeg... pffff........