Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Heel mooi dier, mooi voorbeen zit erin! Schouderbinnenwaarts is iets teveel, moet eigenlijk 3 sporen zijn en zijn er nu 4
. Verder ziet het er gewoon heel fraai uit!
Samsam schreef:Normaal ben ik nooit zo vreselijk gecharmeerd van je fotoos! Maar nu ziet het er echt super uit, mijn complimenten! ook voor de kwaliteit fotoos (mag ik vragen met welke camera en lens deze geschoten zijn?)
Minolta Dimage Z1.

Ziet er goed uit. Geef die wilde hengst maar een knuffel
Mimpje schreef:Je hebt 'n prachtig paard, en je stelt 'm heel sympathiek voor, lekker voorwaarts met 't neusje eruit en 'n mooi ondertredend achterbeen. Je zit is ook fantastisch *jaloers*![]()
Rijdt je ook wedstrijden of is dit puur voor de fun?
Maar ik heb wel heel erg veel zin om regelmatig te starten (ook met de nodige fun). Helaas is dit praktisch nog niet mogelijk, omdat ik geen vervoer heb en erg afhankelijk ben van mijn vader en een leentrailer.

Is ie van jou? Moet je vast trots op zijn.
Zoveel uitstraling als dat paard heeft.... echt super!
patos schreef:Zou vanaf de foto's gezien misschien iets soepeler in de kaak mogen lopen

orban schreef:Mooie foto's Lobke. Ik vind precies dat hij zijn achterhand er beter bij heeft dan een tijdje terug. Hij loopt echt met veel uitstraling door de bak!!

Saffierie schreef:Is ie van jou? Moet je vast trots op zijn.
Het is zo'n prachtig paard! Ik kan echt blijven kijken naar foto's als deze!!!

!!!
Succes ermee!
en echt een paard om van te kwijlen. Eerlijk waar, ben jaloers op je meis. Ga vooral zo door. Je komt er wel!!