Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
er staat een naam die je niemand wil geven...befke...
kimmie261 schreef:>;) hoe wil je het dan leggen???
beest is echt zo rond....strakjes als het veulen eris,krijgt ze geen nieuw kind meer,dan ga ik verder met haar en zal ze wat strakker in model zijn,en kan het zadel ook weer op zijn plekje
maar het viel me op haha..
kimmie261 schreef::oo er staat een naam die je niemand wil geven...befke...
wie verzint dat...
evitatinkle schreef:kimmie261 schreef:er staat een naam die je niemand wil geven...befke...
wie verzint dat...
heel apart.....sommige namen zijn ook echt belachelijk. Ik ken mensen die een naam hebben om te scheuren van het lachen. Wat dacht je van fokke fokkema?
dan is marit toch nog altijd beter theelichtje schreef:Idd, Pikante Piahaha, wat een namendan is marit toch nog altijd beter
...
.
.
.
. Loopt nog lekker voor een merrie die al aardig ver is in de dracht! kimmie261 schreef:ja ja cin,jij bent meter!! enne,dan moet je ook een naam verzinnen!!!
en als je kan en tijd hebt en als het een stuk beter met je gaat dan kom je en kom je friesje rijden, ze zit als een luie stoel!!
*
STEF die da zei, dacht amaai...héhé leuk hé..hij weet dat ik het bij u leuk vind hé.
),dan kan je een keer friesje rijden en je veulentje een naam geven,ik verwacht wel dat het een klein verwent veulentje wordt he!!
! Volgens mij had je ook al een foto van haar in het dikkebuiktopic geplaatst he?
.
evitatinkle schreef:Wat dacht je van Freya als naam voor een merrie. Die vind ik heel mooi en het is nog een beetje een fryse naam ook.
Verbastering van Famke is Femke, dat is op en top Fries 
LuvdaTossa schreef:evitatinkle schreef:Wat dacht je van Freya als naam voor een merrie. Die vind ik heel mooi en het is nog een beetje een fryse naam ook.
Freya is een leuke naam, maar geen Friese naamVerbastering van Famke is Femke, dat is op en top Fries