ennuh stoere fotograaf hoor
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ennuh stoere fotograaf hoor
snowdon schreef:Yorghos schreef:Ben jij echt zo ijdel dat je speciaal voor het rijden een andere kleur t-shirt aantrekt?![]()
Leuke pony!
Dat vroeg ik me ook al af:D
Leuke ponyhengst overigens!
Maar dat knaloranje zou ook wel heeeel erg vloeken bij m'n dekje en peesbeschermers
knightloekie schreef:leuk beestje.. erg appartennuh stoere fotograaf hoor
Ben heel blij met allebei!
milo schreef:wat een ongelooflijk lekker ding, dat paardje van jou!!!!!
die nek![]()
is t een welshje? hij lijkt namelijk wel op die van mij met zn hoofd en nek, alleen mijn uitvoerig is zwart

echt een mooierd!! het rijden ziet er netjes uit hoor..!!
Paljassofie schreef:wat een lekker(e) ventje(s)![]()
![]()
je hebt hem lekker aan het lopen , jullie zijn een leuke combi
dekt hij ook?
Maar dat knaloranje zou ook wel heeeel erg vloeken bij m'n dekje en peesbeschermers 
sorry k ben mezelf beetje aant ego boosten hier
noujah dat t-shirt staat je heel goed hoowr 
Toushie schreef:leuk ponytje ziet er goed uit hoor.
en ja mindere foto's heb je ook![]()
wat een leuk lammetje

Missouri schreef:Wat een gave pony, precies mijn eerste beestje. Is hij ongeveer 13, las ik dat nou goed? Mag ik vragen wie de vader en moeder (vooral de moeder) zijn van dit rooie mannetje??
maar ik weet niet eens zeker of ie wel papieren heeft.. denk je dat het je oude pony is dan? DjunDjun schreef:denk je dat het je oude pony is dan?
die is al een heel aantal jaren dood en die was 24 toen ze ging!

Yoghurt schreef:Volgens mij zit je bij 2 foto's in de verkeerde galop, of in de contragalop natuurlijk haha. Probeer iets meer te 'zitten' in het zadel, soms zit je een btje naar voren. Waw, leuk paardje hoor!!
*