en je paard is net zo 5 als alle andere Ters of ie nu wel of niet lang onder het zdel is

Wat ik me afvroeg, is het met een karperrug niet een stuk moeilijker springen?
heb je er toevallig foto's van?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Samsam schreef:jongleurtje schreef:
ja hij heeft een karperrug.. en hij is niet 5 maar 4 en hij is nu 5 maanden intensief onder het zadel... dus vandaar.
Dus wel 5!
Ik snap niet goed waarom zoveel mensen er zo geheimzinnig over doen en het dier zo graag een jaar jonger vermelden!
vonneke schreef:Flink oefenen dan kom je er vanzelf!!
en je paard is net zo 5 als alle andere Ters of ie nu wel of niet lang onder het zdel is
Wat ik me afvroeg, is het met een karperrug niet een stuk moeilijker springen?
heb je er toevallig foto's van?
Citaat:moet je even doorlezen hij is idd officieel 5 maar nu nog 4. Als jij dit jaar jarig bent ben je toch ookniet vast een jaar ouder...
idd anders was ik al 18
jongleurtje schreef:
moet je even doorlezen hij is idd officieel 5 maar nu nog 4. Als jij dit jaar jarig bent ben je toch ookniet vast een jaar ouder...
moet je even doorlezen hij is idd officieel 5 maar nu nog 4. Als jij dit jaar jarig bent ben je toch ookniet vast een jaar ouder...
Dit gaat niet over wanneer zijn verjaardag is, maar over hoeveel jaren hij is!en hij is nu 4 jaar en waarschijnlijk een maand of 10/11, afgerond 5!
Met zo'n titel impliceer je dat hij een jaar jonger is!
Dit gaat niet over wanneer zijn verjaardag is, maar over hoeveel jaren hij is!en hij is nu 4 jaar en waarschijnlijk een maand of 10/11, afgerond 5!
Met zo'n titel impliceer je dat hij een jaar jonger is!
jongleurtje schreef:lekker belangrijk 4 of 5. het punt is hij is nu pas 5 maanden intensief onder het zadel dus kan je hem zien als 4... en zolang het nog geen juli is geweest noem ik hem 4... laten we nu misschien terug kunnen gaan naar dit topic
Natasja91 schreef:God o god, gaan we weer zeuren over de leeftijd!
*wanhopige kreet*
Dus werkt wel als lokkertje!
Zo moet je het zien 
masja schreef:Leuke foto's!
Inderdaad 1e wat ik dacht was leeftijd klopt niet. Daardoor ben ik wel de foto's gaan kijkenDus werkt wel als lokkertje!
Ik heb ook een T-tje! Vandaar die van mij is van juli, dus een redelijke late. Toch blijf ik haar wel 5 noemen. Gaat er ook niet om hoe oud ze zijn, maar hoe je ze voor kunt stellen. Voor een paard dat 5 maanden onder het zadel is is het knap dat je hem al meeneemt op wedstrijd en dit ook overleefd![]()
Heb ik met 3 maanden ook gedaan *was wel een jaar eerder* en ach ik reed geen puntjes, maar had wel een goede ervaring erbijZo moet je het zien
Succes verder nog met Thomas

ja hij heeft een karperrug.. en hij is niet 5 maar 4 en hij is nu 5 maanden intensief onder het zadel... dus vandaar.
Dus wel 5!
Ik snap niet goed waarom zoveel mensen er zo geheimzinnig over doen en het dier zo graag een jaar jonger vermelden!
imposant schreef:ik wil niet banketstaaf doen hoor maar bvb een kind dat 3 is en 1 maand kan veel minder en heeft dus ook al minder geleerd dan een kind wat 3 jaar is en 11 maanden ik vind dat dat het zelfde is als bij mensen!![]()
imposant schreef:
ik wil niet banketstaaf doen hoor maar bvb een kind dat 3 is en 1 maand kan veel minder en heeft dus ook al minder geleerd dan een kind wat 3 jaar is en 11 maanden ik vind dat dat het zelfde is als bij mensen!![]()
Samsam schreef:imposant schreef:
ik wil niet banketstaaf doen hoor maar bvb een kind dat 3 is en 1 maand kan veel minder en heeft dus ook al minder geleerd dan een kind wat 3 jaar is en 11 maanden ik vind dat dat het zelfde is als bij mensen!![]()
precies, daarom zeg je ook dat je kind net 3 is of bijna 4, met paarden net zo!
(grapje)
Zusje schreef:Hey jij was in Woerden op de wedstrijd of niet?
Vind het een grappig paardje erg zonde van zijn rug ,levert als hij ouder is denk ik toch beperkingen op , of niet?
Doe je de 17de ook mee?? Dan moet je waarschijnlijk tegen mij, maak je borst dan maar nat(grapje)
Foto's mag hij iets meer door de hals, maar ga zo door, knap hoor!

Ptries schreef:Jij was in februari ook op de Zilvia's Hoeve hè? Zo op de foto's te zien zijn jullie heel erg vooruit gegaan. Vond het toen best knap van je dat je al zijn bokkesprongen uitzat. Veel suc-6 nog op de wedstrijden en met je paardje.
moowsy schreef:Ik zie het al.. Netjes hoor!