Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bon_Jovi schreef:ja, zijn nek is idd wat iel, maar sampras is ook nog maar 5 jaar, dus die is nog niet helemaal ontwikkeld, dus vandaar.
met de volte van 8 meter kan het zijn dat hij zijn hoofd wat kanteld, want hij heeft nog niet zo'n heel goede aanleuning. dus hij moet nog best veel leren.
Verder vind ik het wel een leuk paardje! Skaterke_89 schreef:Inderdaad een heel erg dun nekjeMaar die tweede foto :
Is echt prachtig hoor !
Hij kwijlt lekkerJe ziet het zo rondvliegen op sommige foto's
![]()
Hij kantelt zijn hoofd inderdaad,maar hij is nog jong hé
Maar hij heeft een apart kleurtje !
Nogmaals...die tweede foto is gewoon WOW !
Zo'n jong paard dat al Z loopt : Petje af hoor...
Welke leeftijd heeft zij hem ingereden dan :S Of heeft ze zo verschrikkelijk hard aan hem gewerkt ?
Ik ben blij dat ik met mijn 3,5 jarige een L proefje uitkrijg

Citaat:waarom petje af voor zo n jong paar wat al op Z niveau loopt...![]()
Ik heb ze liever wat later op dat niveau en dan meteen goed.
Ik snap dat niet hoor dat mensen dneken;des t ejonger en hoger en dat dan goed is ofzo,alsof je daar respect voor moet hebben...
.Bon_Jovi schreef:Onze nieuwe instructrice, Marjolein, rijdt met twee paarden in het Z.
En met deze, Sampras, rijdt ze in het Z1(Belgie) dus hoe dat daar noemt weet ik niet. in Nederland is het hetzelfde als Z1.
en met die andere, Kingston, rijdt ze in het Z2(Belgie).
idje schreef:Nee hoor,
dat is een heel andere Kingston.
Deze is vrij klein en zwart of heel donker bruin van kleur en bovendien al jaaaaaren ruin.
Barbara_m schreef:Dat kantelen komt volgens mij, doordat ze 'in knikt' in haar linker heup. Kijk maar goed naar de foto's, dan zie je hoe scheef ze zit. Hierdoor wordt het paard op de verkeerde manier belast... en dus fouten, die door de ruiter zij ontstaan. Jammer.
Bon_Jovi schreef:Citaat:waarom petje af voor zo n jong paar wat al op Z niveau loopt...![]()
Ik heb ze liever wat later op dat niveau en dan meteen goed.
Ik snap dat niet hoor dat mensen dneken;des t ejonger en hoger en dat dan goed is ofzo,alsof je daar respect voor moet hebben...
Dat is toch ieder zijn eigen mening.
en Sampras is ze begonnen met inrijden en dat beest wou niet meer op een nivo blijven hangen in de basis.
die wil gewoon werken. en zo is ze in die z1 terechtgekomen.
jaja.Nou ik vind het in ieder geval slap gezever en geen gezicht die iele nek.Dan maar wat meer de tijd er voor nemem,zodat de bespiering ook klopt,ik vind dit gewoon een verreden paard.Petje af hoor!(not)
Bon_Jovi schreef:ja, zijn nek is idd wat iel, maar sampras is ook nog maar 5 jaar, dus die is nog niet helemaal ontwikkeld, dus vandaar.
met de volte van 8 meter kan het zijn dat hij zijn hoofd wat kanteld, want hij heeft nog niet zo'n heel goede aanleuning. dus hij moet nog best veel leren.

monsera schreef:Bon_Jovi schreef:ja, zijn nek is idd wat iel, maar sampras is ook nog maar 5 jaar, dus die is nog niet helemaal ontwikkeld, dus vandaar.
Hij heeft nog niet zo'n goede aanleuning maar hoe kan je dan al met dit paard Z1 rijden??