als ze er alleen maar voor langs moet. Het ziet er geweldig uit hoor, enneh...succes met de longeer-clinic.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als ze er alleen maar voor langs moet. Dabo schreef:slaatze schreef:Leuk beestej en wow...wat een fantastische omgeving!
Thnxx en ja he... tis daar heerlijk buitenrijden, alhoewel ik het hele rondje Twiske nog niet gedaan heb. (is schijnbaar heeeel lang)
@Danifur: heb je terug ge-pb't.
@Saffierie: Thnxxx

Dabo schreef:AnneOmie schreef:Leuke foto's![]()
Je staat ook bij mij op stal... rara wie ben ik danJe kent me vast wel van gezicht... ben degene van de appelmoes
Ik doe ook mee aan de clinic dus kan Narbella en jou uitgebreid bewonderen zaterdag
haaaai
Ik word nu al zenuwachtig....
Komt helemaal goed
danifur schreef:
maar als je alleen stapt en beetje draaft ben je zo anderhalf uur onderweg
fransje23 schreef:Het gaat toch ontzettend goed! Als je zelf maar rustig en ontspannen blijft dan blijft zij dat ook.
Ik vind die foto met die blije schoonmoeder trouwens ook heel leuk.
Waar is die clinic? Misschien kom ik wel kijken.

AnneOmie schreef:danifur schreef:
maar als je alleen stapt en beetje draaft ben je zo anderhalf uur onderweg
Ja zoals wij afgelopen zondag, je moeder dacht al dat we ontvoerd waren

fransje23 schreef:Ik wil in ieder geval een verslag. Ben wel benieuwd hoe Lammert met een, natuurlijk voorwaartse, draver omgaat. Ik heb hem al diverse malen gezien maar nog nooit met een draver aan de longe. Waarschijnlijk laat hij jouw drie rondjes longeren en neemt hij daarna dwingend maar vriendelijk de longeerlijn over (deed hij tenminste de keren die ik gezien heb).
Veel plezier en succes!

[/quote]
thnxxx
Dabo schreef:Daar houd ik jullie aan hoorthnxxx

Dabo schreef:heeej, toppie!
Wanneer gaan we?![]()

Heerlijk! danifur schreef:Dabo schreef:heeej, toppie!
Wanneer gaan we?![]()
zeg het maar!
doordeweeks zijn wij nooit overdag.. dus dat zal dan t weekend worden!
aankomend weekend hebben we wedstrijd
Dabo schreef:Ja, kweet inderdaad dat er wedstrijden zijn dit weekend.
We spreken wel wat af op stal dan
S'avonds is voor mij namelijk ook geen probleem. En nu het langer licht word...Heerlijk!
Die zijn echt heerlijk! Ik ben zeker van plan veel 's avonds te gaan rijden in het twiske. In het weekend is het helaas erg druk in de zomer en met mooi weer... half Poelenburg loopt dan leeg geloof ik

Dabo schreef:Ja, kweet inderdaad dat er wedstrijden zijn dit weekend.
We spreken wel wat af op stal dan
S'avonds is voor mij namelijk ook geen probleem. En nu het langer licht word...Heerlijk!