Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
) !
(over een tijde
:D:D Morgan1 schreef:wow![]()
Je moet echt bij de bosruiters gaan rijden dan kan je je lekker uit leven in hun springbak(en o wat zal silver dat erg vinden
)
veraA schreef:Aaah daar is Silver![]()
Hij is zó leuk(behalve zonder zadel)
En jullie kunnen leuk springen zo samen ! Echt super, ik kom een keer filmpjes/foto's maken yen !(als t mag) !
En je moet echt wedstrijden doen ! Jij verdient dit ! Zoveel meegemaakt, je verdient nu wat leuks yentl ! Silver houd van springen, jij houd van springen, jullie hebben pit en jullie durven ! Samen zijn jullie gewoon een héle leuk combi.. Echt waar als je gaat starten zal ik je door dik en dun steunen ! Jullie zijn gewoon te gek samen ! En faalangst hoef jij écht niet te hebben, sil kan goed springen en jij ook, en je hebt een prima springhouding![]()
Suc6 nog met je crossmonstertje
meloveshein schreef:ja bosruiters want pegasus beviel ons niks!
En zeker niet omdat je 2 keer de prijs van bosruiters betaald en de lessen daar 9 van de 10 keer niet doorgaan.
:P 
je komt er nooit meer van af en IK kan het weten hahaha...
.
! hunter87 schreef:veraA schreef:Aaah daar is Silver![]()
Hij is zó leuk(behalve zonder zadel)
En jullie kunnen leuk springen zo samen ! Echt super, ik kom een keer filmpjes/foto's maken yen !(als t mag) !
En je moet echt wedstrijden doen ! Jij verdient dit ! Zoveel meegemaakt, je verdient nu wat leuks yentl ! Silver houd van springen, jij houd van springen, jullie hebben pit en jullie durven ! Samen zijn jullie gewoon een héle leuk combi.. Echt waar als je gaat starten zal ik je door dik en dun steunen ! Jullie zijn gewoon te gek samen ! En faalangst hoef jij écht niet te hebben, sil kan goed springen en jij ook, en je hebt een prima springhouding![]()
Suc6 nog met je crossmonstertje
zo kwijl kwijl...

Black_White schreef:voor die manege/pensiionstal/weet ik veel wat t is, pegasus:
au
Voor die pony en dat meisje:
Petje af, ik doe je t niet na, en dat paardje daar achter (zo te zien in t zelfde land) dat die niet mee rend![]()
veel succes met de wedstreidjes.
En toekomstige starters:
Julie krijgen het moeilijk als jullie tegen dit paardje moeten
veraA schreef:Black_White schreef:voor die manege/pensiionstal/weet ik veel wat t is, pegasus:
au
Voor die pony en dat meisje:
Petje af, ik doe je t niet na, en dat paardje daar achter (zo te zien in t zelfde land) dat die niet mee rend![]()
veel succes met de wedstreidjes.
En toekomstige starters:
Julie krijgen het moeilijk als jullie tegen dit paardje moeten
ponytje![]()
\
@ Hunter, ooh als het grapje was sorry
:P
je komt er nooit meer van af en IK kan het weten hahaha...
ben zo super trots op sil

:P:P gnanana moet jij toch wel weten