tituske schreef:ik vind dit echt de aller aller mooiste fjord die ik ooit heb gezien !!
op de 2de foto lijkt het net op ze een mensje op eet![]()
grzt jolien
Whahaha
ja
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tituske schreef:ik vind dit echt de aller aller mooiste fjord die ik ooit heb gezien !!
op de 2de foto lijkt het net op ze een mensje op eet![]()
grzt jolien
ja
ilsjuh schreef:Wat een geweldige foto's en wat een geweldige fjord!
Ja, ik ben ook stikjaloers en droom ook nog even verder!![]()
Even een offtopic vraagje: Hoe heb je die manen van je fjord zo onwijs mooi in een boogje gekregen, ik ga binnenkort weer knippen,maar vraag me nog af hoe ik het nou eens zo mooi krijg!
Texel te wonen! Leuke foto's trouwens!
Gelukkig staan er bij mij wel manege paarden waar ik af en toe mee naar het strand ga.Komt ooit nog wel met die van mij. 
hihihi Misty_day schreef:wat een super gave foto's!!!
en een enorm mooie fjord, dat dekje staat ook super!!
en die manen zo netjes geknipt! maakt het helemaal af!!
die tweede foto haha die is wel droog met dat mannetje verderophihihi
echt een hele leuke combiee!!!
TypicalDutch schreef:Fijn is het hé Mandy? Om opTexel te wonen! Leuke foto's trouwens!
En in dat bos ben ik volgens mij ook geweest
. Paar jaar terug met Ivanka op Texel op vakantie geweest
!
erg gaaf en wat een mooie blauwe lucht zeg dat maakt de foto's nog mooier

dat voor plukje
! De actie foto's zijn heel gaaf
!
Toeties schreef:dat is lekker he?? over het strand, ik doe het ook vaak, maar ik galoppeer nooooooooooooooit door het water...
dat is echt niet verstandig, als je weet wat een kuilen er in het water kunnen zitten... daar hoef je maar een keer achter te komen...
als ik jou was, zou ik dat nooit meer doen.
laugrease schreef:hee!! grappig,
jij woont op texel, en daar ga ik aanstaande vanakantie heen, met eva (dessie12 hier op bokt) wij gaan daar ook altijd strandritten maken, misschien zien we jou en sven nog wel een keer voorbij scheruen!!
.
maaruh hoe krijg jij die maanen zo mooi zeg!!
xxx