Dat springen is leuk
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

hoe oud is hij/zij?
.Sily schreef:Citaat:Het mag wel allemaal iets aktiever zo te zien.
Waag het eens tegen Par te zeggen, we zijn eindelijk zover dat ze niet meer bij het minste of geringste weg begint te rennen, en we krijgen nog steeds overal te horen dat het minder actief en voorwaarts mag.
Nee hoor actief genoeg.
Caroline81 schreef:Wegsprinten is wat anders dan aktief aan de hulpen zijn. Maar neem aan dat ik dat niet hoef uit te leggen hier. Juist nu is het zaak dat ze de ruimte in haar bewegingen gaat krijgen. Gewoon de volgende stap in het proces dus.
, en ze is goed genoeg aan de hulpen, zeer actief en absoluut een paard dat heel graag voor je werkt.......... dus ik snap inderdaad niet wat je hiermee bedoeld
dewipony schreef:wooooow die sjabrak is echt cool
mooi beesie ookhoe oud is hij/zij?
gijsenkim schreef:Wegsprinten heeft ze nog nooit gedaan![]()
![]()
,
Citaat:en ze is goed genoeg aan de hulpen, zeer actief en absoluut een paard dat heel graag voor je werkt.......... dus ik snap inderdaad niet wat je hiermee bedoeld![]()
Ze is licht in de hand, makkelijk op zit en kuit weg en terug te rijden..... alleen is ze nog jong
Caroline81 schreef:gijsenkim schreef:Wegsprinten heeft ze nog nooit gedaan![]()
![]()
,
"we zijn eindelijk zover dat ze niet meer bij het minste of geringste weg begint te rennen"
Ik weet niet wat ik hier anders uit zou moeten halen dan wegsprinten![]()
en als ze iets moeilijk vond ging ze maar gewoon een tandje harder lopen want joh dan stoppen ze wel, ze krijt nu dor dat dat niet werkt en het gaat dus stukken beter.
*
Is dat een Anky pad? 

snowdon schreef:Goh... Kim aan de koudbloeden? eerst Morrie, nu Par....
Kom je Snow ook eens uitproberen?
Ziet er wel grappig uit hoor! Om wat voor examen gaat het dan?
Basiscursus
BeLoVeD schreef:Wauw lekker beestje hoorIs dat een Anky pad?
) gijsenkim schreef:en Par moet toch echt gaan springen met mijn examen![]()
Dus effe oefenen voor Kim en Par
gijsenkim schreef:dinsdag![]()
![]()
-Haf! Die zou ik wel eens met een echt zadel willen zien...
(echte zadels hebben een knop
) Mooi dier hoor, met een heeeeeel aansprekend bekkie d'r op!