leuke foto's sanne!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Echt een lief leuk paard. heb er een paar keer op gereden. En ik bedoelde inderdaad Tornado de Wanna B hengst. Heb Echt gelachen met die pony. ze vroegen hoeveel jaar ervaring ik had en toen kwamen ze aan zetten met die pony, ik had zo iets van HUH is dat het? maar in het bos heb ik het geweten wilde achterop springen bij de merrie die voorop reed, en bokken kon die ook flink, hij heeft me de bosje van dichtbij laten zien toen
. Maar toen hij door had dat ik het niet eng vond werd hij rustiger. (lees niet meer bokken, de rest bleef
) Maar ik vond het wel een leuke pony.
. Was niet echt mijn paard
Sjonniej schreef:Is die manege/stal van een menner of niet? Ik zie daar zoveel staan wat op hindernissen lijkt/kan lijken.
Gaaf paardje, loopt goed!

griebels schreef:Sjonniej schreef:Is die manege/stal van een menner of niet? Ik zie daar zoveel staan wat op hindernissen lijkt/kan lijken.
Gaaf paardje, loopt goed!
Sjonniej, kan je je nog herinneren dat ik je vorig jaar die foto's stuurde van dat paard (arabier) waar je om vroeg?
Die foto's waren ook hier op de manege genomen.
Elk jaar met pasen is er een marathonwedstrijd en daar worden die hindernissen die je ziet ook goed voor gebruikt
Sanne, leuke foto's.. Alleen wel jammer dat de buitenbak veel groter lijkt als dat hij in het echt is
.
randie schreef:ja denk dat het al wel dik 3 jaar is geleden misschien wel langer. maar van die manege is veel blijven hangen vond het erg leuk en mooi daar.. ik heb spock een keer met normaal tuig gereden en een keer met westerntuig in de bossen..zeeeer relaxt
Citaat:bedankt fga zo door
. Is hij van jou dan? randie schreef:ik heb er trouwens ook eens op een bruin paard gereden dacht fleur ofzo. Was niet echt mijn paard
. ik zal eens aan mn zusje vragen op wie zij heeft gereden
randie schreef:Citaat:bedankt fga zo door
Waarmee door? complimentjes over spock. Is hij van jou dan?
De laatste foto is lief.
En ik vind 't een mooie pony. 
Is het grijs & lichtbruin gemengd? Mijn paso heeft namelijk ook zo'n soort kleurtje.
Roskur schreef:Gaaf setje, het staat 'm heel erg goed vind ik, die kleur!En ziet er netjes uit hoor.
De laatste foto is lief.
Wat een aparte kleur manen heeft ie zeg...Is het grijs & lichtbruin gemengd? Mijn paso heeft namelijk ook zo'n soort kleurtje.
verder bedankt
Suusiej schreef:Ziet er leuk uit zeg!
Dat groene setje vind ik echt leuk!!
Hij loopt mooi
Awwhh wat een sgatje zeg..
liza van loon schreef:Wat een leuke pony zeg, veel uitstraling heeft ie. Loopt lekker ruim en ik vind je setje ook super!
Wat voor terein is dat? Ziet er namelijk hardstikke mooi uit!
Bokel schreef:Roskur schreef:Gaaf setje, het staat 'm heel erg goed vind ik, die kleur!En ziet er netjes uit hoor.
De laatste foto is lief.
Wat een aparte kleur manen heeft ie zeg...Is het grijs & lichtbruin gemengd? Mijn paso heeft namelijk ook zo'n soort kleurtje.
ja aparte manen heeft ie ik had ze nu ook niet gewassen dus ze waren vies(hij durft niet in de wasplaats) maare het is een beetje blond want dat grijs was zandverder bedankt
mikiepower:ja inderdaad hij is super eigenwijs!
groetjes enne ga nog zo door
.. met een beetje hulp van een deken en een zak wortels, en een amazone (hint: *ikke* ) die echt geen verstand heeft... gaat tie er toch wel in of nie San?

Nou nu hou ik echt op, zal weer bescheiden zijn! 
dat staat echt heel erg leuk
.. met een beetje hulp van een deken en een zak wortels, en een amazone (hint: *ikke* ) die echt geen verstand heeft... gaat tie er toch wel in of nie San?

Nou nu hou ik echt op, zal weer bescheiden zijn![/quote]
ik zit hier trots te stralen