Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IndyLover schreef:Erg leuke foto's!
Leuk dat het zo goed is gegaan! Ik vond het echt jammer dat ik niet kon komen kijken. Maarja ik moest werken. Als jullie weer een keer een wedstrijd hebben moet je het maar even zeggen!
wouterpaard schreef:leuke maflinger!! Heeft hij geen 1 x geweigerd! Kheb respect voor jullie
candorlover schreef:Jullie zien er cool uit op de foto's! Het verbaasd me wel dat candor de 1e keer zoveel weigerde! het gaat altijd goed, en nu is het OEFENparcours en dan wil die niet...maf paard
Kyralovertje schreef:Hey Nikki!
Leuke foto's![]()
Echt super dat, ondanks je eerst twijfelde, toch meegedaan hebt! Candor heeft het super goed gedaan! *trots*
xx_Merle schreef:Oohh leuke footootjes!!Je paardje hheeft er echt schik in of nie
![]()
![]()
![]()
abigaillover schreef:Is niet goed voor mijn moeders hart zegt ze altijdNeej hoor, ik had die zaterdagochtend oefenparcours met mijn super-Abi!
BeLoVeD schreef:Wow wat een gave peesjes heeft de pony van je zusje. Waar weg als ik vragen mag?
nikkigioa schreef:BeLoVeD schreef:Wow wat een gave peesjes heeft de pony van je zusje. Waar weg als ik vragen mag?
Dat zijn peesbeschermers van Lamicel. Je hebt ze in verschillende kleuren. Gijsenkim (ook van Bokt) had ze afgelopen zondag in de aanbieding in haar winkeltje! Ik geloof voor €7,50.
_Sammy_ schreef:super leuk hoe kan je daaraan meedoen![]()