Klein Fjordje at workk!!:D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: Klein Fjordje at workk!!:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:02

bliksemluver schreef:
Ik vind eigenlijk dat je beetje veel doet met je handen, het lijkt alsof je nogal trekt... Als hij nog maar zo kort onder het zadel is zou ik me nog niet bezig houden met dat hij 'aan de teugel'gaat, maar vooral dat hij gewoon fatsoenlijk op alle 4 zn benen kan lopen. Want nu vind ik het lijken alsof je hem in de krul trekt.

Hij ziet er wel schattig uit Lachen

ja, dat idee dat ik eigenlijk ook.
handen ontspannen, volgens mij is dat het probleem, ik zie je niet sjorren of zo.. beetje relaxed, komt alles goed Knipoog
je zit wel heel mooi.

mooi paard en hij loopt leuk.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:04

beautylover schreef:
leuk hoor Ja
ziet er opzich goed uit,maar het lijkt wel of je steeds zit te trekken zeg maar Bloos
niet slecht bedoelt ofzo,maar ik wou het even melden Knipoog

Dat idee had ik ook, ik vind het er niet altijd ontspannen uitzien.
Maar de fjord vind ik erg leuk, lijkt me een schatje Lachen

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:35

haa die eef Tong uitsteken
ben ik weer!! Knipoog
ik vind de foto's nog steeds leeuk! Haha!
kleine rattebak! Tong uitsteken
hahaha
xxx

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:04

Ik vind het er inderdaad ook wat trekkerig uitzien. Dat komt vooral omdat je met je handen bijna op je buik zit Haha! Doe ze een stuk naar voren en wat lager en dan ziet het er al heel wat minder geforceerd uit.
Ook zit je gespannen, vooral op de poseerfoto's ( http://www.mijnalbum.nl/Foto=ROCR6VQS ) probeer te ontspannen. Ben jij gespannen en laat jij niet los, dan doet het paard dat ook niet. Ga gewoon lekker zitten.
Je benen zitten af en toe ook waar ze niet horen, maar als ik jou was zou ik me eerst op je handen focussen Ja
Verder wel een schattig ponytje, ziet er nog uit als een echte kleuter!

LinCas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:20

Annetje schreef:
Ik vind het er inderdaad ook wat trekkerig uitzien. Dat komt vooral omdat je met je handen bijna op je buik zit Haha! Doe ze een stuk naar voren en wat lager en dan ziet het er al heel wat minder geforceerd uit.
Ook zit je gespannen, vooral op de poseerfoto's ( http://www.mijnalbum.nl/Foto=ROCR6VQS ) probeer te ontspannen. Ben jij gespannen en laat jij niet los, dan doet het paard dat ook niet. Ga gewoon lekker zitten.
Je benen zitten af en toe ook waar ze niet horen, maar als ik jou was zou ik me eerst op je handen focussen Ja
Verder wel een schattig ponytje, ziet er nog uit als een echte kleuter!

hij is ook pas 3 jaar. vandaar dat het allemaal nog moet komen, en hij rijd vaker mee in de lessen dan gewoon apart. er moet dus hard aan gewerkt worden als ie alleen is Knipoog
ik denk dat het er zo uit ziet dat ze trekt omdat ze haar teugels langer heeft en haar handen dichter bij haar buik, maar geloof mij als je bij sjors je teugels op maat maakt loopt hij meteen naar beneden, wat niet altijd even handig is omdat hji eerst natuurlijk gewoon de basisdingen moet leren. maar wat ik al zei dat hij in de les meerijd loopt hij ook al snel aan de teugel. het is nog een jonge pony dus hij zal niet meteen overal ontspannen. ik vind dat hij het al erg goed doet voor een 3 jarige.
maar wel aardig van iedereen dat ze het allemaal proberen uit te leggen, ik denk dat we er zeker wat mee kunnen doen Knipoog

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 22:26

Maar als ie al 7 maanden onder het zadel is en al in de lessen meeloopt...op welke leeftijd is ie dan wel niet ingereden :S

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 07:13

Ik vind niet vaak dat mensen te jong met hun paarden beginnen, maar jezegt dat die 3 is en al 7 maanden onder het zadel, en al tijd in lessen meeloopt, dat betekent dat die als 2,5 jarige al in de lessen meeliep?

Ik vind dat normaal gesproken niet zo'n probleem het zijn over het algemeen redelijk sterke beesten. Deze fjord ziet er ook nog vrij jeugdig uit, en hij wordt wel erg streng gereden denk ik, te zien aan je handen. Ik zou is een tijdje lekker rustig aan doen en niet te druk met de voorkant bezig zijn, lekker bovenin laten lopen, neusje er wat meer uit, hooeft niet direct aan de teugel en eerst maar is goed voorwaarts rijden. Dan komt de rest vanzelf weer.